Die track is mss wel gereleased als Gentalica, hij zegt zelf ook altijd dat het eigenlijk een "Alphaverb" track is.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
S
Omdat er Alphaverb present .. is, dacht ik meteen een Ultraform present Deal. Misschien Ultraform wel een leuke voor de volgende? 
Het gaat hier om de alias alphaverb, dus we houden gewoon de releaseartiest aan. Bovendien is er geen ruimte voor thunderstyle in de poll.
Dikke Bleek, Substream en Play The Games (Q-Base Edit).
-
S
Vind het iig wel altijd zo scheef. Verschillende producers hebben enorm vette platen gemaakt, maar net onder een ander alias. Ik denk dat het een beter idee is om de naam van een producer te pakken en het binnen het hokje (early) hardstyle te houden. Te veel platen worden hiermee te niet gedaan.wrote:Het gaat hier om de alias alphaverb, dus we houden gewoon de releaseartiest aan. Bovendien is er geen ruimte voor thunderstyle in de poll.
Die alissan kunnen later toch nog komen 
Daarom, van die TBY-aliassen hebben we er ook al een hoop gedaan.wrote:Die alissan kunnen later toch nog komen
Daarover gesproken: Builder de volgende?
1. Destination Nowhere
2. The Otherside
3. Stimulate Your Curiosity
2. The Otherside
3. Stimulate Your Curiosity
Wooo wat een baas is dit toch. Zo moeilijk
1. Rockin' Da Place (Alphaverb & Intractable One Remix) (klasieker voor mij
)
2. Destination Nowhere (Party macher
)
3. The Otherside (wat een gevoel
)
1. Rockin' Da Place (Alphaverb & Intractable One Remix) (klasieker voor mij
2. Destination Nowhere (Party macher
3. The Otherside (wat een gevoel
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Had wat later moeten komen dan had ik echt 100% achter m'n keuze kunnen staan, maar aangezien dat niet het geval is voor Destination Nowhere en The Otherside gegaan.
De rest kan me totaal niet bekoren.
Als Overdrive Yah Woofah (of hoe je 't ook schrijft) er tussen stond was dat mijn nummer 1 geweestwrote:Had wat later moeten komen dan had ik echt 100% achter m'n keuze kunnen staan, maar aangezien dat niet het geval is voor Destination Nowhere en The Otherside gegaan.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Bij mij ook, zonder enige twijfelwrote:Als Overdrive Yah Woofah (of hoe je 't ook schrijft) er tussen stond was dat mijn nummer 1 geweestwrote:Had wat later moeten komen dan had ik echt 100% achter m'n keuze kunnen staan, maar aangezien dat niet het geval is voor Destination Nowhere en The Otherside gegaan.
De meeste tracks van Ultraform zijn hardtrance, er zijn een aantal die wel de kant van hardstyle opgaan. Ik heb erg getwijfeld of ik hier wel naar uit moest wijken, maar uiteindelijk toch maar gedaan. Dus mensen je hoeft mij niet te vertellen dat niet alles hardstyle is, de poll duurt maar 2 dagen, daarna volgt er weer een andere. Voor de mensen die wel geïnteresseerd zijn, maar ultraform niet zo goed kennen: ik heb links naar youtube in de poll gestoptwrote:Omdat er Alphaverb present .. is, dacht ik meteen een Ultraform present Deal. Misschien Ultraform wel een leuke voor de volgende?
Hint: Geef alle tracks een poging, want sommige zijn nogal verschillend.
Wie the fuck is Ultraformwrote:De meeste tracks van Ultraform zijn hardtrance, er zijn een aantal die wel de kant van hardstyle opgaan. Ik heb erg getwijfeld of ik hier wel naar uit moest wijken, maar uiteindelijk toch maar gedaan. Dus mensen je hoeft mij niet te vertellen dat niet alles hardstyle is, de poll duurt maar 2 dagen, daarna volgt er weer een andere. Voor de mensen die wel geïnteresseerd zijn, maar ultraform niet zo goed kennen: ik heb links naar youtube in de poll gestoptwrote:Omdat er Alphaverb present .. is, dacht ik meteen een Ultraform present Deal. Misschien Ultraform wel een leuke voor de volgende?
En nee, ik ga mijn muzieksmaak niet uit breiden.
Gaan we ook de dubstep op dan?
Ultraform, interessant
. Heb hem aan het begin van zijn carriere gevold maar dat is een beetje blijven steken. Wil hem altijd nog een keer live mee te maken, schijnt een behoorlijk energiek persoon te zijn achter de draaitafels
.
Zal het gros van de tracks eerst even moeten luisteren.
Zal het gros van de tracks eerst even moeten luisteren.
De man in mijn avatarwrote: Wie the fuck is Ultraform
En nee dit is eenmalig
Sowieso Snap My Fingers, andere nog even over nadenken, en moet er zo te zien zeker nog wat leren kennen.
Ken lang niet alles.
Dit is te moeilijk, al zijn producties zijn geniaal!
Weet iemand hoe het trouwens zit mijn Fools Forest, van dat label heb ik al best lang niks meer gehoord..
Weet iemand hoe het trouwens zit mijn Fools Forest, van dat label heb ik al best lang niks meer gehoord..
Laatste wat bekend is dat Ultraform in India? zit/zat en dat het "misschien" terug komt, maar dan als een niet-gratis label.
Hmm, je hebt die nummers van Ultraform pres. Deal niet meegenomen. Naja, nog even kijken wat ik stem. Sowieso is Ultraform een ekte baas. 
Ja anders kreeg ik ook nog gezeur over waarom ik presents Deal wel meeneem en presents Gentelica niet..wrote:Hmm, je hebt die nummers van Ultraform pres. Deal niet meegenomen. Naja, nog even kijken wat ik stem. Sowieso is Ultraform een ekte baas.
Die laatste twee zinnen zijn een beetje tegenstrijdig. Is het trouwens niet goed om een beetje open-minded te zijn naar andere muziekstromingen?wrote:Wie the fuck is Ultraformwrote:De meeste tracks van Ultraform zijn hardtrance, er zijn een aantal die wel de kant van hardstyle opgaan. Ik heb erg getwijfeld of ik hier wel naar uit moest wijken, maar uiteindelijk toch maar gedaan. Dus mensen je hoeft mij niet te vertellen dat niet alles hardstyle is, de poll duurt maar 2 dagen, daarna volgt er weer een andere. Voor de mensen die wel geïnteresseerd zijn, maar ultraform niet zo goed kennen: ik heb links naar youtube in de poll gestoptwrote:Omdat er Alphaverb present .. is, dacht ik meteen een Ultraform present Deal. Misschien Ultraform wel een leuke voor de volgende?
Dit is trouwens wel extreem moeilijk..
Shine (Ultraform Remix) kende ik trouwens nog niet, ook niet verkeerd..
Last edited by Edwinn on , edited 2 times in total.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Ken hier niks van helaas, dus zal niet stemmen deze keer