Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Addict
1018 posts member since 2013
last seen Apr 2024
Wel leuk om te zien dat Rejecta dan weer wel op zijn naam staat. Kan wat complottheoristen gek krijgen
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Exterkate wrote:De ophef om dit 'nieuwtje' snap ik dan weer totaal niet
Ach dit gaat al vele jaren zo :P Eens in de zoveel tijd ontdekt iemand die buma database weer, en gaat et weer ff als een vuurtje door de scene, ebt vanzelf wel weer weg na een paar weken
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Oude Titan platen = Donkey Rollers dus, dacht dat dat alleen Zany was.
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
Je moet nu blijkbaar inloggen?
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Vind het wel interessant eigenlijk.

Moridin - Unleashed staat op naam van The Machine (Ramunas Vabolis). Tevens staat Michel Lacroix (manager TMS) daar ook bij genoemd (enige (relevante) mention in database). Verder geen noemenswaardige (ghost) mentions van The Machine. Hij heeft nog meegewerkt aan een Arboza & Asylum release op SYS-X, maar dat was ook al bekend op discogs.

Ik was eigenlijk op zoek naar eventueel geghoste Sasha F soloplaten, maar die heb ik niet kunnen vinden. Jammer dat tracks als Afraid of the Dark, The Killing en KH4N op een buitenlands label zijn uitgebracht (neem aan dat dat de reden van onvindbaarheid is). Ben echt al jaren benieuwd / op zoek naar zekerheid wie die platen nu eigenlijk gemaakt heeft. Jeroen Streunding (The Beholder/Neophyte) wordt overigens ook vrij regelmatig nog als ‘medecomponist’ genoemd bij Sasha F en andere TiLLT! platen onder de naam ‘Beholder’, maar betwijfel of dit klopt (wellicht is dit gewoon handig ivm labeleigenaarschap oid).
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 13 days ago
pim0412 wrote:Vind het wel interessant eigenlijk.

Moridin - Unleashed staat op naam van The Machine (Ramunas Vabolis). Tevens staat Michel Lacroix (manager TMS) daar ook bij genoemd (enige (relevante) mention in database). Verder geen noemenswaardige (ghost) mentions van The Machine. Hij heeft nog meegewerkt aan een Arboza & Asylum release op SYS-X, maar dat was ook al bekend op discogs.

Ik was eigenlijk op zoek naar eventueel geghoste Sasha F soloplaten, maar die heb ik niet kunnen vinden. Jammer dat tracks als Afraid of the Dark, The Killing en KH4N op een buitenlands label zijn uitgebracht (neem aan dat dat de reden van onvindbaarheid is). Ben echt al jaren benieuwd / op zoek naar zekerheid wie die platen nu eigenlijk gemaakt heeft. Jeroen Streunding (The Beholder/Neophyte) wordt overigens ook vrij regelmatig nog als ‘medecomponist’ genoemd bij Sasha F en andere TiLLT! platen onder de naam ‘Beholder’, maar betwijfel of dit klopt (wellicht is dit gewoon handig ivm labeleigenaarschap oid).
Sasha F platen moet toch haast wel The Machine zijn. Die oude sounds waren identiek aan elkaar.
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 17 days ago
wolbie wrote:
Jordy wrote: Deels met je eens, maar als een artiest hier of ergens anders komt verkondigen dat die zelf zijn muziek maakt ga ik ervan uit dat die de waarheid spreekt. In het geval van Requiem dus niet het geval en ook bij Sub Sonik zo.
Ik vind dat buma portal nog niet bindend. Kunnen veel fouten en onjuistheden inzitten. Ik had met zoeken ook al een paar keer last van dubbele namen. En dat de ene plaat onder artiest naam staat en de andere onder eigen naam.
Inderdaad, in de OP staat dat Deathwish ook van Shockerz (Sub Sonik) en Regain komt maar dat is dus de collab van Regain en Alpha2. Lijkt me dat daar gewoon Game Over moet staan.
Hardtraxx Elite
last seen 13 days ago
_theon_ wrote:
wolbie wrote:
Jordy wrote: Deels met je eens, maar als een artiest hier of ergens anders komt verkondigen dat die zelf zijn muziek maakt ga ik ervan uit dat die de waarheid spreekt. In het geval van Requiem dus niet het geval en ook bij Sub Sonik zo.
Ik vind dat buma portal nog niet bindend. Kunnen veel fouten en onjuistheden inzitten. Ik had met zoeken ook al een paar keer last van dubbele namen. En dat de ene plaat onder artiest naam staat en de andere onder eigen naam.
Inderdaad, in de OP staat dat Deathwish ook van Shockerz (Sub Sonik) en Regain komt maar dat is dus de collab van Regain en Alpha2. Lijkt me dat daar gewoon Game Over moet staan.
Hij kan als Shockerz ook gerust voor Alpha2 geproduced hebben.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
iRon wrote:Sasha F platen moet toch haast wel The Machine zijn. Die oude sounds waren identiek aan elkaar.
Dat denk ik ook wel, maar staat niet in de database genoemd voor zover ik heb kunnen vinden. Ik was dan ook vooral benieuwd wie de wat recentere platen had geproduceerd (zoals die ik noemde), want er is ook wel eens genoemd dat Adventum het over had genomen. Ik kan me alleen niet voorstellen dat Adventum in staat is om platen als The Killing en Afraid of the Dark te produceren (met alle respect). Nu ik het toch daarover heb: ik zal eens zoeken op Morad Merzoug :whistle:

edit: geen succes
Last edited by pim0412 on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 17 days ago
iRon wrote: Hij kan als Shockerz ook gerust voor Alpha2 geproduced hebben.
Klopt maar aangezien er al een collab op dat album staat met Sub Sonik en Deathwish als een regain solo klinkt lijkt het me eerder aannemelijker dat het daar fout in de database staat. Helemaal omdat die database er heel slordig uitziet.

EDIT: kan ook een opzetje gemaakt zijn voor een tweede collab maar dat Regain hem gewoon af heeft gemaakt met zijn sound als Deathwish natuurlijk.
Hardtraxx Elite
last seen 13 days ago
pim0412 wrote:
iRon wrote:Sasha F platen moet toch haast wel The Machine zijn. Die oude sounds waren identiek aan elkaar.
Dat denk ik ook wel, maar staat niet in de database genoemd voor zover ik heb kunnen vinden. Ik was dan ook vooral benieuwd wie de wat recentere platen had geproduceerd (zoals die ik noemde), want er is ook wel eens genoemd dat Adventum het over had genomen. Ik kan me alleen niet voorstellen dat Adventum in staat is om platen als The Killing en Afraid of the Dark te produceren (met alle respect). Nu ik het toch daarover heb: ik zal eens zoeken op Morad Merzoug :whistle:

edit: geen succes
Volgens mij idd Adventum. De wat oudere platen van hem (Adventum - Rise Of The Thorns als vb) heeft veel weg van Sasha F - The Killing.

Iemand die het van Chain Reaction en Requiem kan opzoeken?
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 23 days ago
paperclip wrote:Je moet nu blijkbaar inloggen?
ja via mobiel werkt de link niet dan krijg je idd een inlogpagina
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 10 days ago
_theon_ wrote:
iRon wrote: Hij kan als Shockerz ook gerust voor Alpha2 geproduced hebben.
Klopt maar aangezien er al een collab op dat album staat met Sub Sonik en Deathwish als een regain solo klinkt lijkt het me eerder aannemelijker dat het daar fout in de database staat. Helemaal omdat die database er heel slordig uitziet.
Inderdaad, B-Front & Jones - Lunastick, Crypsis & Luna - Tortune, Crypsis & Sasha F - Get It xd

Bij Pepijn Hol en Niels Koster (Frequencerz) staan ook een hele lijst nummers, waar ik er niet van uit ga dat het klopt:
Pwoap Live edit, Never Fall Asleep, Sin City, Internet Friends, Different Kind Of Therapy...
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 10 days ago
Oh Phuture Noize staat hier in de credits. Na veel speculeren op gehoor, eindelijk wat beter bewijs :corn:

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3484 posts member since 2017
last seen 8 hours ago
Isaac platen vermelden netjes Diederik Bakker
Hardtraxxer
579 posts member since 2018
last seen Oct 2019
Svbtwee wrote:Interesseert me eigenlijk niks wie er voor wie ghost, of wie er voor wie wel eens een track gemaakt heeft. Zie daar nooit het issue van in. Als de muziek die uitkomt maar fijn is ben ik blij. Wie het maakt zal me een worst wezen.
Tegenwoordig wordt een DJ al niet meer geboekt voor zn DJ skills, maar voor de platen die die producet. Als ie zelfs dat dan al niet meer doet, wat is een hardstyle artiest dan nog naast iemand met wat extra geld en een goed marketing bureau?
Hardtraxxer
512 posts member since 2017
last seen 22 days ago
broodjebeenham wrote: Tegenwoordig wordt een DJ al niet meer geboekt voor zn DJ skills, maar voor de platen die die producet. Als ie zelfs dat dan al niet meer doet, wat is een hardstyle artiest dan nog naast iemand met wat extra geld en een goed marketing bureau?
Welkom in 2018
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Zie ook Wildstylez in de credits staan van 2 niet-hardstyle platen. (weet niet of dat al bekend was :P )

View on YouTube

View on YouTube
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 18 days ago
Juliëx geghost door Sjammienators dus, wat een verassing, jammer dat dit soort mensen het in de eerste instantie nog proberen te ontkennen.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
broodjebeenham wrote: Tegenwoordig wordt een DJ al niet meer geboekt voor zn DJ skills, maar voor de platen die die producet. Als ie zelfs dat dan al niet meer doet, wat is een hardstyle artiest dan nog naast iemand met wat extra geld en een goed marketing bureau?
Ja hooguit een goed merk, maar met het eerste woord in je zin geef je het al goed aan. Als jij als 16-jarige net bent ingestapt weet je niet beter. Overigens slaat m'n bullshit-meter alweer in het rood na twee (on)zinnen svb:
Svbtwee wrote:Interesseert me eigenlijk niks wie er voor wie ghost, of wie er voor wie wel eens een track gemaakt heeft. Zie daar nooit het issue van in. Als de muziek die uitkomt maar fijn is ben ik blij. Wie het maakt zal me een worst wezen.
Svbtwee wrote:
Rickzel wrote:
geert3ssen wrote:Noisecontrollers zit in de studio met Michel Pollen
Wow... benieuwd voor welke alias :P
Voor welke aliassen doet hij nog meer ghost dingen naast de The Pitcher? Ik hoor hier nog wel eens wat namen voorbij komen maar weet niet in hoeverre dat allemaal betrouwbaar is.
Last edited by TiMOTHYb on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
joostmakaay wrote:Juliëx geghost door Sjammienators dus, wat een verassing, jammer dat dit soort mensen het in de eerste instantie nog proberen te ontkennen.
Dit suggereerde ik een tijdje terug dus al, maar werd afgesnauwd door RTM. Toch leuk de bevestiging.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
joostmakaay wrote:Juliëx geghost door Sjammienators dus
Zoiets moest het inderdaad ook wel zijn.. Uiteindelijk zijn het gewoon allemaal projectjes van Most Wanted! Mocht iets slagen zoals een AoR dan verdienen zij daar natuurlijk ook goed aan evenals de ghostproducer ;) Businesswise begrijpelijk maar ik zal het nooit kunnen aanmoedigen :P
E
Hardtraxxer
306 posts member since 2014
last seen Jan 2022
Buma toppa
Hardtraxx Veteran
3820 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
Ik dacht al wanneer komt iemand er mee xd
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012