Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)

Zou je mij op een event willen hebben?
Ja, zeker wel! 0%  0%  [ 0 ]
Ja, op zich wel 0%  0%  [ 0 ]
Misschien... 10%  10%  [ 1 ]
Nee, alleen als er niet beter te krijgen is 10%  10%  [ 1 ]
Nee, Absoluut niet! 80%  80%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 17:43 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb een nieuwe LIVE mixtape gemaakt met mijn nieuwste speeltje:

JB System Kontrol 3, Hij werkt super. Nou wil ik eigenlijk jullie mening over mijn mixtape:

Mod edit: graag geen losse topics maken met eigen sets. Als je zelf nog niet tevreden bent over je mix skills kun je ze hier neer zetten. Of anders zet je ze ''gewoon'' hier neer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is een liveset, dus mag je mooi hier zetten: hardstyle/

Die poll slaat ook nergens op. Na 1 set kan niemand beoordelen of ze je willen hebben. Verder sta je ook niet 'zomaar' op een event. Je moet je omhoog werken, mee doen met contest, vraag bij je lokale discotheek of je er een keer mag draaien etc.

Een topic hier aanmaken heeft geen zin :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 01:48 
 
Hardtraxx Addict

"Live" wil zeggen een set met alleen eigen tracks, anders is het gewoon een DJ set ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 12:49 
 
Hardtraxxer

Hallo mede hardtraxxers! Ik heb een vraag, Stel je voor ik ben dj/ producer en ik wil 2 genre's onder 1 naam maken. Zou dat kunnen of word dat niet geaccepteerd door een soort ongeschreven code? Zoiets als ik ben bijvoorbeeld B-front en ik maak hardcore en hardstyle en draai ook hardcore en hardstyle. Of zou dat raar zijn om als producer verschillende genres onder 1 naam uit te brengen? Ben benieuwd wat jullie vinden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 15:40 
 
Hardtraxx Veteran

Daarover verschillen de meningen. Ik persoonlijk vind het niks zoals Noisecontrollers het bijvoorbeeld op dit moment doen. Doe het lekker onder een andere alias en kom ook vooral op hardstyle feesten niet met andere dingen dan hetgeen waarmee je groot bent geworden.

Maarja, dat is mijn mening. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 17:10 
 
Hardtraxxer

Ik snap het idee maar dat is dus omdat ze met hardstyle begonnen, ik heb het over beginnen onder 1 naam met verschillende genres. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zulke vragen kan je hier plaatsen :)

off-topic/voor-vragen-die-serieus-zijn-van-volwassen-aard-waar-je-geen-antwoord-op-weet-t14042.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

talhout schreef:
Hallo mede hardtraxxers! Ik heb een vraag, Stel je voor ik ben dj/ producer en ik wil 2 genre's onder 1 naam maken. Zou dat kunnen of word dat niet geaccepteerd door een soort ongeschreven code? Zoiets als ik ben bijvoorbeeld B-front en ik maak hardcore en hardstyle en draai ook hardcore en hardstyle. Of zou dat raar zijn om als producer verschillende genres onder 1 naam uit te brengen? Ben benieuwd wat jullie vinden. :)

Ik vind zelf dat het kan, verschillende dingen onder 1 naam maken. Maar het zorgt ook wel voor verwarring, een voorbeeld: je staat als laatste geboekt op een Hardstyle feest, ga je dan Hardstyle of Hardcore draaien, kan allebij
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 11:51 
 
Hardtraxxer

Ach het is wel goed zo, had even wat inside nodig. Bedankt voor de reacties! :)
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner