Op deze kunst mag in ieder geval niet bezuinigd worden!wrote:Maar er is eigenlijk geen 1 track van ze die me niet boeit, allemaal kunst.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
D
Chaos, Innocent & Sound Of The Beast 
Thunderbeats de normale
Silver bullet
motherfuck(zany remix)
echte klasiekers en super vet
Silver bullet
motherfuck(zany remix)
echte klasiekers en super vet
-
A
LMPSJNK, Immeasurably en Voice Of Conscience
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Niemand die op Metro stemt? 
Voice Of Conscience vind ik de beste, daarna LMPJSNK en Hardstyle Rockers.
Jij als liefhebber van de reverse bass moet wel op Ruff stemmenwrote:Discogs.wrote:Ok, vanaf nu ga ik hem neit meer aanpassen, anders blijven we bezig![]()
Iemand een plek waar ik alle tracktitels in een keer van kan kopiëren, zodat ik geen track vergeet?![]()
Ik zou eigenlijk niet weten op welke tracks ik zou moeten stemmen, ze zijn eigenlijk allemaal goed..
Jah of motherfuck/Push em upwrote:Jij als liefhebber van de reverse bass moet wel op Ruff stemmenwrote:Discogs.wrote:Ok, vanaf nu ga ik hem neit meer aanpassen, anders blijven we bezig![]()
Iemand een plek waar ik alle tracktitels in een keer van kan kopiëren, zodat ik geen track vergeet?![]()
Ik zou eigenlijk niet weten op welke tracks ik zou moeten stemmen, ze zijn eigenlijk allemaal goed..
Immeasurably,Chaos, Strike Again 2004 
Wat een bazen topic! Alleen maar Donkey Tracks achter elkaar en je moet er 3 kiezen FTW
Ruff, Revolutions en Sound of The Beast gestemt
Ruff, Revolutions en Sound of The Beast gestemt
Ik had maar op 1 gestemd, kan je dat nog terug draaien op een of andere manier? Ik heb nu alleen Atrocity gestemd, maar wou daar eigenlijk Followers en Innocent aan toevoegen.
Trouwens wel goed opgezet Lyst, wat voor artiesten ga je zoal doen?
Trouwens wel goed opgezet Lyst, wat voor artiesten ga je zoal doen?
wordt weinig Justice 4 All gestemt zeg
maar was wel te verwachten dat Immeasurably de meesten stemmen zou krijgen, al had ik Followers ook wel wat meer verwacht
maar was wel te verwachten dat Immeasurably de meesten stemmen zou krijgen, al had ik Followers ook wel wat meer verwacht
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Immeasurably
Followers
We Are One
Followers
We Are One
Er zijn nog best wel wat artiesten met veel releases, maar ik denk dat het lastig is om bij sommigen een poll op te zetten. Want hoe doe je het met collabs? Met de Donkey Rollers heb je geluk dat ze geen collabs hebben.wrote:wat voor artiesten ga je zoal doen?
Immeasurably
The Fusion Of Sound
Voice of Conscience
The Fusion Of Sound
Voice of Conscience
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
1. Atrocity
2. Immeasurably
3. D.O.N.K.E.Y

2. Immeasurably
3. D.O.N.K.E.Y
Jeuzus, deze lui zijn zooo goed. Fucking moeilijk om 3 te kiezen, gegaan voor:
1. Immeasurably
2. Followers
3. Fusion of Sound
1. Immeasurably
2. Followers
3. Fusion of Sound
Immeasurably/Followers/The last city on earth
1 : Atrocity
2 : Chaos
3 : Motherfuck (zany remix)
2 : Chaos
3 : Motherfuck (zany remix)
god wat maken ze het moeilijk hier 
1. Followers
2. Innocent
3. 2012.
zo oneerlijk vind ze allemaal zo lekker.
1. Followers
2. Innocent
3. 2012.
zo oneerlijk vind ze allemaal zo lekker.
1. Strike Again 2004
2. Immessurably
3. Silver Bullet
2. Immessurably
3. Silver Bullet
Zonet de donkeys weer gezien. Nou ik weet het nu echt niet meer, alles is gewoon fijn 
1. Ruff
2. Innocent
3. Justice 4 All
2. Innocent
3. Justice 4 All
-
D
idd, er is gewoon geen 1 track vn Donkey rollers die slecht is.. alles is super dik want Donkey style blijft ziek en zal nooit gaan vervelenwrote: ik weet het nu echt niet meer, alles is gewoon fijn