Wanneer komt de volgende artiest? 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ow haha, daarna duswrote:Nog anderhalf uur om te stemmen
benieuwd of het weer zn moeilijke artiest wordt als de Donkey's 
Zany of Crypsis lijkt mij gruwelijk lastigwrote:benieuwd of het weer zn moeilijke artiest wordt als de Donkey's
ja idd dat is ook een moeilijke iddwrote:Zany of Crypsis lijkt mij gruwelijk lastigwrote:benieuwd of het weer zn moeilijke artiest wordt als de Donkey's
The Machine is denk ik ook zeker moeilijk
Ik wist het bijna zeker, maar na gisteren ben ik er definitief uit:
Motherfuck, Fusion of Sound en Immasuarably zijn verreweg de beste!
Motherfuck, Fusion of Sound en Immasuarably zijn verreweg de beste!
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
zat te twijfelen tussen
The fusion of sound
Immeasurably
Innocent
Ben toch voor innocent gegaan omdat dat mijn favoriet is door dat gruwelijke intro _0_
The fusion of sound
Immeasurably
Innocent
Ben toch voor innocent gegaan omdat dat mijn favoriet is door dat gruwelijke intro _0_
Je had ze ook alle 3 kunnen kiezenwrote:zat te twijfelen tussen
The fusion of sound
Immeasurably
Innocent
Ik mis Sound Of The Beast (Zany Mix) (en ook de Nexus Mix, maar het gaat vooral om de Zany mix), dus ik heb maar op de original gestemd... En daarnaast op Followers en Voice Of Conscience. Zat te twijfelen tussen die laatste en Chaos.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Zany mix zou eerder in het lijstje van Zany moeten staan dan DR lijkt me.wrote:Ik mis Sound Of The Beast (Zany Mix) (en ook de Nexus Mix, maar het gaat vooral om de Zany mix), dus ik heb maar op de original gestemd... En daarnaast op Followers en Voice Of Conscience. Zat te twijfelen tussen die laatste en Chaos.
Dat zou dan ook voor Motherfuck (Zany Remix) moeten gelden.wrote:Zany mix zou eerder in het lijstje van Zany moeten staan dan DR lijkt me.wrote:Ik mis Sound Of The Beast (Zany Mix) (en ook de Nexus Mix, maar het gaat vooral om de Zany mix), dus ik heb maar op de original gestemd... En daarnaast op Followers en Voice Of Conscience. Zat te twijfelen tussen die laatste en Chaos.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
True, maar voor het hele lijstje moet je bij lyst zijn en niet bij mijwrote:Dat zou dan ook voor Motherfuck (Zany Remix) moeten gelden.wrote:Zany mix zou eerder in het lijstje van Zany moeten staan dan DR lijkt me.wrote:Ik mis Sound Of The Beast (Zany Mix) (en ook de Nexus Mix, maar het gaat vooral om de Zany mix), dus ik heb maar op de original gestemd... En daarnaast op Followers en Voice Of Conscience. Zat te twijfelen tussen die laatste en Chaos.
Het probleem met Motherfuck was dat er geen original mix van was, van de rest heb ik idd de remixen van andere artiesten niet meegenomen 
Next up is Deepack 
Deepack - X2X Remix/The Prophecy/Here's Johnny
ps. Het resultaat van de Donkeys staat in de openingspost
Deepack - X2X Remix/The Prophecy/Here's Johnny
ps. Het resultaat van de Donkeys staat in de openingspost
Voor X2X/The Prophecy/Kick This Mutha 
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
heres jhonny natuurlijk 
Niet bij Donkeyrollers gestemd omdat ik het simpelweg niet wist, bij Deepack is het makkelijker:
Here's Johnny/The Prophecy/X2X
Andere goede waren Stomper, 140 BPM (Deepack Remix), Funky Shit (Deepack Rmx) en Kick This Mutha.
Here's Johnny/The Prophecy/X2X
Andere goede waren Stomper, 140 BPM (Deepack Remix), Funky Shit (Deepack Rmx) en Kick This Mutha.
Last edited by Edwinn on 06 Mar 2011 22:20, edited 1 time in total.
X2X, The Prophecy en One Night in Paris.
Here's Johnny de absolute nummer 1
The Prophecy & One Night In Paris erbij gekozen
The Prophecy & One Night In Paris erbij gekozen
The Prophecy/Kick This Mutha/100%