Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 149  Volgende

Beste The Machine Track Part 2 [J-Z] (Max. 3)
Poll eindigt op 04 jul 2012 15:39
Lady Of The Lake 1%  1%  [ 2 ]
Lucid Dreams 1%  1%  [ 2 ]
Measure 0%  0%  [ 0 ]
Mist 1%  1%  [ 1 ]
Mistress Of Darkness 6%  6%  [ 9 ]
Mosquito 17%  17%  [ 27 ]
Never Fall Asleep 9%  9%  [ 15 ]
No Mad Soul 3%  3%  [ 5 ]
No More Misunderstanding (The Machine Remix) 3%  3%  [ 4 ]
No Time To Waste 0%  0%  [ 0 ]
No Turning Back (The Machine Remix) 4%  4%  [ 6 ]
Pendulum 1%  1%  [ 1 ]
Place Of Terror 4%  4%  [ 7 ]
Raw (Original Mix) 0%  0%  [ 0 ]
Rebellious 0%  0%  [ 0 ]
Renaissance 11%  11%  [ 18 ]
Restore Balance 1%  1%  [ 1 ]
Self Esteem Fund 2%  2%  [ 3 ]
Sound Of The Machine 9%  9%  [ 14 ]
Spirits 1%  1%  [ 1 ]
Stardust (Original Mix) 1%  1%  [ 1 ]
State Of Your Mind 4%  4%  [ 7 ]
The Dead Walk 6%  6%  [ 10 ]
Times Like These 13%  13%  [ 21 ]
Trashin' 1%  1%  [ 1 ]
Vicious Tones (First Mix) 1%  1%  [ 1 ]
Vicious Tones (Second Mix) 1%  1%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 159
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beating Of The Drumz, Decibel Anthem 2002 en Midnight.

Arise is ook goed, maar het succes zit hem in de melodie + de tekst en die hebben ze niet zelf gemaakt.

BTW Overdrive en Right Here horen hier toch niet bij? Dat is onder Zero Vision gemaakt en dat is een duo.
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arise, Machine Master en Who Wants This gekozen. Niet helemaal mijn stijl, The Beholder.
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 23:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
1. Decibel Anthem 2002 :drool:
2. Overdrive
3. Bigger, Better, Louder!


Re-Vote, natuurlijk op dezelfde. ^^
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Do You Want Heavy (piet, piet, piet, piet, piet, piet, don't give a shit!)
The New God
Who Wants This
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

losing my feeling
nuclear reaction
move your love
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Do You Want Heavy (piet, piet, piet, piet, piet, piet, don't give a shit!)


do you want harry?
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 14:22 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
piet, piet

:lol:
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 15:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Volgende Southstylers? :love:
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Volgende Southstylers? :love:


Of the Prophet
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Volgende Southstylers? :love:

Wicked Generation ftw!
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 19:06 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Raoul & Wouter aka de Southstylers :thumbup:
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen Pouding Senses en Crystal gekozen, Southstylers heeft me nog nooit echt kunnen boeien.
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 19:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Alleen Pouding Senses en Crystal gekozen.
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 19:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Alleen Pouding Senses en Crystal gekozen, Southstylers heeft me nog nooit echt kunnen boeien.

Je mag er ook maar 2 kiezen xd
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 19:10 
 

1. Crystal :worship:
2. Pouding Senses (Deeper Inside Mix) :love:
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 19:15 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

E-Town & Pounding Senses (Zany & Walt Remix)
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 19:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duidelijk Pounding Senses (Deeper Inside Remix) & Crystal, alhoewel Decibel Anthem 2006 er net buiten viel! :worship:
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pounding Senses (Deeeeeper Inside)
Crystal :)
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Pounding Senses (Deeeeeper Inside)
Crystal :)
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Rik schreef:
Pounding Senses (Deeeeeper Inside)
Crystal :)

Denk dat we de winnaars al hebben :P
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

#1 Wicked Generation (Zany's Overdrive Mix) :worship:
#2 In De Strieel
#3 Pounding Senses (Deeper Inside Remix)

Pounding Senses valt er jammer genoeg dus net buiten, maar die eerste 2 tracks verdienen echt de stem van mij. Ook Crystal, E-Town en Pwoap! (Live Mix) vallen er net buiten, maar wat een tracks hebben ze toch op hun naam staan.
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crystal & Pounding Senses (Deeper Inside)
Lekker origineel :D
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 19:27 
 
Hardtraxxer

wicked generation en pounding senses ( deeper inside) ^^
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 19:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2006 en etown en eigenlijk ook live mix :(
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 19:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pwoap (Live mix) and In De Strieel
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 149  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen