Als je Delusion erin zet moet je Fatality, One of A Kind en Quakers er ook in zetten..
Verder nog geen idee. :")
Quakers stond inderdaad ook op de Hard Bass CD! Fatality en One Of A Kind zijn naast een ripje nog niet naar buiten gebracht.wrote:Als je Delusion erin zet moet je Fatality, One of A Kind en Quakers er ook in zetten..![]()
One of a kind en Fatality worden 29 maart met Qapital CD gereleased, dus die kunnen er wel bij...wrote:Quakers stond inderdaad ook op de Hard Bass CD! Fatality en One Of A Kind zijn naast een ripje nog niet naar buiten gebracht.wrote:Als je Delusion erin zet moet je Fatality, One of A Kind en Quakers er ook in zetten..![]()
En nu ik toch even op discogs aan het kijken ben, deze mis ik ook: DJ Bizerk – Blast That Shit (Frequencerz Remix)wrote:Ik mis Evolved Remix?
Eeuwig zonde inderdaad, terwijl Wishes in verhouding wel redelijk gemasterd is volgens mij (al een tijdje niet geluisterd).wrote:Belabberd is nog een understatement, jezus wat klinkt dat beroerd zegwrote: Tomorrow & Beyond is leuk en aardig, maar belabberd gemasterd helaas.
Damn die had bij me op nummer 1 gestaanwrote:Ik mis Evolved Remix?