Toen live the moment begon en toen die 'flares' aangingen, misschien overdrijf ikwrote:Hhhahhaa bij welk moment dan?wrote:@ Milan, ik kreeg zowat tranen in mn ogen zo mooi was het + de kippenvel over mn lijf
maar het was mijn eerste feest
Toen live the moment begon en toen die 'flares' aangingen, misschien overdrijf ikwrote:Hhhahhaa bij welk moment dan?wrote:@ Milan, ik kreeg zowat tranen in mn ogen zo mooi was het + de kippenvel over mn lijf
Q-Base 2009 de switch naar middernacht op de Open Air, dat was pas een mooi moment.wrote:Toen live the moment begon en toen die 'flares' aangingen, misschien overdrijf ikwrote:Hhhahhaa bij welk moment dan?wrote:@ Milan, ik kreeg zowat tranen in mn ogen zo mooi was het + de kippenvel over mn lijf
maar het was mijn eerste feest
Veel beter als Q-Base 2008! idd 1 van de mooiste momenten van 2009wrote:Q-Base 2009 de switch naar middernacht op de Open Air, dat was pas een mooi moment.
Oke, dat is wel vet dan. Als ik nou feestje ga en ik zie iemand lopen zou ik die wel even aanspreken. Ik was hier in Emmen ook naar Elementz Festival (naja buiten de hekken dan, want 18+) en toen zag ik Zany lopen met een koffertje CD'tjes naar de ingang en zei tegen me vriend: Huh? Dat is Zany ja? Hij: Nog echt ook. Dus wij ZANY roepen.wrote:Zeker! DJ's die ik door het publiek heb zien lopen: Showtek, Zany, Wildstylez, Frontliner, B-Front, NCwrote:En ze lopen ook tussen het publiek gewoon? Ja, ik weet het niet want ik ben alleen naar Fusion geweest en daar heb ik niemand gezien tussen het publiek.
Keertje backstage, DAT is vet!wrote:Oke, dat is wel vet dan. Als ik nou feestje ga en ik zie iemand lopen zou ik die wel even aanspreken. Ik was hier in Emmen ook naar Elementz Festival (naja buiten de hekken dan, want 18+) en toen zag ik Zany lopen met een koffertje CD'tjes naar de ingang en zei tegen me vriend: Huh? Dat is Zany ja? Hij: Nog echt ook. Dus wij ZANY roepen.wrote:Zeker! DJ's die ik door het publiek heb zien lopen: Showtek, Zany, Wildstylez, Frontliner, B-Front, NCwrote:En ze lopen ook tussen het publiek gewoon? Ja, ik weet het niet want ik ben alleen naar Fusion geweest en daar heb ik niemand gezien tussen het publiek.Stak hij zijn hand op, eigenlijk moest ik hem dus gewoon even aanspreken.
noisecontrollers en psyko punkz mc apster en mc villian gezien in het publiek bij fusionwrote:En ze lopen ook tussen het publiek gewoon? Ja, ik weet het niet want ik ben alleen naar Fusion geweest en daar heb ik niemand gezien tussen het publiek.
NC niet gewoon Psyko Punkz ook niet Apster ook niet en Villian wel met zijn petje.wrote:noisecontrollers en psyko punkz mc apster en mc villian gezien in het publiek bij fusionwrote:En ze lopen ook tussen het publiek gewoon? Ja, ik weet het niet want ik ben alleen naar Fusion geweest en daar heb ik niemand gezien tussen het publiek.
Op Q-base staat the prophet meestal bij de scantraxx-merchandise standwrote:NC niet gewoon Psyko Punkz ook niet Apster ook niet en Villian wel met zijn petje.wrote:noisecontrollers en psyko punkz mc apster en mc villian gezien in het publiek bij fusionwrote:En ze lopen ook tussen het publiek gewoon? Ja, ik weet het niet want ik ben alleen naar Fusion geweest en daar heb ik niemand gezien tussen het publiek.
Klopt! daar zag ik hem vorig jaar ook al staanwrote:Op Q-base staat the prophet meestal bij de scantraxx-merchandise stand