Revolting Against schreef:
Als hij weg is, dan zitten alleen Headhunterz, Wildstylez en Sephyx er nog. Gezien Sephyx volgens mij ook geen hoge ogen gooit sinds hij daar zit zal die ook wel vertrekken binnenkort.
Vraag mij echt af wat daar nou fout gaat. Ik kan mij nog een vlog over een barbecue herinneren, waar de hele tuin van Wildstylez vol stond met de AOC gang. En nu dus straks weer terug bij af met alleen Headhunterz en Wildstylez.
Ik denk dat een label leiden van dat formaat ook erg veel werk is. Dat zou een reden kunnen zijn. Artiesten zoals Sound Rush breken op een gegeven moment ook door en dan kan ik me voorstellen dat je op eigen benen wilt staan, al weet ik natuurlijk niet de reden van hun vertrek. Hoe dan ook was veel nieuwe aanwas wel een soort mindere kopie van Wildstylez geworden.
Vanuit m'n eigen perspectief was het niveauverschil ook wel immens. Als je Headhunterz, Wildstylez en (voorheen) Noisecontrollers hebt/had, kom je daar niet bepaald makkelijk in de buurt. Dat is ook absoluut geen schande, maar die zullen vast niet de tijd hebben (gehad) om al die artiesten te gaan begeleiden (een reden waarom de talententak ook niet meer bestaat).
Ik denk dus niet dat er echt iets fout aan het gaan is. Het label begon met Headhunterz en Wildstylez en die kant lijkt het nu weer op te gaan. Verder: Wildstylez is weleens actiever geweest en Headhunterz heeft ook duidelijk wat stappen terug gedaan. Dat kan ook een rol spelen.