Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2025 10:49 

Hardtraxx Veteran

kbm_ schreef:
https://www.instagram.com/aftershockdj?igsh=MWZmcHhzMXMzNWxiaQ==

Zijn Instagram account is ook helemaal leeggehaald vanaf dit jaar. Er is duidelijk gekozen voor een nieuwe koers, nieuwe kleuren, AoC verwijzingen en kleuren/profielfoto zijn weggehaald.

Dat zegt alweer genoeg :innocent:

Hmm dat is toch best een beetje vreemd om al je verwijzingen naar je discografie te verwijderen.
Maar idd we kunnen nu wel stellen denk ik dat hij niet meer bij AoC zit.
Al hoewel de artiestenpagina van AoC dan wel achter loopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2025 13:24 

Hardtraxxer

NC staat ook nog op hun website als artiest
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2025 16:14 

Artiest

Revolting Against schreef:
Als hij weg is, dan zitten alleen Headhunterz, Wildstylez en Sephyx er nog. Gezien Sephyx volgens mij ook geen hoge ogen gooit sinds hij daar zit zal die ook wel vertrekken binnenkort.

Vraag mij echt af wat daar nou fout gaat. Ik kan mij nog een vlog over een barbecue herinneren, waar de hele tuin van Wildstylez vol stond met de AOC gang. En nu dus straks weer terug bij af met alleen Headhunterz en Wildstylez.

Ik denk dat een label leiden van dat formaat ook erg veel werk is. Dat zou een reden kunnen zijn. Artiesten zoals Sound Rush breken op een gegeven moment ook door en dan kan ik me voorstellen dat je op eigen benen wilt staan, al weet ik natuurlijk niet de reden van hun vertrek. Hoe dan ook was veel nieuwe aanwas wel een soort mindere kopie van Wildstylez geworden.

Vanuit m'n eigen perspectief was het niveauverschil ook wel immens. Als je Headhunterz, Wildstylez en (voorheen) Noisecontrollers hebt/had, kom je daar niet bepaald makkelijk in de buurt. Dat is ook absoluut geen schande, maar die zullen vast niet de tijd hebben (gehad) om al die artiesten te gaan begeleiden (een reden waarom de talententak ook niet meer bestaat).

Ik denk dus niet dat er echt iets fout aan het gaan is. Het label begon met Headhunterz en Wildstylez en die kant lijkt het nu weer op te gaan. Verder: Wildstylez is weleens actiever geweest en Headhunterz heeft ook duidelijk wat stappen terug gedaan. Dat kan ook een rol spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 12:26 

Hardtraxxer

Arboza schreef:
Ik denk dus niet dat er echt iets fout aan het gaan is. Het label begon met Headhunterz en Wildstylez en die kant lijkt het nu weer op te gaan. Verder: Wildstylez is weleens actiever geweest en Headhunterz heeft ook duidelijk wat stappen terug gedaan. Dat kan ook een rol spelen.

Wildstylez (en ook Headhunterz) heeft al wat 'eigen' labels gehad waar die ook een draai aan heeft gegeven uiteindelijk...

Lose Control Music was founded by Wildstylez and Be Yourself Music as an imprint for Wildstylez own music and befriended artists.

Digital Age: Electronic dance music label from De Meern, Netherlands
Label owners: Wildstylez and Noisecontrollers.

HARDwithSTYLE: Dutch hardstyle label managed by Headhunterz.

Kennelijk is het niet zo eenvoudig :lol: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2025 22:17 

Hardtraxx Newbie

https://www.instagram.com/reel/DKw7LQkt ... _copy_link
artofcreationofficial
Wake up
16 06 '25

Wat denken jullie?

Headhunterz gaat weer draaien, nieuwe release, Live Forever op Vinyl?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2025 00:03 

Hardtraxx Veteran

Nielscontrollers schreef:
https://www.instagram.com/reel/DKw7LQktlIB/?utm_source=ig_web_copy_link
artofcreationofficial
Wake up
16 06 '25

Wat denken jullie?

Headhunterz gaat weer draaien, nieuwe release, Live Forever op Vinyl?

Misschien dat laatste? Ik meende dat er in de podcast van Wildstylez werd gezegd dat er dit jaar geen nieuwe HHZ track komt? Bij een nieuwe track ga je geen Live Forever teasen?

Al met al denk ik weinig spannends
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2025 12:45 

Hardtraxxer

Ja of zo'n producerpack (meende dat hij in de Timeless podcast zei dat hij veel bezig was met nieuwe sounds maken) waar het gros van de fans geen moer aan heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2025 12:51 

Hardtraxx Veteran

Ja denk idd een Live Forever vinyl
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2025 13:36 

Hardtraxxer

Ja of zo'n producerpack (meende dat hij in de Timeless podcast zei dat hij veel bezig was met nieuwe sounds maken) waar het gros van de fans geen moer aan heeft.

Volgens mij zei hij toen ook dat het echt voor zichzelf was en dat ie niet de intentie had om zoiets te verkopen toen Villain dat opperde
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2025 14:12 

Hardtraxxer

Je hebt gelijk inderdaad, dat was ik even vergeten.

Dan zal het inderdaad wel een vinyl worden van Live Forever.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2025 15:20 

Hardtraxxer

Dan zal het inderdaad wel een vinyl worden van Live Forever.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2025 12:00 

Hardtraxx Veteran

En? en? en? We wachten in spanning af.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2025 17:09 

Hardtraxx Newbie

https://www.instagram.com/reel/DK9plHFt ... BiNWFlZA==
https://beyourselfmusic.ochre.store/rel ... ve-forever

Live Forever is nu op Vinyl
Samen met:
Live Forever (Defqon.1 Edit)
Moonlight (Defqon.1 Edit)
How Far You Can Go (Defqon.1 Edit)

Headhunterz: ''Ik wil iedereen de kans geven om de track zo te beleven zoals hij dat wil.''
Official Store: ''drie exclusieve Defqon.1 edits die niet digitaal beschikbaar zullen komen''
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2025 17:21 

Hardtraxxer

Official Store: ''drie exclusieve Defqon.1 edits die niet digitaal beschikbaar zullen komen''

In deze tijd slaat dat ook nergens op natuurlijk. Binnen de kortste keren is er wel een full WAV of FLAC vinyl rip van te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2025 17:33 

Hardtraxx Veteran

Dat is echt serieus kut om de betere How for you can go niet in beste digitale kwaliteit alsnog aan te bieden :mad:
En eigenlijk ook voor die andere twee tracks
Kom op man wat is dit voor gedachte
Socials stonden vol met wensen voor die versies en dan op vinyl.. lachwekkend
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2025 12:09 

Hardtraxx Crew

In deze tijd slaat dat ook nergens op natuurlijk. Binnen de kortste keren is er wel een full WAV of FLAC vinyl rip van te vinden.

Kan ook goed een marketingstrucje zijn geweest om de verkoop van de vinyl te pushen. Ik zie dat de Live Forever vinyl nu namelijk uitverkocht is, terwijl de Return of Headhunterz vinyl nog wel te koop is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2025 14:33 

Hardtraxxer

wootum schreef:

Kan ook goed een marketingstrucje zijn geweest om de verkoop van de vinyl te pushen. Ik zie dat de Live Forever vinyl nu namelijk uitverkocht is, terwijl de Return of Headhunterz vinyl nog wel te koop is.

De Live Forever LP was ook na een paar uurtjes uitverkocht maar paar week daarna kwam hij weer beschikbaar ik heb dus het idee dat ze een lading bij hebben geperst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2025 07:57 

Hardtraxxer

Die tweede druk van 'Return of Headhunterz' is van andere kwaliteit dan de eerste druk, die eerste uit december was ook in gelimiteerde uitgave. Heb daar twee stuks van weten te bemachtigen.
Year of Summer van Wildstylez die laatst uitkwam was ook limited edition.

De Live Forever is niet limited edition zover ik weet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2025 13:32 

Hardtraxxer

kbm_ schreef:
Die tweede druk van 'Return of Headhunterz' is van andere kwaliteit dan de eerste druk, die eerste uit december was ook in gelimiteerde uitgave. Heb daar twee stuks van weten te bemachtigen.
Year of Summer van Wildstylez die laatst uitkwam was ook limited edition.

De Live Forever is niet limited edition zover ik weet!

Met anders bedoel je dan slechter of beter? Ik heb zelf ook de eerste druk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2025 22:09 

Hardtraxx Newbie

kbm_ schreef:
Die tweede druk van 'Return of Headhunterz' is van andere kwaliteit dan de eerste druk, die eerste uit december was ook in gelimiteerde uitgave.

Hoe weet je dat de 2e druk van Return of Headhunterz een andere kwaliteit is? De EAN code is in ieder geval hetzelfde gebleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2025 08:00 

Hardtraxx Newbie

dat de ean hetzelfde is betekend helaas ook niets.
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen