Olijfboompje schreef:
Lyst schreef:
Edwinn schreef:
Omdat er Alphaverb present .. is, dacht ik meteen een Ultraform present Deal. Misschien Ultraform wel een leuke voor de volgende?

De meeste tracks van Ultraform zijn hardtrance, er zijn een aantal die wel de kant van hardstyle opgaan. Ik heb erg getwijfeld of ik hier wel naar uit moest wijken, maar uiteindelijk toch maar gedaan. Dus mensen je hoeft mij niet te vertellen dat niet alles hardstyle is, de poll duurt maar 2 dagen, daarna volgt er weer een andere. Voor de mensen die wel geïnteresseerd zijn, maar ultraform niet zo goed kennen: ik heb links naar youtube in de poll gestopt

Hint: Geef alle tracks een poging, want sommige zijn nogal verschillend.
Wie the fuck is Ultraform

En nee, ik ga mijn muzieksmaak niet uit breiden.
Gaan we ook de dubstep op dan?

Die laatste twee zinnen zijn een beetje tegenstrijdig. Is het trouwens niet goed om een beetje open-minded te zijn naar andere muziekstromingen?

Daarnaast sluit dit prima aan bij Hardstyle.

EDIT: Verder is Hardtraxx niet alleen voor Hardstyle he, ook voor Hardcore en Hardtrance en dit sluit al helemaal goed aan bij Hardtrance. Ik zou er ook geen moeite mee hebben als er is een Hardcore artiest langskomt..
Dit is trouwens wel extreem moeilijk..

Keuze gaat tussen: Chase Me/I Feel/I'm In Your Head/Jonathan/Snap My Fingers/Then It Hit Me /What I Saw
Shine (Ultraform Remix) kende ik trouwens nog niet, ook niet verkeerd..