Nice, Blackbird wordt ook ff eropgelegd tijdens hun SLAM set 
Edit: En Megasound (Devin Wild Remix)
Edit: En Megasound (Devin Wild Remix)
Last edited by Pedaalemre on 15 Feb 2018 20:50, edited 1 time in total.
Ik zat gisteren op twitter te klagen dat ze te laat waren *fail van mijn kant I know*wrote:Nice, Blackbird wordt ook ff eropgelegd tijdens hun SLAM set
Heb geen mention van een Jeroen iigwrote:Ik zat gisteren op twitter te klagen dat ze te laat waren *fail van mijn kant I know*wrote:Nice, Blackbird wordt ook ff eropgelegd tijdens hun SLAM set
Volgens mij had ik jou daar ook in staan haha![]()
Nee weer verwijderdwrote:Heb geen mention van een Jeroen iigwrote:Ik zat gisteren op twitter te klagen dat ze te laat waren *fail van mijn kant I know*wrote:Nice, Blackbird wordt ook ff eropgelegd tijdens hun SLAM set
Volgens mij had ik jou daar ook in staan haha![]()

Demi Kanon - closer volgens mij? waag het niet met zekerheid te zeggen.wrote:Goed dat er eindelijk een datum is. Iemand enig idee welk nummer dat was die ze als laatste draaiden tijdens die slam set?
Klopt.wrote:Demi Kanon - closer volgens mij? waag het niet met zekerheid te zeggen.wrote:Goed dat er eindelijk een datum is. Iemand enig idee welk nummer dat was die ze als laatste draaiden tijdens die slam set?
Lijkt me haast zeker dat zulke info wel op z'n socials gepost zal wordenwrote:Iemand onthouden of Willempie heeft gezegd waar je 'm kan pre-orderen?
Woow serieus? Heeft iemand dit opgenomen of komt dit later nog met beelden online?wrote:En de nieuwe van Primeshock nu. Vet dat ze dit soort platen erbij pakken
Slam gooit altijd alles wat er in hun studio aan artiesten komt op hun Youtube kanaal, zou dat in de gaten houdenwrote:Woow serieus? Heeft iemand dit opgenomen of komt dit later nog met beelden online?wrote:En de nieuwe van Primeshock nu. Vet dat ze dit soort platen erbij pakken
Ja, maar interviews komen vgm nooit online, alleen de sets.wrote:Hadden ze ook nog een interview gedaan en zo ja, komt die nog online?