Fear Reigns Today
Nuclair Reaction
Annahilating

Nuclair Reaction
Annahilating
Laat ik het zo zeggen: energierijk, niet echt kneitertje hard. Maar de intro is lekker Fear Reigns Today achtig, en de climax heeft wel een melodielijn, maar klapt er toch wel aardig op! Voor mij toch wel zijn beste track, ben blij dat ik niet de enige ben die er op heeft gestemd.wrote:Valt toch wel mee hoe hard The Preacher is? Eerder euforisch.
Haha, dit is voor dit moment wel even jou topic hahawrote:Erg lastig.. Beholder is de koning van lekkere ruige plaatjes.
Maar natuurlijk Midnight onbetwiste nummer 1 en fear Reigns Today 2de
Be Amazed 3de vanwege een briljante sfeer en intro!!!
Ja klopt, zat erg te twijfelen tussen de Geal remix en de DJ Rob remix. De Dj Rob remix heeft gewonnen.wrote:Ben ik nu echt de 1e die op "loosing my feeling" stemt?
IMO is het gewoon één van de beste HS tracks ooit gemaakt
Klassieker ja, net als de remix van Boys Interface... maar je kan niet alles tegelijk stemmenwrote:Ben ik nu echt de 1e die op "loosing my feeling" stemt?
View on YouTube
Yup, maar snap niet dat mensen Euphoria boven een van deze tracks kiest :')wrote:Klassieker ja, net als de remix van Boys Interface... maar je kan niet alles tegelijk stemmenwrote:Ben ik nu echt de 1e die op "loosing my feeling" stemt?
View on YouTubeVind t ook best schandalig dat er zo weinig mensen op Decibel 2002 stemmen....
wrote:Arise Remix, Bleeding For The Harderstyles en To Protect & Serve
Ja blijf dat gewoon een lekkere plaat vinden, valt onder een van de eerste hardstyle platen die ik ooit hoorde op een groter feest.. en kreeg toen echt kippenvel van die break en heb toen flink staan mee te bleren, als ik hem op zet heb ik er dus nog goede herinneringen aanwrote:wrote:Arise Remix, Bleeding For The Harderstyles en To Protect & Serve?
Hmm... vind Euphoria wel een mooie trackwrote:Yup, maar snap niet dat mensen Euphoria boven een van deze tracks kiest :')