Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook nog een aparte: bij Enemy Contact & Krowdexx - Our World staat Ihor Fedorutsa (Unresolved) in de credits. Verder geen noemenswaardige resultaten van Unresolved, ondanks dat hij een tijd terug zichzelf publiekelijk als ghostproducer aanbood :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 15:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mooi topic zo ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 15:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Mooi topic zo ^^


Mee eens! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu op Hardtraxx bij alle releases ook de rechthebbende vermelden. :lol:
Citaat:
RELEASENAAM (CATID)

Label: LABELNAAM
WEB release: DD/MM/JJJJ
Rechthebbende:

Tracks:
TRACK_1
TRACK_2

Samples:
YOUTUBEURL

Bron: BRON
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 16:20 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 16:21 
 
Hardtraxx Crew

gvd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan het zijn dat er naar aanleiding van het bekend worden van dit alles er zaken worden aangepast?
bijvoorbeeld de componist van de Sub Sonik nummers zoals deze staan in de OP kan ik niet (allemaal) terug vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 16:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Eigenlijk moeten we een overzichtje maken zoals:
Afbeelding
Dan blijkt dat we alleen maar naar muziek zitten te luisteren van Michel Pollen, Zany en Wildstylez. :lol: Zou wel beter zijn trouwens. Dus dat kan niet.


Ik ben voor. Ik snap dat de muziekindustrie ook één grote business is, maar ik moet niks hebben van al dat spook en sneaky-gedoe. :/ Exposen maar als je het aan mij vraagt. Misschien niet zo collegiaal maarja, neppe zooi -1.
Zou overigens oprecht benieuwd zijn deze web-chart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo in en in triest dat derde partijen zich met zo'n online post gaan bemoeien. Terwijl het "kwaad" toch al geschiet is. Wees dan verdomme in de eerste plaats direct eerlijk over of je je muziek zelf maakt ja of nee, ga dan niet achteraf zo'n post een beetje blokkeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vyral schreef:
Parvuz schreef:
Eigenlijk moeten we een overzichtje maken zoals:
Afbeelding
Dan blijkt dat we alleen maar naar muziek zitten te luisteren van Michel Pollen, Zany en Wildstylez. :lol: Zou wel beter zijn trouwens. Dus dat kan niet.


Ik ben voor. Ik snap dat de muziekindustrie ook één grote business is, maar ik moet niks hebben van al dat spook en sneaky-gedoe. :/ Exposen maar als je het aan mij vraagt. Misschien niet zo collegiaal maarja, neppe zooi -1.
Zou overigens oprecht benieuwd zijn deze web-chart.


Eens! En veel dj's werken ook mee aan het instant houden van deze neppe zooi, omdat ze weten welke artiesten ghosts hebben en welke niet. Ik snap dat er een markt is in het maken en verkopen van je muziek.... Maar toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 18:12 
 
Artiest

pim0412 schreef:
Hier ook nog een aparte: bij Enemy Contact & Krowdexx - Our World staat Ihor Fedorutsa (Unresolved) in de credits. Verder geen noemenswaardige resultaten van Unresolved, ondanks dat hij een tijd terug zichzelf publiekelijk als ghostproducer aanbood :P


BUSTED :cry:

Thanks voor het melden, ik ga hier toch even achteraan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Enemy Contact schreef:
pim0412 schreef:
Hier ook nog een aparte: bij Enemy Contact & Krowdexx - Our World staat Ihor Fedorutsa (Unresolved) in de credits. Verder geen noemenswaardige resultaten van Unresolved, ondanks dat hij een tijd terug zichzelf publiekelijk als ghostproducer aanbood :P


BUSTED :cry:

Thanks voor het melden, ik ga hier toch even achteraan..


Want? Klopt het niet of wil je niet dat het bekend is? Geen aanval oid dit, ben gewoon benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 19:21 
 
Artiest

RvD schreef:
Enemy Contact schreef:
pim0412 schreef:
Hier ook nog een aparte: bij Enemy Contact & Krowdexx - Our World staat Ihor Fedorutsa (Unresolved) in de credits. Verder geen noemenswaardige resultaten van Unresolved, ondanks dat hij een tijd terug zichzelf publiekelijk als ghostproducer aanbood :P


BUSTED :cry:

Thanks voor het melden, ik ga hier toch even achteraan..


Want? Klopt het niet of wil je niet dat het bekend is? Geen aanval oid dit, ben gewoon benieuwd.


Het klopt niet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enemy Contact produceert in ieder geval zelf. Die gooide al jaren samples op Hardtraxx in producers corner / gratis tracks onder zijn oude alias Lunatic. Krowdexx ken ik dan verder eigenlijk niet, maar van wat ik me kan herinneren zetten zij ook regelmatig filmpjes op social media van hun eigen studio. Vandaar dat ik de mention van Unresolved ook opmerkelijk vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 21:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Enemy Contact produceert in ieder geval zelf. Die gooide al jaren samples op Hardtraxx in producers corner / gratis tracks onder zijn oude alias Lunatic. Krowdexx ken ik dan verder eigenlijk niet, maar van wat ik me kan herinneren zetten zij ook regelmatig filmpjes op social media van hun eigen studio. Vandaar dat ik de mention van Unresolved ook opmerkelijk vond.


Dat doet Requiem ook, maar die maakt ook geen drol. (niet dat ik Enemy Contact niet geloof hoor)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 22:41 
 
Hardtraxx Veteran

Jezus, al die agencies die dit als staatsgeheim behandelen. Wat een zielig gedoe.
Als die chart er komt, zou het mooi zijn om die gewoon te verspreiden via FB
:worship:

PS Jordi, zou het wel vet vinden als je op een of andere manier de artiesten die geghost worden bijhoudt in de OP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 22:56 
 
Hardtraxx Veteran

paperclip schreef:
joostmakaay schreef:
Juliëx geghost door Sjammienators dus, wat een verassing, jammer dat dit soort mensen het in de eerste instantie nog proberen te ontkennen.

Dit suggereerde ik een tijdje terug dus al, maar werd afgesnauwd door RTM. Toch leuk de bevestiging.

:aww:

RTM93 schreef:
paperclip schreef:
Gepushde dame uit Oldenzaal als ik mij niet vergis. Vrij hoog ghostproducer gehalte.

13/12 :whistle:

Het enige wat waar is aan je comment is dat ze uit Oldenzaal komt. Tenzij je over info beschikt die ik niet heb?


Fijn toch dat jij je gelijk hebt gekregen. Maar in het beginsel deed je een veronderstelling gebaseerd op niks. Vandaar mijn opmerking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 08:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Enemy Contact schreef:
RvD schreef:

Want? Klopt het niet of wil je niet dat het bekend is? Geen aanval oid dit, ben gewoon benieuwd.


Het klopt niet :lol:

Hmm, wel vervelend dat we er nu niet meer vanuit kunnen gaan dat het 1 op 1 klopt dan. Ben benieuwd wat BUMA ervan zegt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 08:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neem aan dat je dit soort dingen zelf in moet vullen bij het indienen? Buma bepaald de namen toch niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 09:26 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Neem aan dat je dit soort dingen zelf in moet vullen bij het indienen? Buma bepaald de namen toch niet?

Klopt helemaal. Dit moet een artiest zelf invullen, maar in sommige gevallen laten artiesten dit aan labels/managers etc. over, wat ik persoonlijk absoluut niet slim vind, want dan krijg je dus dit soort dingen. Het gaat hier om je eigen auteursrecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 09:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
PS Jordi, zou het wel vet vinden als je op een of andere manier de artiesten die geghost worden bijhoudt in de OP.


Ik ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Maar Rohan is toch de beheerder en oprichter van RSU? Hoe kan hij het dan niet gedaan hebben? :huh:

Jordi schreef:
Het werd een aantal mensen beeeeeeetje te heet onder de voeten. Zonder pardon post verwijderd op RSU(die best hard ging)..


Triest trouwens dat RSU meewerkt met die lui die het er af willen hebben :thumbdown:

Die Rohan is/was dus ook onderdeel van TWSTD, die zelf geghost werden door Energyzed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
DonnyD schreef:
Maar Rohan is toch de beheerder en oprichter van RSU? Hoe kan hij het dan niet gedaan hebben? :huh:

Jordi schreef:
Het werd een aantal mensen beeeeeeetje te heet onder de voeten. Zonder pardon post verwijderd op RSU(die best hard ging)..


Triest trouwens dat RSU meewerkt met die lui die het er af willen hebben :thumbdown:

Die Rohan is/was dus ook onderdeel van TWSTD, die zelf geghost werden door Energyzed.

Dus eigenlijk Atmozfears?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 10:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is dat niet TVDS?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 10:56 
 
Hardtraxx Newbie

Mark With A Tarrel schreef:
Parvuz schreef:
Luna - Unlocked staat Catscan bij als rechthebbende. Ook wel een opvallende.


Luna heeft ook nooit echt geproduceerd vgm.

Koen schreef:
Ben wel benieuwd hoe het met dit zit

Afbeelding


Plaat is uitgekomen op DJS, italiaans label met lijntje naar de Saifam Group.

Lol wacht, lunastick lol


Deze plaat is volgen mij door Stylo geproduceerd :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen