Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2024 14:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Maar niet zonder een gezonde portie aftershock-propaganda gelukkig.

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2024 15:38 
 
Hardtraxxer

Riiss schreef:
Maar niet zonder een gezonde portie aftershock-propaganda gelukkig.


Zolang aftershock er maar positief uitkomt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2024 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Citaat:
maar had begrepen dat ie sinds een paar jaar niet meer echt vibed met de richting die de scene heeft genomen

Ben daar eigenlijk wel blij mee, dat ie dat vindt.
Maar dan is het toch juist aan mensen zoals hem om de scene ook weer in andere richtingen te sturen, sluit je aan bij het Progressive Harstyle clubje of Jay Reeve enzo. Er wordt echt nog wel genoeg toffe hardstyle gemaakt, alleen compleet overschaduwd door de hoeveelheid raw en alles wat ook maar niet meer als euforisch kan worden gezien.

Hij moet er alleen wel zin in hebben inderdaad. En kan me heel goed inleven dat de motivatie naar mate je ouder wordt wel verdwijnt.

Als produceren echt je grote hobby is en je hebt je strepen (en geld) allang verdient zoals NC dan kun je toch ook gewoon lekker producen waar je zin in hebt (en schijt hebben aan alle trends en hypes van vandaag de dag), lekker releasen wanneer je het gevoel hebt dat iets naar je zin is en maar zien of het aanslaat of niet?
Krijg je er weer volop boekingen mee en heb je daar zin in dan doe je die. Levert het niks op dan blijf je lekker op je eigen tempo pielen in de studio.

Als beginnende artiest wordt je op deze manier nooit groot maar ik denk dat NC niet meer de ambitie heeft (en moet hebben) om nog een grote te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2024 17:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helemaal met je eens.

Als dat als is hoe NC er in staat momenteel, prima.
Maar we weten het niet.. want hij laat er vrij weinig over los. En dat vind ik dan jammer, want ben altijd wel fan van z'n producties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2024 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

thomvandijk15 schreef:
(denk ik): Wildstylez gaat richting z’n einde

Zal toch wel meevallen? Zelf zegt ie op social media dat hij persoonlijk een shit periode heeft gehad, maar nu weer plezier heeft in produceren. Showtek & Wildstylez Ft. Jodapac - XTC komt 15 februari uit en kennelijk is de volgende release ook al gepland.
Wildstylez op instagram schreef:
Got the fun back in the studio and I’m on a roll for the past two months. Finished more music than I did in the past 2 years. Sooooo 2024 I’M COMING FOR YOU!! Prepare yourselves for a Wildstylez overkill haha! (...) I was super busy finishing stuff in the studio! Sooo I’m just here to let you know the first 2 releases of the year are scheduled and there is much more to come!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2024 23:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

thomvandijk15 schreef:
hhz doet alles super rustig en maakt over een paar jaar weer een “return” op stage


goh, marketing op z'n best..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan me ook wel voorstellen hij na al die jaren wel een keer klaar is met al dat optreden, en zo gauw hij weer gaat releasen sluipen de boekingen er zo weer in. Dat hij schijt heeft aan huidige trends lijkt me niet zo gek. Zie NC niet zo snel een zaagkick gebruiken itt Headhunterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stanley3x0 schreef:
thomvandijk15 schreef:
hhz doet alles super rustig en maakt over een paar jaar weer een “return” op stage


goh, marketing op z'n best..

Headhunterz vertelde in een podcast dat hij in 2019 naar 100 verschillende bestemmingen moest vliegen voor optredens. Dat is niet realistisch om dat jaren en jaren vol te houden. Luister die Plafonddienst Podcast zou ik zeggen, daar vertelt hij het zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 11:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op een gegeven moment gaat het denk ik toch kriebelen als artiest lijkt mij? Ik merk het al als partyganger nadat ik mezelf beloofd heb geen Defqon meer te pakken en als de trailer van het anthem dan komt ga je toch weer overstag.

Plus ik vraag mij af of de bankrekening van HHZ ook niet sneller slinkt dan hij denkt (al zal hij dat vast met een financieel adviseur na hebben gekeken). Zijn main inkomsten komen toch van de gigs en ik kan mij niet voorstellen dat de verkoop van AOC tracks en merch nu zo veel oplevert.
Nu ga ik er van uit dat hij zijn schaapjes wel redelijk op het droge heeft, maar het is ook geen Garrix, Tiësto, Calvin Harris welke multi multi miljonair zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 18:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mag toch hopen dat hij zn geld ook wel ergens anders in heeft gestoken... Denk dat hij zich niet meer druk hoeft te maken hoor. Hij woont hier redelijk om de hoek in een huisje wat pak 'm beet bijna 2mil is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 19:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

die heeft echt wel goed knaken man
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2024 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar geen tuin vol paarden
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2024 08:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Maar geen tuin vol paarden

Gepensioneerde draaimolen-paarden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2024 15:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wildstylez zojuist op insta:
Citaat:
So for the ones waiting for the Project One album, there is still hope xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2024 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk wel alles een update gekregen met (piep- en) zaagkicks zoals bij How Far Can You Go, kan anders anno nu echt niet meer mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2024 15:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zie het nog wel gebeuren dat al die platen die al bekend waren en vaker gedraaid (Love is Not Enough, Innerstellar, The Upside Down etc.) een volledige make over hebben gehad, welke er niet beter op zijn geworden.
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen