Strike Again 2004, Chaos, Fusion Of Sound
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
gegaan voor:
Followers
Justice 4 All
LMPSJNK

Followers
Justice 4 All
LMPSJNK
Ok, vanaf nu ga ik hem neit meer aanpassen, anders blijven we bezig
Iemand een plek waar ik alle tracktitels in een keer van kan kopiëren, zodat ik geen track vergeet?
Iemand een plek waar ik alle tracktitels in een keer van kan kopiëren, zodat ik geen track vergeet?
Lyst misschien is het een beter idee om elke week een nieuwe artiest te doen ipv elke dag, niet iedereen heeft dit dat gezien
of iig een paar dagen er tussen
of iig een paar dagen er tussen
Ik heb de poll op 2 dagen staan. Meeste actieve leden checken het forum wel een keer in de 2 dagen.
Discogs.wrote:Ok, vanaf nu ga ik hem neit meer aanpassen, anders blijven we bezig![]()
Ik zou eigenlijk niet weten op welke tracks ik zou moeten stemmen, ze zijn eigenlijk allemaal goed..
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Allemaal vind ik een groot woord, maar veel DR tracks kennen een goede climax, maar mindere intro en vice versa. Uiteindelijk gewoon gegaan voor degene die mij het meest aanspreken, maar blijft lastig.
Pfff, onmogelijke keuze, vind ze zowat allemaal goed. Zal er nog eens een nachtje over slapen voordat ik een keuze maak.
2012
Motherfuck (Zany Remix)
The Fusion of Sound
The Sound Of The Beast (Zany Remix) had er waarschijnlijk gestaan ipv 2012, maar die staat er helaas niet tussen. Al is er weer een Zany en Nexes remix net als bij Motherfuck, alleen nu ook een original. Geen kritiek hor, want zo'n poll maken is lastig.
PS. Erg leuk idee dit.
Motherfuck (Zany Remix)
The Fusion of Sound
The Sound Of The Beast (Zany Remix) had er waarschijnlijk gestaan ipv 2012, maar die staat er helaas niet tussen. Al is er weer een Zany en Nexes remix net als bij Motherfuck, alleen nu ook een original. Geen kritiek hor, want zo'n poll maken is lastig.
PS. Erg leuk idee dit.
2012
Motherfuck (Zany Remix)
Vind deze twee duidelijk boven de rest uitsteken voor mij
Motherfuck (Zany Remix)
Vind deze twee duidelijk boven de rest uitsteken voor mij
Innocent, Silver Bullet & Justice 4 All
Immeasurably
No One Can Stop Us
Silver Bullet
The Old Donkey Shit
No One Can Stop Us
Silver Bullet
The Old Donkey Shit
-2012
-Atrocity
-Revolutions
-zo ken je nog wel ff doorgaan.. ken beter paar opnoeme die niet goed zijn :o
benieuwd wat ze morgen laten hore!
-Atrocity
-Revolutions
-zo ken je nog wel ff doorgaan.. ken beter paar opnoeme die niet goed zijn :o
benieuwd wat ze morgen laten hore!
Motherfuck (Zany Remix) - die basslijn
The Fusion Of Sound - De vocals geven me elke keer weer rillingen
Followers - keihard, melodieën volgen elkaar heel vet op!
The Fusion Of Sound - De vocals geven me elke keer weer rillingen
Followers - keihard, melodieën volgen elkaar heel vet op!
Lastig kiezen.
Haha, en dat is alleen maar positief!
Gekozen voor Followers, Hardstyle Rockers, Sound of The Beast.
Mja Eigenlijk zijn alle tracks vet.
Gekozen voor Followers, Hardstyle Rockers, Sound of The Beast.
Mja Eigenlijk zijn alle tracks vet.
Chaos, Immeasurably en Motherfuck (Zany Remix) 
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Silver Bullet (moest ik niet lang over nadenken) , Innocent en de In Qontrol Re-Amp van Thunderbeats 
Voice Of Conscience, Immeasurably en The Fusion Of Sound. In willekeurige volgorde (wisselt nog weleens bij mij).
Kut, op maar 1 gestemd.
Maar mijn top 3 is toch wel:
1. Atrocity
2. Followers
3. Innocent
Al vallen jammer genoeg de tracks 2012, Motherf*ck (Zany Remix), We Are One en Sound of the Beast daar net buiten. Maar er is eigenlijk geen 1 track van ze die me niet boeit, allemaal kunst.
Maar mijn top 3 is toch wel:
1. Atrocity
2. Followers
3. Innocent
Al vallen jammer genoeg de tracks 2012, Motherf*ck (Zany Remix), We Are One en Sound of the Beast daar net buiten. Maar er is eigenlijk geen 1 track van ze die me niet boeit, allemaal kunst.