Deze is niet moeilijk. Crystal en Pounding Senses (Deeper Inside Remix), alhoewel ik Trippp ook geniaal vind.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ook moeilijk deze, nog eeven denken.
Pounding Senses (Deeper Inside mix) met stipt op 1, een van de allermooiste hardstyleplaten ooit.
Nummer 2 was echt een enorm moeilijke. Moet kiezen tussen E-Town, In De Strieel, Diz Tortion en Crystal. Toch maar voor Diz Tortion gegaan, ondergewaardeerde plaat!
Nummer 2 was echt een enorm moeilijke. Moet kiezen tussen E-Town, In De Strieel, Diz Tortion en Crystal. Toch maar voor Diz Tortion gegaan, ondergewaardeerde plaat!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Nok Jou Down en Decibel anthem, lekkere sfeer, hele sterke sounds!
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Pwoap Live mix
Die kick is te geil!
Wicked Generation (Zany's Overdrive Mix) 3% 3% [ 2 ] x
WHAT?
WHAT?
-
A
Crystal en Pounding Senses(Deeper Inside)
Decibel Anthem 2006 valt net erbuiten
Decibel Anthem 2006 valt net erbuiten
Jazeker! 1% [ 1 ] xwrote:Wicked Generation (Zany's Overdrive Mix) 3% 3% [ 2 ] x
WHAT?
Ik dacht dat ze hier van reversed bass hielden
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Crystal (epic melodie) & In De Strieel, zo apart en toch vet 
Pounding Senses (Deeper Iniside mix) duh, en voor mij de Pwoap Live mix 
Crystal
Pounding Senses (Zany & Walt Remix)
Pounding Senses (Zany & Walt Remix)
Pounding Senses (Deeper Inside Remix)
Crystal
Crystal
wrote:Pounding Senses (Deeper Inside Remix)
Is die zieke remix van E-Town nooit uitgekomen ofzo?
Je bedoelt die van Jazeker? Van E-Town is er toch helemaal geen remix?wrote:Is die zieke remix van E-Town nooit uitgekomen ofzo?
Nee. Ik bedoel écht E-Town. Denk dat het een bootleg is ofzo. Maar hij is écht heeeeeeeeeeeel erg ziek.wrote:Je bedoelt die van Jazeker? Van E-Town is er toch helemaal geen remix?wrote:Is die zieke remix van E-Town nooit uitgekomen ofzo?
ditwrote:Pounding Senses (Deeper Inside Remix)
Crystal
Last edited by Mannonymous on , edited 1 time in total.
Crystal is zowat de enige track van Southstylers die echt een standaard mainstream track is, en die krijgt de meeste stemmen. Zelfde geld ook een beetje voor Pounding Senses (Deeper Inside Remix), de climax dan.
Jammer hoor mensen... Had jullie anders ingeschat
Mijn stemmen: Da Izzok en In De Strieel.
Jammer hoor mensen... Had jullie anders ingeschat
Ja maar je moet toch toegeven dat Crystal donders goed is!wrote:Crystal is zowat de enige track van Southstylers die echt een standaard mainstream track is, en die krijgt de meeste stemmen. Zelfde geld ook een beetje voor Pounding Senses (Deeper Inside Remix), de climax dan.
Jammer hoor mensen... Had jullie anders ingeschat![]()
Ik heb overigens E-Town en de Live Mix gestemd toch erg moeilijke keuze maar deze stonden het hoogst bij meest beluisterd!
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Jepp hier ook!wrote:ditwrote:Pounding Senses (Deeper Inside Remix)
Crystal
Jawel, maar wat is Crystal anders dan 80% van alle andere Hardstyle?wrote:Ja maar je moet toch toegeven dat Crystal donders goed is!wrote:Crystal is zowat de enige track van Southstylers die echt een standaard mainstream track is, en die krijgt de meeste stemmen. Zelfde geld ook een beetje voor Pounding Senses (Deeper Inside Remix), de climax dan.
Jammer hoor mensen... Had jullie anders ingeschat![]()
Ik heb overigens E-Town en de Live Mix gestemd toch erg moeilijke keuze maar deze stonden het hoogst bij meest beluisterd!
De andere Southstylers tracks zijn juist echt uniek, een stijltje dat mij erg aanspreekt.