Jones is Wouter Jansen met één s. Dus dat is ook al een spelfout. (Of het is Wouter Janssen van Showtek, maar lijkt me sterk
)

Geloof ik niet!!$%#wrote:Hé? Hoe kan dat nou
To be honest, it's the result of hard work.
It wouldn't be this much fun if it was easy.
"Maybe I will start teaching production one day, besides DJ'ing and producing my own tracks."
Jazeker. Die laatste is van een interview met haar.wrote:Zijn dat quotes van Mandy?
Grootheidswaanzin?wrote:of een ander woord waar ik niet op kan komen nu
Een interview met meer foto dan tekst, zegt verder best veel over haar klassewrote:Jazeker. Die laatste is van een interview met haar.wrote:Zijn dat quotes van Mandy?
https://live.tomorrowland.com/posts/har ... -girlpower
Ho ho, je vergeet nu wel even dat ze een eigen move heeft he: the MANDY dancewrote:Een interview met meer foto dan tekst, zegt verder best veel over haar klassewrote:Jazeker. Die laatste is van een interview met haar.wrote:Zijn dat quotes van Mandy?
https://live.tomorrowland.com/posts/har ... -girlpower
Bij ons bekend als Trash Momentwrote:Ho ho, je vergeet nu wel even dat ze een eigen move heeft he: the MANDY dance
wrote:Een interview met meer foto dan tekst, zegt verder best veel over haar klasse
Normaal moet je dan toch geld tussen haar string proppen?wrote:Ho ho, je vergeet nu wel even dat ze een eigen move heeft he: the MANDY dance
wrote:Als jullie ook Proof posten dmv een screenshot werk ik de OP bij

Bij mij wel, maar wist niet of dat algemeen bekend waswrote:S1ngular was bekend toch?
Volgens mij overschat ze zichzelf niet eens, maar weet ze donders goed dat ze gewoon aan het liegen iswrote:Grootheidswaanzin?wrote:of een ander woord waar ik niet op kan komen nu
Grootheidswaanzin zelfst.naamw. (m.) Uitspraak: ['xrothɛitswanzɪn] psychische afwijking waarbij je jezelf erg overschat..
HARD-DRIVER==MANDYwrote:Ja, maar is handiger voor het overzicht in OP (en eventuele flowchart).
Ja en aangezien hij er open over is plus als duo wordt vermeld op partyflock, zou ik het niet zien als ghosten.wrote:S1ngular was bekend toch?