Bitch, Revolution (live Edit) en Night Colours Black
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Bitch, Attention en Driver, vlak daarna Phaser 
Nee.wrote:One of a kind en Fatality worden 29 maart met Qapital CD gereleased, dus die kunnen er wel bij...wrote:Quakers stond inderdaad ook op de Hard Bass CD! Fatality en One Of A Kind zijn naast een ripje nog niet naar buiten gebracht.wrote:Als je Delusion erin zet moet je Fatality, One of A Kind en Quakers er ook in zetten..![]()
Verder nog geen idee. :")
1. Delusion
2. Attention
3. Fight for Survival
2. Attention
3. Fight for Survival
-
N
Attention op 1, daarna Revolution. Verder heb ik niet gestemd omdat ik er veel gelijkwaardig vind, zoals Fight for Survival, Bitch, Pep 'n Up.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Delusion, Bitch, Fight For Survival.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Attention, Delusion & Revolution Live Edit.
wrote:Attention, Delusion & Revolution Live Edit.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
1. Tomorrow & Beyond
2. Delusion
3. Wishes
2. Delusion
3. Wishes
Attention, Driver en Runnin. Had eigenlijk Night Colours Black ipv Runnin moeten doen bedenk ik me net. Revolution en Bitch echt he-le-maal op uitgekeken 
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
moet je Tomorrow & Beyond maar luisteren... aller beste plaat van hun en heeft echt 0,0% weg van de stijl die ze nu hebbenwrote:Voor mij hetzelfde maar dan alle hokjes leeg, heb helemaal niets met Frequencerz, misschien dat er een leuk plaatje zit tussen hun oude werk, maar daar ben ik niet zo bekend mee.
No vote
2 Staan er niet tussen die ik het vetste vind en de ander is niet gereleased.
(Technoparade Anthem, Blast That Shit (Frequencerz Remix), Eventide)
2 Staan er niet tussen die ik het vetste vind en de ander is niet gereleased.
(Technoparade Anthem, Blast That Shit (Frequencerz Remix), Eventide)
Attention, Delusion en Incoming
Echt een plaat voor Lystwrote:moet je Tomorrow & Beyond maar luisteren... aller beste plaat van hun en heeft echt 0,0% weg van de stijl die ze nu hebbenwrote:Voor mij hetzelfde maar dan alle hokjes leeg, heb helemaal niets met Frequencerz, misschien dat er een leuk plaatje zit tussen hun oude werk, maar daar ben ik niet zo bekend mee.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
misschien niet misschien wel.. weinig kans maargoed misschien vind Tomorrow & Beyond beter als de restwrote:Echt een plaat voor Lystwrote:moet je Tomorrow & Beyond maar luisteren... aller beste plaat van hun en heeft echt 0,0% weg van de stijl die ze nu hebbenwrote:Voor mij hetzelfde maar dan alle hokjes leeg, heb helemaal niets met Frequencerz, misschien dat er een leuk plaatje zit tussen hun oude werk, maar daar ben ik niet zo bekend mee.![]()
-
KHardtraxx Newbie
- 18 posts member since 2012
- last seen Feb 2014
1# bitch
2# delusion
3# attention
2# delusion
3# attention
Die kickwrote:misschien niet misschien wel.. weinig kans maargoed misschien vind Tomorrow & Beyond beter als de restwrote:Echt een plaat voor Lystwrote:moet je Tomorrow & Beyond maar luisteren... aller beste plaat van hun en heeft echt 0,0% weg van de stijl die ze nu hebben![]()
Ik ga zelf voor:
1. Delusion
2. Tomorrow & Beyond (alleen al om het concept)
3. Night Colours Black
Veel van hun andere oude platen zijn ook bruut maar halen het niet bij deze.
1. Delusion
2. Tomorrow & Beyond (alleen al om het concept)
3. Night Colours Black
Veel van hun andere oude platen zijn ook bruut maar halen het niet bij deze.
1. Phaser
2. Night Colors Black
3. Revolution (Live Edit)
EDIT: Kut Delusion helemaal over het hoofd gezien. Naja, die moet zich nog bewijzen maar had er wel in gemogen
2. Night Colors Black
3. Revolution (Live Edit)
EDIT: Kut Delusion helemaal over het hoofd gezien. Naja, die moet zich nog bewijzen maar had er wel in gemogen
Uitslag van Frequencerz:
1. Attention (54 stemmen / 17%)
2. Bitch (49 stemmen / 16%)
3. Fight For Survival (30 stemmen / 10%)
Met de previews van Contact en Open Your Mind in de lucht is nu Phrantic aan de beurt. Geen gezeur over de Loudness Tool en de nieuwe collab met PN want daar zijn nog geen officiële previews van.
1. Attention (54 stemmen / 17%)
2. Bitch (49 stemmen / 16%)
3. Fight For Survival (30 stemmen / 10%)
Met de previews van Contact en Open Your Mind in de lucht is nu Phrantic aan de beurt. Geen gezeur over de Loudness Tool en de nieuwe collab met PN want daar zijn nog geen officiële previews van.