Nog niks te zien nu om half 12wrote:Lijkt me haast zeker dat zulke info wel op z'n socials gepost zal wordenwrote:Iemand onthouden of Willempie heeft gezegd waar je 'm kan pre-orderen?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Interviews komen altijd online. Alleen op een ander kanaal (SLAM - Play Life)wrote:Ja, maar interviews komen vgm nooit online, alleen de sets.wrote:Hadden ze ook nog een interview gedaan en zo ja, komt die nog online?
Maar echt bijzonder was het interview niet..niks nieuws gehoord. Vind het interview niveau van Slam sowieso nooit zo hoog
Vind t altijd wel leuk die interviews van slam, lekker normaal en grappig :p
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Vond het wel leuker toen Igmar het nog deed. Liever muziekpraat dan zo'n vragenrad namelijk. 
Ye mee eens, jammer dat ie weg is! Vind m beter bij slam passen dan bij Q..wrote:Vond het wel leuker toen Igmar het nog deed. Liever muziekpraat dan zo'n vragenrad namelijk.
Godverdomme wat wordt ik autistisch van die steeds veranderende camera angle om de halve seconde
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Dit iddwrote:Vond het wel leuker toen Igmar het nog deed. Liever muziekpraat dan zo'n vragenrad namelijk.
Moeilijke vraag: Hoe slaap je het liefst? ... 
Ja dat was de 'baby's of ouderen?' vraag. Hij keek echt van 'Ja wat baby of ouderen'wrote:Haha ja dit dus. Volgens mij kwam er ook een vraag voorbij waarbij Wildstylez echt dacht: wtf moet ik hier mee?wrote:Moeilijke vraag: Hoe slaap je het liefst? ...
Verzin iets pitterige vragen of leuke dilemma's, daar wordt dat rad vast wel leuk van.
Daar wordt je echt debiel van inderdaad.wrote:
Godverdomme wat wordt ik autistisch van die steeds veranderende camera angle om de halve seconde
Stel prutsers werken er bij die zender. Je kan met camera best schakelen na 4 tellen, maar niet op elke tel.
Sub Zero Project staat verstopt op het artwork van zn album. Zullen ook wel bij AOC komen dan.
Ja kan wel dat ze ook joinen, maar staan er toch gewoon op omdat ze n collab hebben op het album :p.wrote:Sub Zero Project staat verstopt op het artwork van zn album. Zullen ook wel bij AOC komen dan.
En terecht dat ze die plaat er bij pakken.wrote:Woow serieus? Heeft iemand dit opgenomen of komt dit later nog met beelden online?wrote:En de nieuwe van Primeshock nu. Vet dat ze dit soort platen erbij pakken
wat een retevet nummer
Sound Rush (rechts) en Wildstylez / NC (linksboven) ook overigens. Best vet gedaan om die collabs zo in het artwork te verwerken.wrote:Sub Zero Project staat verstopt op het artwork van zn album. Zullen ook wel bij AOC komen dan.
Ow, ja, dat kan natuurlijk ook. De collabs. 
Ja idd, vind die artwork wel echt vetwrote:Sound Rush (rechts) en Wildstylez / NC (linksboven) ook overigens. Best vet gedaan om die collabs zo in het artwork te verwerken.wrote:Sub Zero Project staat verstopt op het artwork van zn album. Zullen ook wel bij AOC komen dan.
-
BHardtraxxer
- 171 posts member since 2017
- last seen Dec 2020

Feest met ADE van AOC?
Waar tover je dat boekje vandaan?
Ja, dat boekje die wordt uitgedeeld na de closing ceremony.wrote:Defqon boekje?
Ik vraag me oprecht af waar want ik heb niks gezien 
Ben je via de camping uitgang gegaan?wrote:Ik vraag me oprecht af waar want ik heb niks gezien
Daar kreeg ik vorig jaar ook geen DQ krant / HHZ brief en dit jaar weer niets.