What I Saw en de Circus remix
2. Then It Hit Me
3. Snap My Fingers
4. Jonathan
Ik tel nu al 9 mensen die Ultraform wel kennen, en de poll is net 5 uurtjes open?Maar volgende keer aub gewoon iemand die meer dan 3 mensen hier kennen...
Dit duswrote:Ken hier niks van helaas, dus zal niet stemmen deze keer
+1wrote:Ken hier te weinig van om zo te stemmen. Als ik tijd heb zal ik wel eens de moeite nemen om ze allemaal te luisteren.
Ga toch voor What I Saw erbij, die kende ik ook al. En luister hem net weer even, toch wel een lekker zwevende track. En ken deze 2 bijvoorbeeld niet voor niets, want ken veel van de rest wel van titel, maar niet alles is me bij gebleven hoe de track gaat. En Snap My Fingers en What I Saw bijvoorbeeld wel, dus die krijgen mijn stem.wrote:Sowieso Snap My Fingers, andere nog even over nadenken, en moet er zo te zien zeker nog wat leren kennen.Ken lang niet alles.
Ik weet niet waar je dat tweede uit afleid, want er staat nergens iets waaruit je die conclusie kan trekken. Complete onzin dus. Ik maak me eerder druk over dat mensen niet verder kijken dan hun neus lang is. Er wordt altijd gezeurd dat iedereen alles maar hetzelfde vindt en dat ze moeten experimenteren. Nu is er gewoon een producer die dat doet en dan komt iedereen met die goedkope praatjes van 'ken ik niet, sla ik over.' Mensen sta gewoon een beetje open voor andere muziek. Een groot deel van deze nummer zou je best in een Hardstyle set kunnen gebruiken.wrote:Maak je niet zo druk, joh, Edwin. Puur omdat dit jouw request is
wrote:Zo ontoegankelijk als de kut van de koningin, maar steekt echt ontzettend goed in elkaar!
wrote:De meeste tracks van Ultraform zijn hardtrance, er zijn een aantal die wel de kant van hardstyle opgaan. Ik heb erg getwijfeld of ik hier wel naar uit moest wijken, maar uiteindelijk toch maar gedaan. Dus mensen je hoeft mij niet te vertellen dat niet alles hardstyle is, de poll duurt maar 2 dagen, daarna volgt er weer een andere.