Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 149  Volgende

Beste The Machine Track Part 2 [J-Z] (Max. 3)
Poll eindigt op 04 jul 2012 15:39
Lady Of The Lake 1%  1%  [ 2 ]
Lucid Dreams 1%  1%  [ 2 ]
Measure 0%  0%  [ 0 ]
Mist 1%  1%  [ 1 ]
Mistress Of Darkness 6%  6%  [ 9 ]
Mosquito 17%  17%  [ 27 ]
Never Fall Asleep 9%  9%  [ 15 ]
No Mad Soul 3%  3%  [ 5 ]
No More Misunderstanding (The Machine Remix) 3%  3%  [ 4 ]
No Time To Waste 0%  0%  [ 0 ]
No Turning Back (The Machine Remix) 4%  4%  [ 6 ]
Pendulum 1%  1%  [ 1 ]
Place Of Terror 4%  4%  [ 7 ]
Raw (Original Mix) 0%  0%  [ 0 ]
Rebellious 0%  0%  [ 0 ]
Renaissance 11%  11%  [ 18 ]
Restore Balance 1%  1%  [ 1 ]
Self Esteem Fund 2%  2%  [ 3 ]
Sound Of The Machine 9%  9%  [ 14 ]
Spirits 1%  1%  [ 1 ]
Stardust (Original Mix) 1%  1%  [ 1 ]
State Of Your Mind 4%  4%  [ 7 ]
The Dead Walk 6%  6%  [ 10 ]
Times Like These 13%  13%  [ 21 ]
Trashin' 1%  1%  [ 1 ]
Vicious Tones (First Mix) 1%  1%  [ 1 ]
Vicious Tones (Second Mix) 1%  1%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 159
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 16:55 

Hardtraxx Veteran

What I Saw en de Circus remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 17:50 

Hardtraxx Veteran

1. What I Saw
2. Then It Hit Me
3. Snap My Fingers
4. Jonathan

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 17:54 

Hardtraxx Addict

Chase Me & Snap My Fingers gestemd, met vermelding van I'm in Your Head, What I Saw, Jonathan en Surrounded By Three. Stuk voor stuk topplaten die bij mijn favorieten van de laatste paar jaar horen.
Ultraform! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 18:49 

Artiest

Ultraform :worship: :worship:

De produceersessies met hem en Bob voor het maken van Surrounded By Three afgelopen jaar waren fantastisch :) Zal later nog wel een keuze maken in de poll
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 19:01 

Ook deze laat ik aan me voorbij gaan, hierna Crypsis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 19:43 

Hardtraxx Crew

Ken hier te weinig van om zo te stemmen. Heb hem wel 1x live gezien en dat was gruwelijk vet :P Als ik tijd heb zal ik wel eens de moeite nemen om ze allemaal te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 20:04 

Donateur

Ik ken alleen Snap My Fingers, die is wel erg vet. Stem alleen daarop.
Maar volgende keer aub gewoon iemand die meer dan 3 mensen hier kennen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 20:14 

Aan het typen...

01. I'm In Your Head
02. I Feel
03. Jonathan
04. Then It Hit Me
05. Chase Me
06. What I Saw
07. Snap My Fingers
08. Surrounded By Three
09. The New Generation (Ultraform Remix)
10. Music Is Movin'
11. Do You Know (Where You Are)
12. Open Your Eyes (Ultraform Remix)
13. I Chi Gai Koh
14. She Too Will Die
15. Circus (Ultraform Remix)
16. Sense Your Mind
17. The Iron Suns
18. Shine (Ultraform Remix)
19. The Night After
20. No Signs 2006 (Ultraform Mix)
21. The Night Before
22. Colours Of The Fifth Rainbow

Citaat:
Maar volgende keer aub gewoon iemand die meer dan 3 mensen hier kennen...

Ik tel nu al 9 mensen die Ultraform wel kennen, en de poll is net 5 uurtjes open?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 20:28 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Ken hier niks van helaas, dus zal niet stemmen deze keer :thumbup:

Dit dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:40 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Ken hier te weinig van om zo te stemmen. Als ik tijd heb zal ik wel eens de moeite nemen om ze allemaal te luisteren.

+1 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:47 

Hardtraxxer

ultraform? nooit van gehoord... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 22:13 

Hardtraxx Veteran

Ik dacht dat hier 'liefhebbers' zaten die zich in de muziek verdiepen. -.- Beetje jammer dat iedereen zegt: 'Ken ik niet, sla ik over.' Terwijl ze geeneens de moeite nemen om op het nummertje te klikken wat doorlinkt naar Youtube. Lyst heeft zijn best gedaan om het ook nog is zo makkelijk mogelijk voor jullie te maken. Neem dan gewoon even de moeite om daarvoor een paar minuten voor vrij te maken. Je merkt snel genoeg of je het wel wat vindt of niet. Maar een argument van 'ken ik niet' is wel erg goedkoop. Sta een beetje open voor iets wat dan ook maar iets buiten je straatje ligt. Ik zie hier vaak genoeg reacties van '13 in een dozijn, dus niks' en 'ik wil is een keer wat outside the box'. Dit is dus de kans. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 22:17 

Maak je niet zo druk, joh, Edwin. Puur omdat dit jouw request is
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 22:20 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
Sowieso Snap My Fingers, andere nog even over nadenken, en moet er zo te zien zeker nog wat leren kennen. :) Ken lang niet alles.

Ga toch voor What I Saw erbij, die kende ik ook al. En luister hem net weer even, toch wel een lekker zwevende track. En ken deze 2 bijvoorbeeld niet voor niets, want ken veel van de rest wel van titel, maar niet alles is me bij gebleven hoe de track gaat. En Snap My Fingers en What I Saw bijvoorbeeld wel, dus die krijgen mijn stem.

Trouwens, dit is toevallig niet echt helemaal mijn stijltje, vind de vele hardtrance invloeden niet echt geweldig. Maar leuk dat we eens een minder bekende doen, en jongens, gewoon eens proberen als je het niet kent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 22:21 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Maak je niet zo druk, joh, Edwin. Puur omdat dit jouw request is

Ik weet niet waar je dat tweede uit afleid, want er staat nergens iets waaruit je die conclusie kan trekken. Complete onzin dus. Ik maak me eerder druk over dat mensen niet verder kijken dan hun neus lang is. Er wordt altijd gezeurd dat iedereen alles maar hetzelfde vindt en dat ze moeten experimenteren. Nu is er gewoon een producer die dat doet en dan komt iedereen met die goedkope praatjes van 'ken ik niet, sla ik over.' Mensen sta gewoon een beetje open voor andere muziek. Een groot deel van deze nummer zou je best in een Hardstyle set kunnen gebruiken.
Als laatste is Hardtraxx nog altijd een community voor Hardtrance, Hardstyle en Hardcore. Dus wat dat betreft past het hier ook prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 22:35 

Artiest

Jonathan & Open Your Eyes.

Fantastische producties. Zo ontoegankelijk als de kut van de koningin, maar steekt echt ontzettend goed in elkaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 22:47 

Hardtraxx Elite

Catatonic Overload schreef:
Zo ontoegankelijk als de kut van de koningin, maar steekt echt ontzettend goed in elkaar!

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 23:29 

Hardtraxx Elite

Gaaf dit! Ken er een aantal niet, dus ga ik morgen even luisteren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 00:06 

Aan het typen...

Ik snap edwins reactie wel een beetje. Kijk dat ik moeite steek om het voor jullie makkelijker te maken en jullie er vervolgens geen gebruik van maken boeit me niet zo.

Ik kan alleen niet begrijpen dat als er nog zoveel te ontdekken valt, je een ken ik niet dus hoef ik niet mentaliteit hebt. Ik heb door de jaren heen vrijwel alles al wel een keer gehoord, maar als ik iets vind dat ik nog niet kende ben ik gewoon enthousiast naar iets aan t luisteren wat voor mij nieuw is. Ookal blijkt soms dat de tracks helemaal niet boeiend zijn. Ik baal er soms van dat ik niet net als de meesten van jullie nog een hele scene heb waar ik me in het diepe kan gooien en nieuwe platen ontdekken die ik vet vind. Wat men uiteindelijk allemaal wel en niet doet moet hij natuurlijk zelf weten, ik kan er niet mee zitten. Ik kan alleen niet zo goed begrijpen waarom. Mist dat enthousiasme om voor jouw nieuwe dingen te checken gewoon bij sommigen? Of heerst er een mentaliteit van als de platen goed waren geweest had ik hem wel gekend. Dat laatste is eigenlijk gewoon deels zeggen, als de andere mensen het niet mooi vinden, dus het niet bekend is, dan vind ik het (waarschijnlijk) ook niet mooi en dat is gewoon kuddegedrag eigenlijk. Ieders smaak is anders; je kunt je eigen mening niet op dat van anderen baseren
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 01:44 

Snap My Fingers, Surrounded By Three & Sense Your Mind vind ik echt top producties, super fijne tracks.
Maar veel van dit lijstje ken ik nog niet. Misschien die eerst maar eens luisteren voordat ik ga stemmen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 01:56 

Artiest

Ultrawie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 02:08 

Kraak... Piep...

I Feel en Colours of the fifth rainbow. Maar valt dit niet wat meer richting hardtrance of ben ik nou maf. (Ja)

Klinkt best wel lekker dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 09:00 

Aan het typen...

Lyst schreef:
De meeste tracks van Ultraform zijn hardtrance, er zijn een aantal die wel de kant van hardstyle opgaan. Ik heb erg getwijfeld of ik hier wel naar uit moest wijken, maar uiteindelijk toch maar gedaan. Dus mensen je hoeft mij niet te vertellen dat niet alles hardstyle is, de poll duurt maar 2 dagen, daarna volgt er weer een andere.

:slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 10:51 

Hardtraxx Veteran

Ultraform moet je toch wel kennen vind ik, ookal maakt ie overwegend Hardtrance :P

1. Sinith Ultraform & Geck - O - Surrounded By Three :worship: Monstertrack! Geniaal stuk muziek
2. Do you know
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 11:00 

Hardtraxx Veteran

1. Surrounded by three
2. Do you know
Vorige  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 149  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen