Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2023 20:37 

Hardtraxx Crew

hurricane schreef:
Het nieuws waarvan we allemaal wel wisten dat zou komen: AOC stopt met het "Eternity" label en aanverwante artiesten.

https://www.instagram.com/p/CyjGTeHrO1T/

Wat heeft een aantal van deze artiesten dan gebracht? Wel een paar jaar bij het label , amper releases.

Dus einde JGSW , A-Rize, Final Day en Wiqtory :(

A-RIZE zie ik nog wel bij een label als Dirty Workz of Scantraxx (Silver?) belanden, de rest verwacht ik eigenlijk niet zoveel van omdat ze gewoon te weinig uitbrengen en (voor mijn gevoel, kan er naast zitten) weinig moeite in socials steken etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2023 20:41 

Hardtraxx Veteran

MYTZE schreef:
A-RIZE zie ik nog wel bij een label als Dirty Workz of Scantraxx (Silver?) belanden, de rest verwacht ik eigenlijk niet zoveel van omdat ze gewoon te weinig uitbrengen.

Klopt, A-Rize stak er imho wel met kop en schouders bovenuit qua aantal releases en kwalitatieve producties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2023 20:52 

Hardtraxxer

Met A-rize komt het wel goed denk ik. Hij timmert gestaag aan de weg en heeft kwalitatief goede producties. Het aantal boekingen is helaas nog laag, maar het is tegenwoordig ook verdraaid lastig om als euforische dj je plek te bemachtigen met al die concurrentie. Maar zelfs een Aftershock en een Sephyx, die op het mainlabel staan, hebben het heel erg rustig. De rest van de jongens op het Eternity label ken ik eigenlijk niet goed genoeg. Volgens mij releasen ze weinig en is het aantal boekingen ook veel te weinig. De keuze van AOC is daarom begrijpelijk. Het label loopt wel behoorlijk leeg zo, inmiddels al behoorlijk wat namen vertrokken.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen