Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 19:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wel leuk om te zien dat Rejecta dan weer wel op zijn naam staat. Kan wat complottheoristen gek krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
De ophef om dit 'nieuwtje' snap ik dan weer totaal niet


Ach dit gaat al vele jaren zo :P Eens in de zoveel tijd ontdekt iemand die buma database weer, en gaat et weer ff als een vuurtje door de scene, ebt vanzelf wel weer weg na een paar weken
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oude Titan platen = Donkey Rollers dus, dacht dat dat alleen Zany was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 20:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je moet nu blijkbaar inloggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het wel interessant eigenlijk.

Moridin - Unleashed staat op naam van The Machine (Ramunas Vabolis). Tevens staat Michel Lacroix (manager TMS) daar ook bij genoemd (enige (relevante) mention in database). Verder geen noemenswaardige (ghost) mentions van The Machine. Hij heeft nog meegewerkt aan een Arboza & Asylum release op SYS-X, maar dat was ook al bekend op discogs.

Ik was eigenlijk op zoek naar eventueel geghoste Sasha F soloplaten, maar die heb ik niet kunnen vinden. Jammer dat tracks als Afraid of the Dark, The Killing en KH4N op een buitenlands label zijn uitgebracht (neem aan dat dat de reden van onvindbaarheid is). Ben echt al jaren benieuwd / op zoek naar zekerheid wie die platen nu eigenlijk gemaakt heeft. Jeroen Streunding (The Beholder/Neophyte) wordt overigens ook vrij regelmatig nog als ‘medecomponist’ genoemd bij Sasha F en andere TiLLT! platen onder de naam ‘Beholder’, maar betwijfel of dit klopt (wellicht is dit gewoon handig ivm labeleigenaarschap oid).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 20:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Vind het wel interessant eigenlijk.

Moridin - Unleashed staat op naam van The Machine (Ramunas Vabolis). Tevens staat Michel Lacroix (manager TMS) daar ook bij genoemd (enige (relevante) mention in database). Verder geen noemenswaardige (ghost) mentions van The Machine. Hij heeft nog meegewerkt aan een Arboza & Asylum release op SYS-X, maar dat was ook al bekend op discogs.

Ik was eigenlijk op zoek naar eventueel geghoste Sasha F soloplaten, maar die heb ik niet kunnen vinden. Jammer dat tracks als Afraid of the Dark, The Killing en KH4N op een buitenlands label zijn uitgebracht (neem aan dat dat de reden van onvindbaarheid is). Ben echt al jaren benieuwd / op zoek naar zekerheid wie die platen nu eigenlijk gemaakt heeft. Jeroen Streunding (The Beholder/Neophyte) wordt overigens ook vrij regelmatig nog als ‘medecomponist’ genoemd bij Sasha F en andere TiLLT! platen onder de naam ‘Beholder’, maar betwijfel of dit klopt (wellicht is dit gewoon handig ivm labeleigenaarschap oid).

Sasha F platen moet toch haast wel The Machine zijn. Die oude sounds waren identiek aan elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wolbie schreef:
Jordy schreef:
Deels met je eens, maar als een artiest hier of ergens anders komt verkondigen dat die zelf zijn muziek maakt ga ik ervan uit dat die de waarheid spreekt. In het geval van Requiem dus niet het geval en ook bij Sub Sonik zo.


Ik vind dat buma portal nog niet bindend. Kunnen veel fouten en onjuistheden inzitten. Ik had met zoeken ook al een paar keer last van dubbele namen. En dat de ene plaat onder artiest naam staat en de andere onder eigen naam.

Inderdaad, in de OP staat dat Deathwish ook van Shockerz (Sub Sonik) en Regain komt maar dat is dus de collab van Regain en Alpha2. Lijkt me dat daar gewoon Game Over moet staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 20:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
wolbie schreef:
Jordy schreef:
Deels met je eens, maar als een artiest hier of ergens anders komt verkondigen dat die zelf zijn muziek maakt ga ik ervan uit dat die de waarheid spreekt. In het geval van Requiem dus niet het geval en ook bij Sub Sonik zo.


Ik vind dat buma portal nog niet bindend. Kunnen veel fouten en onjuistheden inzitten. Ik had met zoeken ook al een paar keer last van dubbele namen. En dat de ene plaat onder artiest naam staat en de andere onder eigen naam.

Inderdaad, in de OP staat dat Deathwish ook van Shockerz (Sub Sonik) en Regain komt maar dat is dus de collab van Regain en Alpha2. Lijkt me dat daar gewoon Game Over moet staan.

Hij kan als Shockerz ook gerust voor Alpha2 geproduced hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Sasha F platen moet toch haast wel The Machine zijn. Die oude sounds waren identiek aan elkaar.

Dat denk ik ook wel, maar staat niet in de database genoemd voor zover ik heb kunnen vinden. Ik was dan ook vooral benieuwd wie de wat recentere platen had geproduceerd (zoals die ik noemde), want er is ook wel eens genoemd dat Adventum het over had genomen. Ik kan me alleen niet voorstellen dat Adventum in staat is om platen als The Killing en Afraid of the Dark te produceren (met alle respect). Nu ik het toch daarover heb: ik zal eens zoeken op Morad Merzoug :whistle:

edit: geen succes
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Hij kan als Shockerz ook gerust voor Alpha2 geproduced hebben.

Klopt maar aangezien er al een collab op dat album staat met Sub Sonik en Deathwish als een regain solo klinkt lijkt het me eerder aannemelijker dat het daar fout in de database staat. Helemaal omdat die database er heel slordig uitziet.

EDIT: kan ook een opzetje gemaakt zijn voor een tweede collab maar dat Regain hem gewoon af heeft gemaakt met zijn sound als Deathwish natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 21:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
iRon schreef:
Sasha F platen moet toch haast wel The Machine zijn. Die oude sounds waren identiek aan elkaar.

Dat denk ik ook wel, maar staat niet in de database genoemd voor zover ik heb kunnen vinden. Ik was dan ook vooral benieuwd wie de wat recentere platen had geproduceerd (zoals die ik noemde), want er is ook wel eens genoemd dat Adventum het over had genomen. Ik kan me alleen niet voorstellen dat Adventum in staat is om platen als The Killing en Afraid of the Dark te produceren (met alle respect). Nu ik het toch daarover heb: ik zal eens zoeken op Morad Merzoug :whistle:

edit: geen succes

Volgens mij idd Adventum. De wat oudere platen van hem (Adventum - Rise Of The Thorns als vb) heeft veel weg van Sasha F - The Killing.

Iemand die het van Chain Reaction en Requiem kan opzoeken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Je moet nu blijkbaar inloggen?

ja via mobiel werkt de link niet dan krijg je idd een inlogpagina
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
iRon schreef:
Hij kan als Shockerz ook gerust voor Alpha2 geproduced hebben.

Klopt maar aangezien er al een collab op dat album staat met Sub Sonik en Deathwish als een regain solo klinkt lijkt het me eerder aannemelijker dat het daar fout in de database staat. Helemaal omdat die database er heel slordig uitziet.

Inderdaad, B-Front & Jones - Lunastick, Crypsis & Luna - Tortune, Crypsis & Sasha F - Get It xd

Bij Pepijn Hol en Niels Koster (Frequencerz) staan ook een hele lijst nummers, waar ik er niet van uit ga dat het klopt:
Pwoap Live edit, Never Fall Asleep, Sin City, Internet Friends, Different Kind Of Therapy...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh Phuture Noize staat hier in de credits. Na veel speculeren op gehoor, eindelijk wat beter bewijs :corn:

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 22:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Isaac platen vermelden netjes Diederik Bakker
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 22:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Interesseert me eigenlijk niks wie er voor wie ghost, of wie er voor wie wel eens een track gemaakt heeft. Zie daar nooit het issue van in. Als de muziek die uitkomt maar fijn is ben ik blij. Wie het maakt zal me een worst wezen.


Tegenwoordig wordt een DJ al niet meer geboekt voor zn DJ skills, maar voor de platen die die producet. Als ie zelfs dat dan al niet meer doet, wat is een hardstyle artiest dan nog naast iemand met wat extra geld en een goed marketing bureau?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 22:37 
 
Hardtraxxer

broodjebeenham schreef:
Tegenwoordig wordt een DJ al niet meer geboekt voor zn DJ skills, maar voor de platen die die producet. Als ie zelfs dat dan al niet meer doet, wat is een hardstyle artiest dan nog naast iemand met wat extra geld en een goed marketing bureau?


Welkom in 2018
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 23:16 
 
Hardtraxx Elite

Zie ook Wildstylez in de credits staan van 2 niet-hardstyle platen. (weet niet of dat al bekend was :P )

https://www.youtube.com/watch?v=_y34nObEtdo

https://www.youtube.com/watch?v=K-6Cm8aH0Eg
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 23:52 
 
Hardtraxxer

Juliëx geghost door Sjammienators dus, wat een verassing, jammer dat dit soort mensen het in de eerste instantie nog proberen te ontkennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 08:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
Tegenwoordig wordt een DJ al niet meer geboekt voor zn DJ skills, maar voor de platen die die producet. Als ie zelfs dat dan al niet meer doet, wat is een hardstyle artiest dan nog naast iemand met wat extra geld en een goed marketing bureau?

Ja hooguit een goed merk, maar met het eerste woord in je zin geef je het al goed aan. Als jij als 16-jarige net bent ingestapt weet je niet beter. Overigens slaat m'n bullshit-meter alweer in het rood na twee (on)zinnen svb:

Svbtwee schreef:
Interesseert me eigenlijk niks wie er voor wie ghost, of wie er voor wie wel eens een track gemaakt heeft. Zie daar nooit het issue van in. Als de muziek die uitkomt maar fijn is ben ik blij. Wie het maakt zal me een worst wezen.


Svbtwee schreef:
Rickzel schreef:
geert3ssen schreef:
Noisecontrollers zit in de studio met Michel Pollen


Wow... benieuwd voor welke alias :P

Voor welke aliassen doet hij nog meer ghost dingen naast de The Pitcher? Ik hoor hier nog wel eens wat namen voorbij komen maar weet niet in hoeverre dat allemaal betrouwbaar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 08:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Juliëx geghost door Sjammienators dus, wat een verassing, jammer dat dit soort mensen het in de eerste instantie nog proberen te ontkennen.

Dit suggereerde ik een tijdje terug dus al, maar werd afgesnauwd door RTM. Toch leuk de bevestiging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 09:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Juliëx geghost door Sjammienators dus


Zoiets moest het inderdaad ook wel zijn.. Uiteindelijk zijn het gewoon allemaal projectjes van Most Wanted! Mocht iets slagen zoals een AoR dan verdienen zij daar natuurlijk ook goed aan evenals de ghostproducer ;) Businesswise begrijpelijk maar ik zal het nooit kunnen aanmoedigen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 09:40 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht al wanneer komt iemand er mee xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 09:42 
 
Hardtraxxer

:lol: :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen