1. Who wants this
2. Fear Reigns Today
3. To protect and serve
2. Fear Reigns Today
3. To protect and serve
Voor mij ook, zijn misschien maar 2 platen van hem die mij echt kunnen boeien.wrote:Bij Alphaverb is voor mij de keuze wel erg makkelijk
Ja oke, maar ik denk dat niemand de moeite neemt om een van die tracks die in het rijtje staan en die ze niet kennen effe te joetoepen. Een beetje een 'wa de boer niet ken da lustie nie' idee denk ik haha!wrote:Hmm... vind Euphoria wel een mooie trackwrote:Yup, maar snap niet dat mensen Euphoria boven een van deze tracks kiest :')Gezien de achtergrond van de mensen hier, snap ik het wel
Ik neem aan dat de meeste mensen sws de Hardbass anthems kennen, en tracks als Do you want heavy, Who wants this, Midnight etc. zijn toch ook redelijk bekend.wrote:Ja oke, maar ik denk dat niemand de moeite neemt om een van die tracks die in het rijtje staan en die ze niet kennen effe te joetoepen. Een beetje een 'wa de boer niet ken da lustie nie' idee denk ik haha!wrote:Hmm... vind Euphoria wel een mooie trackwrote:Yup, maar snap niet dat mensen Euphoria boven een van deze tracks kiest :')Gezien de achtergrond van de mensen hier, snap ik het wel
Shiverz, Shiverz, Shiverzwrote:Dbstf ben ik ook wel benieuwd naar
Vind bijna al zijn tracks dik, maar er zijn er wat die er duidelijk bovenaan springen vind ikwrote:Voor mij ook, zijn misschien maar 2 platen van hem die mij echt kunnen boeien.wrote:Bij Alphaverb is voor mij de keuze wel erg makkelijk
MMA!wrote:Dbstf ben ik ook wel benieuwd naar
Hoezo? Alleen omdat er een melodie in zit? :')wrote: Yup, maar snap niet dat mensen Euphoria boven een van deze tracks kiest :')
Nee hoor! Gewoon omdat de track veeeeeeeeeeel minder goed is als andere die ook in het rijtje staanwrote:Hoezo? Alleen omdat er een melodie in zit? :')wrote: Yup, maar snap niet dat mensen Euphoria boven een van deze tracks kiest :')
Tja, dat is een meningskwestie, hij is inderdaad anders dan veel van zijn tracks. Waarschijnlijk kies je hem daarom ook veel minder snel als je een groots fan van hem bent, want echt typisch Beholder is hij niet. Vind hem zelf wel geniaal, maar dat kan ik ook zeggen van Frequency Attack, The Preacher en Who Wants This. Mag bijna al zijn tracks wel!wrote:Nee hoor! Gewoon omdat de track veeeeeeeeeeel minder goed is als andere die ook in het rijtje staanwrote:Hoezo? Alleen omdat er een melodie in zit? :')wrote: Yup, maar snap niet dat mensen Euphoria boven een van deze tracks kiest :')