Idee voor de volgende edities: A-Lusion / Scope DJ / Brennan Heart
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
1. Road Warrior
2. The Hard Way(ft. Geck-o)
3. Violence(ft. Thera)
2. The Hard Way(ft. Geck-o)
3. Violence(ft. Thera)
Gekozen voor zijn meer melodieuze platen:
1. Cant stand still (stirred remix)
2. Open Your Mind
3. The Hardway
Rest van zijn oeuvre is trouwens ook bijzonder sterk. Absolute koning deze man!
1. Cant stand still (stirred remix)
2. Open Your Mind
3. The Hardway
Rest van zijn oeuvre is trouwens ook bijzonder sterk. Absolute koning deze man!
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Arise, Lightning Strikes en Open Your Mind 
Ik wil Tatanka graag als volgende doen. Zou het zeker waarderen als mensen me kunnen helpen met die gigantische lijst.
Doe ikwrote:Ik wil Tatanka graag als volgende doen. Zou het zeker waarderen als mensen me kunnen helpen met die gigantische lijst.
Edit: Check PM
Wordt nog flinks lastig met al die aliassen en remixen voor die aliassen, succeswrote:Ik wil Tatanka graag als volgende doen. Zou het zeker waarderen als mensen me kunnen helpen met die gigantische lijst.
-
N
Wat zijn een hoop van jullie ongelofelijke schijnheiligen zeg. Ik weet nog goed toen Road Warrior werd gereleased en ook iedereen helemaal fan was van die plaat. Nu staat ie gelukkig op de helft van de votes van the hard way.
Meeste platen die hoger dan God of Terror staan, zijn ook later uitgebracht.wrote:Wat zijn een hoop van jullie ongelofelijke schijnheiligen zeg. Ik weet nog goed toen Road Warrior werd gereleased en ook iedereen helemaal fan was van die plaat. Nu staat ie gelukkig op de helft van de votes van the hard way.
Was zelf destijds totaal geen fan van die plaat, maar nu vind ik hem wel dik. Valt net buiten de top 3 bij mij.
Gestemd voor:
1. Overdose
2. Spells
3. Road Warrior
1. Overdose
2. Spells
3. Road Warrior
Nando is verblind door de liefde!wrote:Zie niks.wrote: Edit: Check PM
wat bedoel je hiermee? dat je schijnheilig bent als je op road warrior gestemd hebt of als je er juist niet op gestemd hebt?wrote:Wat zijn een hoop van jullie ongelofelijke schijnheiligen zeg. Ik weet nog goed toen Road Warrior werd gereleased en ook iedereen helemaal fan was van die plaat. Nu staat ie gelukkig op de helft van de votes van the hard way.
-
SHardtraxxer
- 514 posts member since 2012
- last seen Dec 2018
Hij bedoelt dat eerst iedereen weg was van die plaat maar aan de resultaten te zien, is dat niet het geval. Maar gelukkig dat hij nu wel de helft heeft van de votes van hard way ..wrote:wat bedoel je hiermee? dat je schijnheilig bent als je op road warrior gestemd hebt of als je er juist niet op gestemd hebt?wrote:Wat zijn een hoop van jullie ongelofelijke schijnheiligen zeg. Ik weet nog goed toen Road Warrior werd gereleased en ook iedereen helemaal fan was van die plaat. Nu staat ie gelukkig op de helft van de votes van the hard way.
nee oke, ik heb toch op beide gestemd maar dan nog, smaken kunnen veranderen, heeft niks met 'schijnheilig zijn' te maken.wrote:Hij bedoelt dat eerst iedereen weg was van die plaat maar aan de resultaten te zien, is dat niet het geval. Maar gelukkig dat hij nu wel de helft heeft van de votes van hard way ..wrote:wat bedoel je hiermee? dat je schijnheilig bent als je op road warrior gestemd hebt of als je er juist niet op gestemd hebt?wrote:Wat zijn een hoop van jullie ongelofelijke schijnheiligen zeg. Ik weet nog goed toen Road Warrior werd gereleased en ook iedereen helemaal fan was van die plaat. Nu staat ie gelukkig op de helft van de votes van the hard way.
Hihihiwrote:Nando is verblind door de liefde!wrote:Zie niks.wrote: Edit: Check PM
Even iets anders, heb nog steeds geen pm's binnen.