Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2023 20:37 
 
Hardtraxx Crew

hurricane schreef:
Het nieuws waarvan we allemaal wel wisten dat zou komen: AOC stopt met het "Eternity" label en aanverwante artiesten.

https://www.instagram.com/p/CyjGTeHrO1T/

Wat heeft een aantal van deze artiesten dan gebracht? Wel een paar jaar bij het label , amper releases.

Dus einde JGSW , A-Rize, Final Day en Wiqtory :(


A-RIZE zie ik nog wel bij een label als Dirty Workz of Scantraxx (Silver?) belanden, de rest verwacht ik eigenlijk niet zoveel van omdat ze gewoon te weinig uitbrengen en (voor mijn gevoel, kan er naast zitten) weinig moeite in socials steken etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2023 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
A-RIZE zie ik nog wel bij een label als Dirty Workz of Scantraxx (Silver?) belanden, de rest verwacht ik eigenlijk niet zoveel van omdat ze gewoon te weinig uitbrengen.

Klopt, A-Rize stak er imho wel met kop en schouders bovenuit qua aantal releases en kwalitatieve producties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2023 20:52 
 
Hardtraxxer

Met A-rize komt het wel goed denk ik. Hij timmert gestaag aan de weg en heeft kwalitatief goede producties. Het aantal boekingen is helaas nog laag, maar het is tegenwoordig ook verdraaid lastig om als euforische dj je plek te bemachtigen met al die concurrentie. Maar zelfs een Aftershock en een Sephyx, die op het mainlabel staan, hebben het heel erg rustig. De rest van de jongens op het Eternity label ken ik eigenlijk niet goed genoeg. Volgens mij releasen ze weinig en is het aantal boekingen ook veel te weinig. De keuze van AOC is daarom begrijpelijk. Het label loopt wel behoorlijk leeg zo, inmiddels al behoorlijk wat namen vertrokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2024 11:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
hurricane schreef:

A-RIZE zie ik nog wel bij een label als Dirty Workz of Scantraxx (Silver?) belanden,

Vooruitziende blik deze man ;)

Wat denken jullie, wordt 2024 het jaar van de ondergang van AOC? Of trekt Headhunterz het met alle zeeën van tijd welke hij nu heeft voor produceren uit het slop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2024 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie releasen er uberhaupt nog op?

Wildstylez brengt (nagenoeg) niks uit, Headhunterz brengt met geluk 2 tracks per jaar uit, en Noisecontrollers hoef je geen eens meer te benoemen.

Aftershock is de enige die fatsoenlijk platen released, en ik was persoonlijk al totaal vergeten dat Sephyx nog bestaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2024 18:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vraag mij ook wel af of Sephyx en Aftershock nog wel op hun plek zitten daar. Zij zorgen er eigenlijk alleen voor dat er nog wát output is van het label. En dan meestal platen die je na één keer luisteren weer vergeten bent.

Headhunterz en Wildstylez zeggen zelf genoeg op de plank te hebben liggen. Eerstvolgende Headhunterz wordt How Far Can You Go, dus Live Forever gaan we ook voorlopig niet gereleased zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2024 21:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Noisecontrollers hoef je geen eens meer te benoemen.


Is er dan niemand die weet hoe dit zit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2024 00:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Citaat:
Noisecontrollers hoef je geen eens meer te benoemen.


Is er dan niemand die weet hoe dit zit?


Hij heeft er gewoon niet meer zo'n zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2024 01:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
zeke schreef:
Citaat:
Noisecontrollers hoef je geen eens meer te benoemen.


Is er dan niemand die weet hoe dit zit?


Hij heeft er gewoon niet meer zo'n zin in.

Niet helemaal waar, Anthony Donner die aan het This is Hardstyle boek werkt die heeft Noisecontrollers geïnterviewd en gaf het volgende aan;” In het interview voor het THIS IS HARDSTYLE boek geeft Bas aan dat er iets moois aan gaat komen. Deze superstar producer is nog lang niet klaar “
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2024 01:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mag weg….
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2024 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Anthony Donner


Bedoel je soms het eerste onafhankelijke hardstyle boek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2024 10:32 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Sephyx nog bestaat.


Groots aangekondigd dat hij toen hij naar AOC ging, bij zijn grote held Headhunterz op het label.
Maar inderdaad, (persoonlijk) totaal in vergetelheid geraakt eigenlijk.

Maar moet bekennen dat ik steeds minder artiesten volg op de socials dus helemaal op de hoogte bent ik niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2024 10:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Niet helemaal waar, Anthony Donner die aan het This is Hardstyle boek werkt die heeft Noisecontrollers geïnterviewd en gaf het volgende aan;” In het interview voor het THIS IS HARDSTYLE boek geeft Bas aan dat er iets moois aan gaat komen. Deze superstar producer is nog lang niet klaar “


Kan niet spreken over recentere ontwikkelingen, maar had begrepen dat ie sinds een paar jaar niet meer echt vibed met de richting die de scene heeft genomen en dat dat hem niet de juiste energie / motivatie zou geven.

En dacht vernomen te hebben dat hij een kind had gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2024 18:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
maar had begrepen dat ie sinds een paar jaar niet meer echt vibed met de richting die de scene heeft genomen

Ben daar eigenlijk wel blij mee, dat ie dat vindt.
Maar dan is het toch juist aan mensen zoals hem om de scene ook weer in andere richtingen te sturen, sluit je aan bij het Progressive Harstyle clubje of Jay Reeve enzo. Er wordt echt nog wel genoeg toffe hardstyle gemaakt, alleen compleet overschaduwd door de hoeveelheid raw en alles wat ook maar niet meer als euforisch kan worden gezien.

Hij moet er alleen wel zin in hebben inderdaad. En kan me heel goed inleven dat de motivatie naar mate je ouder wordt wel verdwijnt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2024 21:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Onzin, je kan niet effe als artiest of groep de hele scene in een andere richting gooien.

Zelfs de mensen die dat wel hebben gedaan weten ook van te voren niet dat het die kant op gaat. Omdat wanneer de scene een kant op gaat, dat gebeurt door iets wat nieuw is, en niet door iets wat al zijn levensloop heeft gehad.

Als hij weer melodieuze hardstyle als van ouds gaat maken, gaat het nergens heen omdat er nu al geen grote interesse meer voor is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2024 21:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat BB zegt, die hardstyle scene die de gemiddelde hartrekker hier ambiëert bestaat niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2024 23:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
die hardstyle scene die de gemiddelde hartrekker hier ambiëert bestaat niet meer.


'Geschiedenis herhaalt zichzelf' ;)
Ik denk eerlijk gezegd dat er gerust wel weer een tijd komt dat de scene juist wel weer meer richting datgene gaat wat hier dan geambieerd wordt. Dat hoeft niet dit jaar te zijn, kan over 5 jaar zijn. Maar verschuiven zal het.

De techno die op de Verknipt feestjes gedraaid wordt neigt toch ook behoorlijk veel naar de early hardstyle sound 2000 - 2002.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2024 23:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo ken ik er ook nog eentje: 'Past performances are no guarantee for future results'

Je mag denken wat je wilt, maar ik denk dat je een beetje op een ivoren droomtoren zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2024 00:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
die hardstyle scene die de gemiddelde hartrekker hier ambiëert bestaat niet meer.


'Geschiedenis herhaalt zichzelf' ;)
Ik denk eerlijk gezegd dat er gerust wel weer een tijd komt dat de scene juist wel weer meer richting datgene gaat wat hier dan geambieerd wordt. Dat hoeft niet dit jaar te zijn, kan over 5 jaar zijn. Maar verschuiven zal het.

De techno die op de Verknipt feestjes gedraaid wordt neigt toch ook behoorlijk veel naar de early hardstyle sound 2000 - 2002.


Maar dan op 160 bpm met moderne hardstyle kicks er doorheen en veel kortere opbouwen en langere stukken met kicks. Uptempo, raw en mainstream hardcore gebruiken ook grote elementen uit muziek uit de 90's en 00's.

Downtempo is ook een ode aan oude Marc Acardipane esque hardcore maar dan veel lomper en met veel meer techno elementen.

Geschiedenis herhaalt zichzelf niet zoals jij het wilt, het komt misschien terug in een nieuw jasje als een nieuwe formule, maar het oude zal nooit compleet terug komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2024 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weiger dit te accepteren!!11
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2024 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anthony Donner
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2024 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
die hardstyle scene die de gemiddelde hartrekker hier ambiëert bestaat niet meer.


'Geschiedenis herhaalt zichzelf' ;)
Ik denk eerlijk gezegd dat er gerust wel weer een tijd komt dat de scene juist wel weer meer richting datgene gaat wat hier dan geambieerd wordt.

Dan kan de ban van user Hardstyleboy ook weer opgeheven worden!!1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2024 12:23 
 
Hardtraxxer

Zolang aftershock lekker blijft releasen vind ik het helemaal best, als je sephyx ziet die een track uitbrengt baal je als een stekker. Eén van de minst interessante artiesten van de hele scène. Over de grote drie (denk ik): Wildstylez gaat richting z’n einde, hhz doet alles super rustig en maakt over een paar jaar weer een “return” op stage en noisecontrollers is heel geheimzinnig met iets bezig.

Als ze 2/3 tracks per maand uitbrengen doen ze het wel aardig als label denk
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2024 13:06 
 
Hardtraxx Veteran

thomvandijk15 schreef:
Zolang aftershock lekker blijft releasen vind ik het helemaal best, als je sephyx ziet die een track uitbrengt baal je als een stekker. Eén van de minst interessante artiesten van de hele scène. Over de grote drie (denk ik): Wildstylez gaat richting z’n einde, hhz doet alles super rustig en maakt over een paar jaar weer een “return” op stage en noisecontrollers is heel geheimzinnig met iets bezig.

Als ze 2/3 tracks per maand uitbrengen doen ze het wel aardig als label denk


Je somt de afgelopen 3 pagina's op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2024 13:30 
 
Hardtraxxer

Maar niet zonder een gezonde portie aftershock-propaganda gelukkig.
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen