Then it Hit me en Snap my Fingers.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Als die nou is op vinyl stond..wrote:What I Saw / Snap My Fingers gestemd, wat een release dat ook![]()
Heb gestemd op Jonathan en Snap MY Fingers.
-
BHardtraxxer
- 252 posts member since 2010
- last seen Feb 2013
Ben niet zo weg van Hardtrance en diverse experimentele tracks.
Colours Of The Fifth Rainbow
Surrounded By Three
Spreken me nog het meest aan.
EDIT: Surrounded By Three
Wat een climax na een paar keer luisteren.
Colours Of The Fifth Rainbow
Surrounded By Three
Spreken me nog het meest aan.
EDIT: Surrounded By Three
Last edited by Backstab on , edited 1 time in total.
Och.. je kan hem ook gewoon gratis en legaal downloaden van de Fools Forest site.. Zou ik zelf toch liever doen..wrote:Als die nou is op vinyl stond..wrote:What I Saw / Snap My Fingers gestemd, wat een release dat ook![]()
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Ja, maar vinyl aan je muur ziet er veel beter uitwrote: Och.. je kan hem ook gewoon gratis en legaal downloaden van de Fools Forest site.. Zou ik zelf toch liever doen..
1. Snap my fingers
Dat is zeker waar.wrote:Ja, maar vinyl aan je muur ziet er veel beter uitwrote: Och.. je kan hem ook gewoon gratis en legaal downloaden van de Fools Forest site.. Zou ik zelf toch liever doen..
1. Snap my fingers
Die album art van Fools Forest is altijd briljant!
Daarom, een vette album art met nog 2 brilliante tracks. Wat wil je nog meer?wrote:Dat is zeker waar.wrote:Ja, maar vinyl aan je muur ziet er veel beter uitwrote: Och.. je kan hem ook gewoon gratis en legaal downloaden van de Fools Forest site.. Zou ik zelf toch liever doen..
1. Snap my fingers![]()
Die album art van Fools Forest is altijd briljant!
Alles even geluisterd en heb genoten ervan! En het zijn Snap My Fingers en Chase Me geworden
Vind dit soort artiesten er tussen door niet erg opzich. Uiteindelijk hebben we ook een hardtrance release/livesets topics hier, dus waarom niet.
Vind dit soort artiesten er tussen door niet erg opzich. Uiteindelijk hebben we ook een hardtrance release/livesets topics hier, dus waarom niet.
1. I Feel
2. I'm In Your Head
2. I'm In Your Head
Last edited by Edwinn on , edited 1 time in total.
Ja, natuurlijk.wrote:Daarom, een vette album art met nog 2 brilliante tracks. Wat wil je nog meer?wrote:Dat is zeker waar.wrote: Ja, maar vinyl aan je muur ziet er veel beter uit
1. Snap my fingers![]()
Die album art van Fools Forest is altijd briljant!Ik zou liever een tientje neerleggen voor de vinyl dat 3 euro voor die 2 online tracks.
-
D
ik ken geen tracks vn hem dus sla deze over 
-
MHardtraxxer
- 89 posts member since 2011
- last seen Oct 2013
Ultraform is mijn grootste inspiratiebron op t moment! Luister gigantisch veel van zijn platen en heb ook de cd Sense Your Mind (via bob) hier liggen die ik erg vaak luister. Ik zou echt niet kunnen kiezen welke plaat nu t vetst is. Ze zijn allemaal super. Wat ik zelf snel zou draaien live zijn bv Music Is Movin', I Chi Gai Koh, The Iron Suns, I Believe en I Feel. Om thuis te luisteren is alles vet.
Ik zou niet een plaat aan kunnen wijzen die eruit springt want ze zijn stuk voor stuk geniaal. Denk dat ik toch voor Sense Your Mind ga omdat dat een van zijn eerste platen is, en hij die volges mij gemaakt heeft toen ie 15 was ofzo. Dat is toch wel erg veel respect haha. I Feel staat op 2. Eigenlijk zegt dat niks, maar misschien een indicatie. Goede keuze voor een poll Lyst
Ik zou niet een plaat aan kunnen wijzen die eruit springt want ze zijn stuk voor stuk geniaal. Denk dat ik toch voor Sense Your Mind ga omdat dat een van zijn eerste platen is, en hij die volges mij gemaakt heeft toen ie 15 was ofzo. Dat is toch wel erg veel respect haha. I Feel staat op 2. Eigenlijk zegt dat niks, maar misschien een indicatie. Goede keuze voor een poll Lyst
Wel heel weinig stemmers, had gehoopt dat er meer waren die even een luisterbeurt gaven aan de tracks. Naja, volgende lijkt me Brennan Heart wel leuk. Ben daar wel benieuwd naar, of Crypsis.
Kende Ultraform ook niet erg goed, heb nu pas ook alle platen die er staan even aandachtig geluisterd.
Er zit erg veel expirimenteel maar echt erg dik spul tussen, jammer dat ik nu niet meer kan stemmen.
Er zit erg veel expirimenteel maar echt erg dik spul tussen, jammer dat ik nu niet meer kan stemmen.
Ik heb zowat de helft geluisterd (gebasseerd op de vorige comments). Maar vond er niet echt iets aan dus ook gewoon iet gestemdwrote:Wel heel weinig stemmers, had gehoopt dat er meer waren die even een luisterbeurt gaven aan de tracks.
wrote:Ik heb zowat de helft geluisterd (gebasseerd op de vorige comments). Maar vond er niet echt iets aan dus ook gewoon iet gestemdwrote:Wel heel weinig stemmers, had gehoopt dat er meer waren die even een luisterbeurt gaven aan de tracks.Maarja ik heb het geprobeerd
Kijk, dat kan, dat is gewoon smaak inderdaad. Vind dit ook niet het vetste van het vetste, maar als je het tenminste maar eens hebt gehoord, dan kun je meepraten. Anders is het een beetje makkelijk om de boel af te wijzen.wrote:Ik heb zowat de helft geluisterd (gebasseerd op de vorige comments). Maar vond er niet echt iets aan dus ook gewoon iet gestemdwrote:Wel heel weinig stemmers, had gehoopt dat er meer waren die even een luisterbeurt gaven aan de tracks.Maarja ik heb het geprobeerd
Geen idee wie dit is, maarja, poll is toch al gesloten.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
maar de links zijn nog beschikbaarwrote:Geen idee wie dit is, maarja, poll is toch al gesloten.
Ik zal degenen met de meeste stemmen ook eens ff luisteren 
Edit: Zo die Snap My Fingers is best een lekker plaatje! Fijne kicks ook
Edit: Zo die Snap My Fingers is best een lekker plaatje! Fijne kicks ook
-
A
Next: Crypsis?