Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Beste The Machine Track Part 2 [J-Z] (Max. 3)

Poll ended at 04 Jul 2012 15:39

Lady Of The Lake
2
1%
Lucid Dreams
2
1%
Measure
0
No votes
Mist
1
1%
Mistress Of Darkness
9
6%
Mosquito
27
17%
Never Fall Asleep
15
9%
No Mad Soul
5
3%
No More Misunderstanding (The Machine Remix)
4
3%
No Time To Waste
0
No votes
No Turning Back (The Machine Remix)
6
4%
Pendulum
1
1%
Place Of Terror
7
4%
Raw (Original Mix)
0
No votes
Rebellious
0
No votes
Renaissance
18
11%
Restore Balance
1
1%
Self Esteem Fund
3
2%
Sound Of The Machine
14
9%
Spirits
1
1%
Stardust (Original Mix)
1
1%
State Of Your Mind
7
4%
The Dead Walk
10
6%
Times Like These
21
13%
Trashin'
1
1%
Vicious Tones (First Mix)
1
1%
Vicious Tones (Second Mix)
2
1%

Total votes: 159

S
Die track is mss wel gereleased als Gentalica, hij zegt zelf ook altijd dat het eigenlijk een "Alphaverb" track is.
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Omdat er Alphaverb present .. is, dacht ik meteen een Ultraform present Deal. Misschien Ultraform wel een leuke voor de volgende? :)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Het gaat hier om de alias alphaverb, dus we houden gewoon de releaseartiest aan. Bovendien is er geen ruimte voor thunderstyle in de poll.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Dikke Bleek, Substream en Play The Games (Q-Base Edit).
S
Lyst wrote:Het gaat hier om de alias alphaverb, dus we houden gewoon de releaseartiest aan. Bovendien is er geen ruimte voor thunderstyle in de poll.
Vind het iig wel altijd zo scheef. Verschillende producers hebben enorm vette platen gemaakt, maar net onder een ander alias. Ik denk dat het een beter idee is om de naam van een producer te pakken en het binnen het hokje (early) hardstyle te houden. Te veel platen worden hiermee te niet gedaan.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Die alissan kunnen later toch nog komen :P
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Jolle wrote:Die alissan kunnen later toch nog komen :P
Daarom, van die TBY-aliassen hebben we er ook al een hoop gedaan.

Daarover gesproken: Builder de volgende?
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Wel een early artiest hierna. :)
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
1. Destination Nowhere
2. The Otherside
3. Stimulate Your Curiosity
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Wooo wat een baas is dit toch. Zo moeilijk :worship:

1. Rockin' Da Place (Alphaverb & Intractable One Remix) (klasieker voor mij :worship: )
2. Destination Nowhere (Party macher :yay: )
3. The Otherside (wat een gevoel :loving: )
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Had wat later moeten komen dan had ik echt 100% achter m'n keuze kunnen staan, maar aangezien dat niet het geval is voor Destination Nowhere en The Otherside gegaan.
De rest kan me totaal niet bekoren.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Skedoedelefloeps wrote:Had wat later moeten komen dan had ik echt 100% achter m'n keuze kunnen staan, maar aangezien dat niet het geval is voor Destination Nowhere en The Otherside gegaan.
Als Overdrive Yah Woofah (of hoe je 't ook schrijft) er tussen stond was dat mijn nummer 1 geweest :love:
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
G1LL wrote:
Skedoedelefloeps wrote:Had wat later moeten komen dan had ik echt 100% achter m'n keuze kunnen staan, maar aangezien dat niet het geval is voor Destination Nowhere en The Otherside gegaan.
Als Overdrive Yah Woofah (of hoe je 't ook schrijft) er tussen stond was dat mijn nummer 1 geweest :love:
Bij mij ook, zonder enige twijfel ^^
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Edwinn wrote:Omdat er Alphaverb present .. is, dacht ik meteen een Ultraform present Deal. Misschien Ultraform wel een leuke voor de volgende? :)
De meeste tracks van Ultraform zijn hardtrance, er zijn een aantal die wel de kant van hardstyle opgaan. Ik heb erg getwijfeld of ik hier wel naar uit moest wijken, maar uiteindelijk toch maar gedaan. Dus mensen je hoeft mij niet te vertellen dat niet alles hardstyle is, de poll duurt maar 2 dagen, daarna volgt er weer een andere. Voor de mensen die wel geïnteresseerd zijn, maar ultraform niet zo goed kennen: ik heb links naar youtube in de poll gestopt :thumbup:
Hint: Geef alle tracks een poging, want sommige zijn nogal verschillend.
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Lyst wrote:
Edwinn wrote:Omdat er Alphaverb present .. is, dacht ik meteen een Ultraform present Deal. Misschien Ultraform wel een leuke voor de volgende? :)
De meeste tracks van Ultraform zijn hardtrance, er zijn een aantal die wel de kant van hardstyle opgaan. Ik heb erg getwijfeld of ik hier wel naar uit moest wijken, maar uiteindelijk toch maar gedaan. Dus mensen je hoeft mij niet te vertellen dat niet alles hardstyle is, de poll duurt maar 2 dagen, daarna volgt er weer een andere. Voor de mensen die wel geïnteresseerd zijn, maar ultraform niet zo goed kennen: ik heb links naar youtube in de poll gestopt :thumbup:
Wie the fuck is Ultraform xd

En nee, ik ga mijn muzieksmaak niet uit breiden.

Gaan we ook de dubstep op dan? :$
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Ultraform, interessant :). Heb hem aan het begin van zijn carriere gevold maar dat is een beetje blijven steken. Wil hem altijd nog een keer live mee te maken, schijnt een behoorlijk energiek persoon te zijn achter de draaitafels :P.

Zal het gros van de tracks eerst even moeten luisteren.
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Olijfboompje wrote: Wie the fuck is Ultraform xd

De man in mijn avatar :whistle:
En nee dit is eenmalig :thumbup:
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Sowieso Snap My Fingers, andere nog even over nadenken, en moet er zo te zien zeker nog wat leren kennen. :) Ken lang niet alles.
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
Dit is te moeilijk, al zijn producties zijn geniaal!
Weet iemand hoe het trouwens zit mijn Fools Forest, van dat label heb ik al best lang niks meer gehoord..
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Laatste wat bekend is dat Ultraform in India? zit/zat en dat het "misschien" terug komt, maar dan als een niet-gratis label.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
Hmm, je hebt die nummers van Ultraform pres. Deal niet meegenomen. Naja, nog even kijken wat ik stem. Sowieso is Ultraform een ekte baas. :worship:
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Edwinn wrote:Hmm, je hebt die nummers van Ultraform pres. Deal niet meegenomen. Naja, nog even kijken wat ik stem. Sowieso is Ultraform een ekte baas. :worship:
Ja anders kreeg ik ook nog gezeur over waarom ik presents Deal wel meeneem en presents Gentelica niet..
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
Olijfboompje wrote:
Lyst wrote:
Wie the fuck is Ultraform xd

Die laatste twee zinnen zijn een beetje tegenstrijdig. Is het trouwens niet goed om een beetje open-minded te zijn naar andere muziekstromingen? :) Daarnaast sluit dit prima aan bij Hardstyle. ^^ EDIT: Verder is Hardtraxx niet alleen voor Hardstyle he, ook voor Hardcore en Hardtrance en dit sluit al helemaal goed aan bij Hardtrance. Ik zou er ook geen moeite mee hebben als er is een Hardcore artiest langskomt..

Dit is trouwens wel extreem moeilijk.. xd Keuze gaat tussen: Chase Me/I Feel/I'm In Your Head/Jonathan/Snap My Fingers/Then It Hit Me /What I Saw

Shine (Ultraform Remix) kende ik trouwens nog niet, ook niet verkeerd.. :)
Last edited by Edwinn on , edited 2 times in total.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Ken hier niks van helaas, dus zal niet stemmen deze keer :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
Jurheinen wrote:Ken hier niks van helaas, dus zal niet stemmen deze keer :thumbup:
Daarom staan er linkjes in de poll, kan je ze beluisteren. ;)