Hier ook nog een aparte: bij Enemy Contact & Krowdexx - Our World staat Ihor Fedorutsa (Unresolved) in de credits. Verder geen noemenswaardige resultaten van Unresolved, ondanks dat hij een tijd terug zichzelf publiekelijk als ghostproducer aanbood 
Active topics in Algemeen
Moderators
Nu op Hardtraxx bij alle releases ook de rechthebbende vermelden.
RELEASENAAM (CATID)
Label: LABELNAAM
WEB release: DD/MM/JJJJ
Rechthebbende:
Tracks:
TRACK_1
TRACK_2
Samples:
YOUTUBEURL
Bron: BRON
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
gvd 
Kan het zijn dat er naar aanleiding van het bekend worden van dit alles er zaken worden aangepast?
bijvoorbeeld de componist van de Sub Sonik nummers zoals deze staan in de OP kan ik niet (allemaal) terug vinden.
bijvoorbeeld de componist van de Sub Sonik nummers zoals deze staan in de OP kan ik niet (allemaal) terug vinden.
Ik ben voor. Ik snap dat de muziekindustrie ook één grote business is, maar ik moet niks hebben van al dat spook en sneaky-gedoe.wrote:Eigenlijk moeten we een overzichtje maken zoals:
Dan blijkt dat we alleen maar naar muziek zitten te luisteren van Michel Pollen, Zany en Wildstylez.Zou wel beter zijn trouwens. Dus dat kan niet.
Zou overigens oprecht benieuwd zijn deze web-chart.
Zo in en in triest dat derde partijen zich met zo'n online post gaan bemoeien. Terwijl het "kwaad" toch al geschiet is. Wees dan verdomme in de eerste plaats direct eerlijk over of je je muziek zelf maakt ja of nee, ga dan niet achteraf zo'n post een beetje blokkeren.
Eens! En veel dj's werken ook mee aan het instant houden van deze neppe zooi, omdat ze weten welke artiesten ghosts hebben en welke niet. Ik snap dat er een markt is in het maken en verkopen van je muziek.... Maar toch.wrote:Ik ben voor. Ik snap dat de muziekindustrie ook één grote business is, maar ik moet niks hebben van al dat spook en sneaky-gedoe.wrote:Eigenlijk moeten we een overzichtje maken zoals:
Dan blijkt dat we alleen maar naar muziek zitten te luisteren van Michel Pollen, Zany en Wildstylez.Zou wel beter zijn trouwens. Dus dat kan niet.
Exposen maar als je het aan mij vraagt. Misschien niet zo collegiaal maarja, neppe zooi -1.
Zou overigens oprecht benieuwd zijn deze web-chart.
BUSTEDwrote:Hier ook nog een aparte: bij Enemy Contact & Krowdexx - Our World staat Ihor Fedorutsa (Unresolved) in de credits. Verder geen noemenswaardige resultaten van Unresolved, ondanks dat hij een tijd terug zichzelf publiekelijk als ghostproducer aanbood
Thanks voor het melden, ik ga hier toch even achteraan..
Want? Klopt het niet of wil je niet dat het bekend is? Geen aanval oid dit, ben gewoon benieuwd.wrote:BUSTEDwrote:Hier ook nog een aparte: bij Enemy Contact & Krowdexx - Our World staat Ihor Fedorutsa (Unresolved) in de credits. Verder geen noemenswaardige resultaten van Unresolved, ondanks dat hij een tijd terug zichzelf publiekelijk als ghostproducer aanbood![]()
Het klopt nietwrote:Want? Klopt het niet of wil je niet dat het bekend is? Geen aanval oid dit, ben gewoon benieuwd.wrote:BUSTEDwrote:Hier ook nog een aparte: bij Enemy Contact & Krowdexx - Our World staat Ihor Fedorutsa (Unresolved) in de credits. Verder geen noemenswaardige resultaten van Unresolved, ondanks dat hij een tijd terug zichzelf publiekelijk als ghostproducer aanbood![]()
Enemy Contact produceert in ieder geval zelf. Die gooide al jaren samples op Hardtraxx in producers corner / gratis tracks onder zijn oude alias Lunatic. Krowdexx ken ik dan verder eigenlijk niet, maar van wat ik me kan herinneren zetten zij ook regelmatig filmpjes op social media van hun eigen studio. Vandaar dat ik de mention van Unresolved ook opmerkelijk vond.
Dat doet Requiem ook, maar die maakt ook geen drol. (niet dat ik Enemy Contact niet geloof hoor)wrote:Enemy Contact produceert in ieder geval zelf. Die gooide al jaren samples op Hardtraxx in producers corner / gratis tracks onder zijn oude alias Lunatic. Krowdexx ken ik dan verder eigenlijk niet, maar van wat ik me kan herinneren zetten zij ook regelmatig filmpjes op social media van hun eigen studio. Vandaar dat ik de mention van Unresolved ook opmerkelijk vond.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Jezus, al die agencies die dit als staatsgeheim behandelen. Wat een zielig gedoe.
Als die chart er komt, zou het mooi zijn om die gewoon te verspreiden via FB

PS Jordi, zou het wel vet vinden als je op een of andere manier de artiesten die geghost worden bijhoudt in de OP.
Als die chart er komt, zou het mooi zijn om die gewoon te verspreiden via FB
PS Jordi, zou het wel vet vinden als je op een of andere manier de artiesten die geghost worden bijhoudt in de OP.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
wrote:Dit suggereerde ik een tijdje terug dus al, maar werd afgesnauwd door RTM. Toch leuk de bevestiging.wrote:Juliëx geghost door Sjammienators dus, wat een verassing, jammer dat dit soort mensen het in de eerste instantie nog proberen te ontkennen.
Fijn toch dat jij je gelijk hebt gekregen. Maar in het beginsel deed je een veronderstelling gebaseerd op niks. Vandaar mijn opmerking.wrote:Het enige wat waar is aan je comment is dat ze uit Oldenzaal komt. Tenzij je over info beschikt die ik niet heb?wrote:Gepushde dame uit Oldenzaal als ik mij niet vergis. Vrij hoog ghostproducer gehalte.
13/12
Hmm, wel vervelend dat we er nu niet meer vanuit kunnen gaan dat het 1 op 1 klopt dan. Ben benieuwd wat BUMA ervan zegt...wrote:Het klopt nietwrote:
Want? Klopt het niet of wil je niet dat het bekend is? Geen aanval oid dit, ben gewoon benieuwd.
Neem aan dat je dit soort dingen zelf in moet vullen bij het indienen? Buma bepaald de namen toch niet?
Klopt helemaal. Dit moet een artiest zelf invullen, maar in sommige gevallen laten artiesten dit aan labels/managers etc. over, wat ik persoonlijk absoluut niet slim vind, want dan krijg je dus dit soort dingen. Het gaat hier om je eigen auteursrecht.wrote:Neem aan dat je dit soort dingen zelf in moet vullen bij het indienen? Buma bepaald de namen toch niet?
Ik ook!wrote:PS Jordi, zou het wel vet vinden als je op een of andere manier de artiesten die geghost worden bijhoudt in de OP.
Die Rohan is/was dus ook onderdeel van TWSTD, die zelf geghost werden door Energyzed.wrote:Maar Rohan is toch de beheerder en oprichter van RSU? Hoe kan hij het dan niet gedaan hebben?
Triest trouwens dat RSU meewerkt met die lui die het er af willen hebbenwrote:Het werd een aantal mensen beeeeeeetje te heet onder de voeten. Zonder pardon post verwijderd op RSU(die best hard ging)..
Dus eigenlijk Atmozfears?wrote:Die Rohan is/was dus ook onderdeel van TWSTD, die zelf geghost werden door Energyzed.wrote:Maar Rohan is toch de beheerder en oprichter van RSU? Hoe kan hij het dan niet gedaan hebben?
Triest trouwens dat RSU meewerkt met die lui die het er af willen hebbenwrote:Het werd een aantal mensen beeeeeeetje te heet onder de voeten. Zonder pardon post verwijderd op RSU(die best hard ging)..
-
EHardtraxx Newbie
- 40 posts member since 2011
- last seen Oct 2025
Deze plaat is volgen mij door Stylo geproduceerdwrote:Luna heeft ook nooit echt geproduceerd vgm.wrote:Luna - Unlocked staat Catscan bij als rechthebbende. Ook wel een opvallende.
Plaat is uitgekomen op DJS, italiaans label met lijntje naar de Saifam Group.wrote:Ben wel benieuwd hoe het met dit zit
Lol wacht, lunastick lol