Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2009 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Milán schreef:
Kepro schreef:
@ Milan, ik kreeg zowat tranen in mn ogen zo mooi was het + de kippenvel over mn lijf

Hhhahhaa bij welk moment dan?


Toen live the moment begon en toen die 'flares' aangingen, misschien overdrijf ik
maar het was mijn eerste feest :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2009 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Milán schreef:
Kepro schreef:
@ Milan, ik kreeg zowat tranen in mn ogen zo mooi was het + de kippenvel over mn lijf

Hhhahhaa bij welk moment dan?


Toen live the moment begon en toen die 'flares' aangingen, misschien overdrijf ik
maar het was mijn eerste feest :$


Q-Base 2009 de switch naar middernacht op de Open Air, dat was pas een mooi moment. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2009 16:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Q-Base 2009 de switch naar middernacht op de Open Air, dat was pas een mooi moment. :worship:


Veel beter als Q-Base 2008! idd 1 van de mooiste momenten van 2009 :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2009 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Edwinn schreef:
En ze lopen ook tussen het publiek gewoon? Ja, ik weet het niet want ik ben alleen naar Fusion geweest en daar heb ik niemand gezien tussen het publiek. :P


Zeker! DJ's die ik door het publiek heb zien lopen: Showtek, Zany, Wildstylez, Frontliner, B-Front, NC

Oke, dat is wel vet dan. Als ik nou feestje ga en ik zie iemand lopen zou ik die wel even aanspreken. Ik was hier in Emmen ook naar Elementz Festival (naja buiten de hekken dan, want 18+) en toen zag ik Zany lopen met een koffertje CD'tjes naar de ingang en zei tegen me vriend: Huh? Dat is Zany ja? Hij: Nog echt ook. Dus wij ZANY roepen. :P Stak hij zijn hand op, eigenlijk moest ik hem dus gewoon even aanspreken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2009 19:10 
 
Hardtraxxer

Edwinn schreef:
Mol schreef:
Edwinn schreef:
En ze lopen ook tussen het publiek gewoon? Ja, ik weet het niet want ik ben alleen naar Fusion geweest en daar heb ik niemand gezien tussen het publiek. :P


Zeker! DJ's die ik door het publiek heb zien lopen: Showtek, Zany, Wildstylez, Frontliner, B-Front, NC

Oke, dat is wel vet dan. Als ik nou feestje ga en ik zie iemand lopen zou ik die wel even aanspreken. Ik was hier in Emmen ook naar Elementz Festival (naja buiten de hekken dan, want 18+) en toen zag ik Zany lopen met een koffertje CD'tjes naar de ingang en zei tegen me vriend: Huh? Dat is Zany ja? Hij: Nog echt ook. Dus wij ZANY roepen. :P Stak hij zijn hand op, eigenlijk moest ik hem dus gewoon even aanspreken. :P


Keertje backstage, DAT is vet! :D Tatanka is zo gek als het maar zijn kan.. (drink trouwens ook behoorlijk wat voor die gaat draaien haha, maar hij kan het dan nog steeds). Headhunterz is een goede gozer en NC gasten zijn helemaal top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2009 20:43 
 
Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
En ze lopen ook tussen het publiek gewoon? Ja, ik weet het niet want ik ben alleen naar Fusion geweest en daar heb ik niemand gezien tussen het publiek. :P


noisecontrollers en psyko punkz mc apster en mc villian gezien in het publiek bij fusion ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2009 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Edwinn schreef:
En ze lopen ook tussen het publiek gewoon? Ja, ik weet het niet want ik ben alleen naar Fusion geweest en daar heb ik niemand gezien tussen het publiek. :P


noisecontrollers en psyko punkz mc apster en mc villian gezien in het publiek bij fusion ;)

NC niet gewoon Psyko Punkz ook niet Apster ook niet en Villian wel met zijn petje. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2009 23:27 
 
Hardtraxxer

Beste artiest(en): Noisecontrollers, Davide Sonar, The Pitcher, Wildstylez, Technoboy & Tuneboy, Frontliner, Headhunterz, Tat & Zat
Beste track: Heel moeilijk maar ik vind de track Alpha Twins & Wildstylez - Atrocious die nog niet uit is toch wel heel erg dik!
Beste feest: Indoor: In Qontrol 2009 Outdoor: Decibel Outdoor Festival
Beste album: Music Made Addictz
Beste anthem: Brennan Heart - City Of Intensity
Beste opkomend: AVIO / The Vision
Teleurstelling van het jaar: Geen
Beste MC: Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 01:18 
 
Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Timmer schreef:
Edwinn schreef:
En ze lopen ook tussen het publiek gewoon? Ja, ik weet het niet want ik ben alleen naar Fusion geweest en daar heb ik niemand gezien tussen het publiek. :P


noisecontrollers en psyko punkz mc apster en mc villian gezien in het publiek bij fusion ;)

NC niet gewoon Psyko Punkz ook niet Apster ook niet en Villian wel met zijn petje. :P


Op Q-base staat the prophet meestal bij de scantraxx-merchandise stand
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb op In Qontrol erg lang met 1 vd 2 d'Stylerz staan praten en ook lang met Alphaverb. Supergasten gewoon! Zo kom je altijd wel gasten tegen denk ik zo en over het algemeen zijn ze wel in voor een praatje.

Op XQ Holland liepen Ruffian & DV8 ook gewoon rond in het begin en het B-Front & Frontliner ook rond zien gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 14:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmm best offtopic dit, zal wel een nieuwe topic maken, is volgens mij veel over te vertellen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2010 16:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beste Artiest: Alphaverb, paar lekkere releases en zijn sets zijn altijd lekker!
Psyko Punkz, The Mf + dit jaar geen een keer teleurstelling op hun sets.
Beste Track: Zoveel
Beste Album: Music made addictz
Beste Feest: Moeilijk... black belgie en 2 dagen Q-dance @tomorrowland
Beste anthem: Scrap attack
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2010 20:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Op Q-base staat the prophet meestal bij de scantraxx-merchandise stand


Klopt! daar zag ik hem vorig jaar ook al staan

Dit jaar bij QB was ik drank halen stond ineens Villain naast me :P is maar een klein menneke :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2010 16:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beste Artiest: Noisecontrollers
Beste Producers: Noisecontrollers en Alphaverb (AVIO)
Beste track: TNT - Double Dutch Darkies (Original Mix)
Beste Vinyl: Surge of Power EP 1 en 2
:woot:
Beste feest: Q-Base
Beste album: Music Made Addictz
Beste live act: AVIO
Beste anthem: Noisecontrollers - Ctrl.Alt.Delete. (Original Mix)
Beste upcoming: Twilight Forces, Solutio & The I's
Beste MC: Da Syndrome & Villain

Vind dit wel een mooi lijstje! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2010 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zie AVIO eerlijk gezegd ook niet meer als Talenten, anders had ik ze er bij gezet ;) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2010 13:35 
 
Hardtraxx Veteran

Beste artiest(en): Zany, Donkey Rollers, DBSTF, HHZ, NC
Beste track: Tonight!
Beste feest: Black (L)
Beste album: Music Made Addictz
Beste Raggplaaten van dit album; Ride With us (Max Enforcer Remix), Shiverz
Beste opkomend: Ran-D
Beste MC: Villain
..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2010 13:49 
 
Hardtraxx Elite

sommige mensen snap ik soms ook niet helemaal:
beste artiesten: frontliner, wildstylez, zany, tat & zat, noisecontrollers. ran-d, Alpha twins. a-lusion

ohja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2010 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste Artiest(en): Frontliner (producer), Donkey Rollers (live-act), A-lusion (dj)
Beste Track: Hmmm.. Pavo - Communicate (?)
Beste Album: Toch Music Made Addictz
Beste Feest: Ben op Qlimax & Defqon geweest (ook 17 jaar:P), maar heb nog niet kunnen kiezen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen