Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2010 14:45 

Hardtraxxer

Normaal gesproken vind ik anti-climax echt kansloos.. Komt op mij een beetje over als of je er niet uit komt met je nummer -> dan maar een anti-climax. Wat ik wel dik vind zijn Shivers en The First Cut, na die anti-climax er als nog een dikke climax uitgooien!

B.O.H.I.C.A. is een uitzondering.. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2010 14:51 

Hardtraxx Veteran

ComingHard!RealHard! schreef:
Normaal gesproken vind ik anti-climax echt kansloos.. Komt op mij een beetje over als of je er niet uit komt met je nummer -> dan maar een anti-climax. Wat ik wel dik vind zijn Shivers en The First Cut, na die anti-climax er als nog een dikke climax uitgooien!

Fade to black bijvoorbeeld is gewoon gemaakt om dan een anti-climax te krijgen. Die redenering van jou slaat nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2010 14:56 

Hardtraxx Addict

Edwinn schreef:
ComingHard!RealHard! schreef:

Fade to black bijvoorbeeld is gewoon gemaakt om dan een anti-climax te krijgen. Die redenering van jou slaat nergens op.

Idd, slaat nergens op....
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2010 15:00 

Hardtraxx Veteran

Waarom maken zoveel mensen zich druk hier om wat nou wel en niet een anticlimax is!

Hier staat het toch gewoon:
iSenSe` schreef:
WIKIPEDIA : Anti climax
'Een anticlimax is een stijlfiguur, waarbij in een opsomming (enumeratie) de betekenissen in kracht afnemen. Het is het tegenovergestelde van een climax'

Een anticlimax kan ook voorkomen in films, bijvoorbeeld als een plot wordt opgebouwd tot een teleurstellend einde.
-zo kan je het idd ook zien, een teleurstellend einde, alleen het hoeft je niet te teleur te stellen maar het je had gwn anders verwacht ;p

Als mensen dit niet begrijpen zijn ze gewoon dom.
Maar laat ze dan lekker dom zijn!
Van al dat gescheld en gezeik worden ze echt niet slimmer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2010 15:05 

Hardtraxx Veteran

mee eens ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2010 15:18 

Donateur

Rik schreef:
frankhardenberg schreef:
jonge leer nu gvd is wat een anti climax is sommige mensen hier....
ik kan me er kapot aan ergeren ....
de Hardtraxx die hards hebben wel door wat een anti climax is maar die nieuwelingen die noemen gewone climaxen ik erger me kapot daaraan...

Ach ik erger me kapot aan jou, zeg ik toch ook niet altijd :).

In jouw ogen is een anti-climax alleen maar hard. Maar het gaat simpel weg om een andere wending in een nummer, die je niet verwacht.

nee dat is het neit het is wat jij zelf zegt en als je dan die nummers kent weetje dat er heel wat nummers met gweone climaxen hier worden gepost..
achjah en alle mensen met 1000 + berichten op HT zijn over t algemeen niet nieuw in de scene
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2010 15:43 

Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
Rik schreef:
frankhardenberg schreef:
de Hardtraxx die hards hebben wel door wat een anti climax is maar die nieuwelingen die noemen gewone climaxen ik erger me kapot daaraan...

In jouw ogen is een anti-climax alleen maar hard. Maar het gaat simpel weg om een andere wending in een nummer, die je niet verwacht.

nee dat is het neit het is wat jij zelf zegt en als je dan die nummers kent weetje dat er heel wat nummers met gweone climaxen hier worden gepost..
achjah en alle mensen met 1000 + berichten op HT zijn over t algemeen niet nieuw in de scene

:lol:
1. Wees is duidelijk joh? Wat denk je nou dat een anti-climax is dan?
2. Omdat jij hardtraxx vol hebt gespamt en thuis op je computertje hardstyle nummers luisterd betekent nog niet dat je bij de "scene hoord". Dat gaat nog wel wat verder dan beetje verstand hebben van de muziek, of nummertjes kennen. Misschien moet je een keer naar een (groot) feestje gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2010 15:54 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
frankhardenberg schreef:
Rik schreef:

:lol:
1. Wees is duidelijk joh? Wat denk je nou dat een anti-climax is dan?
2. Omdat jij hardtraxx vol hebt gespamt en thuis op je computertje hardstyle nummers luisterd betekent nog niet dat je bij de "scene hoord". Dat gaat nog wel wat verder dan beetje verstand hebben van de muziek, of nummertjes kennen. Misschien moet je een keer naar een (groot) feestje gaan?

Ben het met Rick eens :thumbup: of je nou 900 berichten in het Laatste letter Topic post wil niet zeggen dat je meteen veel van de scene af weet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2010 15:54 

Hardtraxx Addict

frankhardenberg schreef:
Rik schreef:
frankhardenberg schreef:

Met nog geen "500" berichten, loop ik toch al een aardig tijdje mee hoor... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2010 16:57 

Hardtraxx Elite

stynch schreef:
Hardstyleking schreef:
Beste anticlimax ooit was op hard bass 2009, donkey rollers - sound of the beast

(http://www.youtube.com/watch?v=koW-HgZ3wUs)

Dat is inderdaad een gruwelijke

Dat is dus wel echt geen anticlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2010 17:06 

Hardtraxx Veteran

Dat is overduidelijk Ran-D & Adaro - Under Attack :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2010 17:06 

Hardtraxxer

niet als je het origineel niet kent nee :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2010 17:33 

Hardtraxx Elite

Hardstyleking schreef:
niet als je het origineel niet kent nee :')

Ja hallo, dan is elke remix een anticlimax. Natuurlijk ken ik het origineel wel, één van m'n favoriete tracks alltime, maar ik vind dat je een track als track opzich moet beoordelen. Dit is gewoon een edit qua ritme van de geluidjes + een andere kick eronder...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2010 19:50 

Hardtraxxer

naja ik vind het persoonlijk nogal een anticlimax, maar ja boeit niet hoe je het noemt, blijft lekker nummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2010 20:00 

Hardtraxx Veteran

weet niet of het al is genoemd

maar wie goed oplet hoort ook dat The Pitcher - Strange Love ook 2 anti-climaxjes heeft.
geen drastische zoals The Fusion of Sound of andere bovengenoemde. maar het zijn zeker anti-climaxen, het werkt naar een bepaalde melodie, maar veranderd dan toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2010 20:06 

Hardtraxx Veteran

Ravenwood schreef:

maar wie goed oplet hoort ook dat The Pitcher - Strange Love ook 2 anti-climaxjes heeft.
geen drastische zoals The Fusion of Sound of andere bovengenoemde. maar het zijn zeker anti-climaxen, het werkt naar een bepaalde melodie, maar veranderd dan toch.

Leg 't even aan frank uit wil je ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2010 20:24 

Hardtraxx Elite

Is iedereen Godz Powerrr! vergeten, of vind gewoon niemand 'm vet :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2010 21:04 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Ravenwood schreef:

wat heb ik met frank te maken :P
tis gewoon een anti-climax. weliswaar geen heftige, maar het is er 1 (of 2)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2010 21:10 

Hardtraxx Veteran

Ravenwood schreef:
Rik schreef:
Ravenwood schreef:

wat heb ik met frank te maken :P
tis gewoon een anti-climax. weliswaar geen heftige, maar het is er 1 (of 2)

Dat laatste zinnetje gaat het juist om :P. Dat het niet te maken heeft hoe hard/rauw/ruig/melodieus het is, maar dat het gewoon een andere wending geeft in het nummer plotseling. Idd het opwerken naar een bepaalde melodie en dan toch veranderen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2010 21:33 

Aan het typen...

Valt me nog mee dat ze geen dik harde buildup hebben gemaakt met screeches etc. die vervolgens overgaat in een vrolijk melodietje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2010 21:33 

Donateur

Een anticlimax is een stijlfiguur, waarbij in een opsomming (enumeratie) de betekenissen in kracht afnemen. Het is het tegenovergestelde van een climax.

ja wikipedia en ja ik wist dit al en ja wat een valse beschuldigingen weer van mensen hier...
als je zo goed weet wat een anti climax is dan pik je er zo een paar uit met een normale climax hier...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2010 21:34 

Donateur

Rik schreef:
Dat laatste zinnetje gaat het juist om . Dat het niet te maken heeft hoe hard/rauw/ruig/melodieus het is, maar dat het gewoon een andere wending geeft in het nummer plotseling. Idd het opwerken naar een bepaalde melodie en dan toch veranderen

daar heb ik btw een hekel aan, waar heb ik dat nou gezegd?
nergens!
je lult maar wat raak
maar keep it clean on the forum...
ik snap niet hoe je er bij komt dat ik dat zeg/bedoel? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2010 21:55 

Hardtraxx Veteran

Laat maar. Jij praat zo onduidelijk dat ik er uberhaupt niks meer van begrijp wat je nou wil zeggen. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2010 22:04 

Donateur

no offence voor jou maar
je zegt dat ik iets een anti-climax vind als het hard duister of rauw is maar dat zeg ik helemaal nergens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2010 23:03 

Hardtraxx Elite

Ik wil niet de mod uithangen maar doe het toch (omdat ik dit nou juist zo'n mooi inhoudelijk topic vond): zullen we hier wel discussiëren maar niet op elkaar gaan lopen fitten?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen