Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2023 15:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vroeg me laatst ook al af waar Noisecontrollers is. Heb o.a. juist in hem nog wel hoop dat het weer goed komt met euforische hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2023 15:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
roy_ schreef:
Rickzel schreef:
Je gaat ook niet volle bak promoten/releasen/tijd stoppen in een label waar zoveel aan de hand is achter de schermen.

Heb ook wel te doen met talenten als Wiqtory die welgeteld (1?) release gehad hebben en vervolgens totaal van de radar verdwijnen terwijl ze ongetwijfeld genoeg hebben liggen dat release waardig is.


Ligt niet alleen aan het label dat een talent weinig tot niet released. Talent moet met muziek komen..


Dus jij denkt dat alleen A-Rize nieuwe muziek heeft liggen en de rest op hun luie reet ligt?

Of het label heeft hele specifieke eisen aan een release. Dat zou ook nog kunnen.
[/quote]

Zou zo maar kunnen toch.
Vond meerdere tracks van verschillende artiesten onwijs op elkaar lijken qua stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2023 21:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Die heeft samen met Wildstylez vgm zijn hele agenda vol staan met 'geen zin meer'.


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2023 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat wel met zekerheid kunnen stellen dat dit label een stille dood aan het sterven is.

- Headhunterz heeft genoeg op de plank, maar released niets.
- Wildstylez draait al jaren dezelfde set met hooguit een enkele nieuwe plaat, welke eeuwen duurt voordat deze uitkomt of totaal in de vergetelheid raakt.
- Sound Rush weg
- Bass Modulators weg
- Noisecontrollers heeft liever paarden in huis
- Project One, laten we daar maar over op houden
- A-Rize brengt af en toe wat, maar is ook B garnituur
- Aftershock en Sephyx releases lijken allemaal op elkaar
- Rest van de talenten (JGSW, Wiqtory etc.) gaan op in de menigte of releasen niks

Vooral dat Project One verhaal blijft natuurlijk apart. Ik vraag mij dan ook echt af wat de reden is dat zo'n album zó lang moet duren. Ze doen er zelf een beetje lacherig over, maar eigenlijk is het natuurlijk om je kapot te schamen naar je fans toe. Het is ook niet zo dat ze solo heel hard aan de weg aan het timmeren zijn en een output hebben van 10 tracks in een jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2023 16:20 
 
Hardtraxx Crew

Ben dit vrij recent tegengekomen op Reddit:
Citaat:
Heady recently stated in his discord server that for the past few months, certain events have inspired him and he wanted to put focus on his own sound and be in his own energy. Joram is also looking where to take his sound with the current state of the scene.

As for the P1 album, he said the scene has massively changed in terms of sound. And with expectations super high for this album, Willem and Joram ask themselves: do we release the album as it is? Do we update it? What will P1 add to the current scene that is worthy to what it stould for back then? It's hard for them to proceed without having a clear vision.

They will release it, but how and when is something he had no answer to at this current moment. Hope that clears things up
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2023 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik word een beetje moe van dit soort uitspraken eerlijk gezegd.
Revolting Against schreef:
Ze doen er zelf een beetje lacherig over, maar eigenlijk is het natuurlijk om je kapot te schamen naar je fans toe.


Doen alsof ze iedereen wat verschuldigd zijn, hou toch op man.
Is het vervelend, ja tuurlijk maar kom op zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2023 16:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe romantisch het allemaal ook klinkt, de tijd van muziek maken voor jezelf is toch echt voorbij op dat niveau. Het is een fulltime job waarin je afhankelijk bent van de fans welke naar jouw shows komen, merchandise kopen, boekingen etc. Het lijkt mij dat je dan toch zeker naar de fans toe iets van een statement 'verschuldigd' bent waarom dit hele project spaak loopt.

Het feit dat de mensen er nu al memes van maken, grappige opmerkingen maken, de draak steken met het hele album zegt al genoeg over hoe serieus men Project One en het album nog neemt. Lijkt mij als artiest niet heel chill, maar heb niet het idee dat het ze veel boeit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2023 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom heb je het idee dat het ze niet zo veel boeit? Denk je dat ze blij zijn met het feit dat er een compleet album aan materiaal ligt waar meerdere maanden aan productiewerk, tijd en geld in zit en wat nu eigenlijk totaal niet meer relevant is in de sound die momenteel dominant is? Dat zijn namelijk wel beste aannames die je daar maakt.
Er is door Corona gewoon een groot gat in iedere planning geslagen, waar ik het vermoeden heb dat ze hierdoor gewoon in de knoop zijn komen zitten. Dat is zo veel overmacht dat je voor 2020 nooit rekening met een dergelijk scenario had gehouden.
Natuurlijk is het frustrerend ook voor jou als je het album niet kan streamen, kopen of wat dan ook, zeker toen ook delen zijn gelekt en nog alle andere tegenslagen die die album heeft gehad. Maar door er obsessief mee bezig te zijn, uitleg te eisen etcetera wordt de hele uitkomst echt niet anders. Relax, komt vanzelf. En anders niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2023 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Waarom heb je het idee dat het ze niet zo veel boeit? Dat zijn namelijk wel beste aannames die je daar maakt.

Vooral door het feit dat ze er zelf nogal lacherig om doen. Bepaalde posts, verwijzingen naar het album als het om tijd of jaartallen gaat etc. Maar goed dat kan natuurlijk ook een manier zijn om er mee om te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2023 18:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
As for the P1 album, he said the scene has massively changed in terms of sound. And with expectations super high for this album, Willem and Joram ask themselves: do we release the album as it is? Do we update it? What will P1 add to the current scene that is worthy to what it stould for back then


Dan moet je het toch juist releasen zoals het is. Dat maakt zo'n album weer een soort van uniek tussen het dominante kick geweld van nu. Snap echt niet dat ze dit aangrijpen om een album niet te releasen, hoezo moet het dezelfde sound zijn als de rest van the scene op dit moment.. wat een bullshit.

Misschien kan Wildstylez zich maar beter bij het Progressive Hardstyle clubje voegen, dan kan headhunterz lekker met Vertile verder ofzo snoeiharde anti climaxen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2023 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Khadber schreef:
Waarom heb je het idee dat het ze niet zo veel boeit? Dat zijn namelijk wel beste aannames die je daar maakt.

Vooral door het feit dat ze er zelf nogal lacherig om doen. Bepaalde posts, verwijzingen naar het album als het om tijd of jaartallen gaat etc. Maar goed dat kan natuurlijk ook een manier zijn om er mee om te gaan.


Lachen als een boer met kiespijn he. Is ook maar manier van coping.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2023 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Ben dit vrij recent tegengekomen op Reddit:
Citaat:
Heady recently stated in his discord server that for the past few months, certain events have inspired him and he wanted to put focus on his own sound and be in his own energy. Joram is also looking where to take his sound with the current state of the scene.

As for the P1 album, he said the scene has massively changed in terms of sound. And with expectations super high for this album, Willem and Joram ask themselves: do we release the album as it is? Do we update it? What will P1 add to the current scene that is worthy to what it stould for back then? It's hard for them to proceed without having a clear vision.

They will release it, but how and when is something he had no answer to at this current moment. Hope that clears things up

Soms lijken zich de verhalen ook tegen te spreken. Vorig jaar werd nog gezegd door HHZ & WS dat "The date is set"
Ik neem alles maar met flinke korrels zout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2023 21:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Citaat:
As for the P1 album, he said the scene has massively changed in terms of sound. And with expectations super high for this album, Willem and Joram ask themselves: do we release the album as it is? Do we update it? What will P1 add to the current scene that is worthy to what it stould for back then


Dan moet je het toch juist releasen zoals het is. Dat maakt zo'n album weer een soort van uniek tussen het dominante kick geweld van nu. Snap echt niet dat ze dit aangrijpen om een album niet te releasen, hoezo moet het dezelfde sound zijn als de rest van the scene op dit moment.. wat een bullshit.


Je kan je afvragen of dit album wel een succes wordt als ze het nu zouden uitbrengen of dat het een flop wordt. Het ziet er niet naar uit maar misschien hopen ze dat de melodische hardstyle eerst weer wat populairder wordt. Aangezien Project One wel een legendarische status draagt wil je die wel behouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2023 22:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
misschien hopen ze dat de melodische hardstyle eerst weer wat populairder wordt.


Daar kunnen juist hun twee dan toch gigantisch aan bijdragen.
De track Rise & Fall is toch een parel die je wil uitbrengen lijkt me.

Maar ik heb eigenlijk helemaal niet het idee dat Headhunterz weer diezelfde kant op wil gezien z'n recente tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2023 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz gaat gewoon mee met de menigte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 08:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Revolting Against schreef:
Khadber schreef:
Waarom heb je het idee dat het ze niet zo veel boeit? Dat zijn namelijk wel beste aannames die je daar maakt.

Vooral door het feit dat ze er zelf nogal lacherig om doen. Bepaalde posts, verwijzingen naar het album als het om tijd of jaartallen gaat etc. Maar goed dat kan natuurlijk ook een manier zijn om er mee om te gaan.


Lachen als een boer met kiespijn he. Is ook maar manier van coping.

Dit is ook hoe ik er naar kijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 08:44 
 
Hardtraxxer

Je moet ook niet vergeten dat een Wildstylez er een gezinsleven naast heeft. Met twee koters zou ik ook niet meer iedere week de wereld willen overvliegen.

Van Noisecontrollers heb ik eigenlijk geen idee wat zijn huidige status is, maar voor hetzelfde geld loopt het allemaal niet zo lekker met hem en kiest hij ervoor om in de luwte te blijven. Ik vind het altijd wat voorbarig om maar te roepen dat ze er geen zin meer in hebben oid.

Wat Headhunterz betreft vind ik juist dat hij wel een toffe weg inslaat. Hij released weinig, maar Flame Inside, die conciousness remix en die nieuwe die hij op Defqon draaide :drool: daarnaast vind ik zijn samenwerking met Vertile ook heel tof.

Tja dat P1-album.. Maar ik kan me er wel wat bij voorstellen. P1 is echt een van de meest legendarische acts ooit in de hardstyle. Waarom een album uitbrengen als je zelf nog niet overtuigd bent dat het af is? Daarnaast waren er toch ook wat copyright issues? Meen daar ook wel eens iets over gelezen te hebben.

Ik ben in ieder geval blij dat ik bij Qlimax 2016 was. Nog steeds mijn mooiste ervaring op een feest. P1 live meemaken. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Waarom heb je het idee dat het ze niet zo veel boeit? Denk je dat ze blij zijn met het feit dat er een compleet album aan materiaal ligt waar meerdere maanden aan productiewerk, tijd en geld in zit en wat nu eigenlijk totaal niet meer relevant is in de sound die momenteel dominant is? Dat zijn namelijk wel beste aannames die je daar maakt.
Er is door Corona gewoon een groot gat in iedere planning geslagen, waar ik het vermoeden heb dat ze hierdoor gewoon in de knoop zijn komen zitten. Dat is zo veel overmacht dat je voor 2020 nooit rekening met een dergelijk scenario had gehouden.
Natuurlijk is het frustrerend ook voor jou als je het album niet kan streamen, kopen of wat dan ook, zeker toen ook delen zijn gelekt en nog alle andere tegenslagen die die album heeft gehad. Maar door er obsessief mee bezig te zijn, uitleg te eisen etcetera wordt de hele uitkomst echt niet anders. Relax, komt vanzelf. En anders niet..


Ik zie maar 1 optie: alle tracks vervangen door zaagkick edits.

Nee serieus: comeback was op Qlimax 2016, Project One feest in de Ziggo in 2018. Als je dan anno 2020 nog niks gereleased hebt kun je niet Corona de schuld geven. En ook niet gek opkijken als in 7 jaar tijd de sound opeens is veranderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 11:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik kies dan toch voor Creation denk ik, wat jij Jordi
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 11:42 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Nee serieus: comeback was op Qlimax 2016, Project One feest in de Ziggo in 2018. Als je dan anno 2020 nog niks gereleased hebt kun je niet Corona de schuld geven. En ook niet gek opkijken als in 7 jaar tijd de sound opeens is veranderd.


Hetzelfde issue heeft B-Frontliner zou je zeggen maar hun set op DQ vond ik persoonlijk echt heel goed, juist anders dan de huidige scene doordat het wat verouderd is en eigenlijk wat ik wel zoek
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2023 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Citaat:
As for the P1 album, he said the scene has massively changed in terms of sound. And with expectations super high for this album, Willem and Joram ask themselves: do we release the album as it is? Do we update it? What will P1 add to the current scene that is worthy to what it stould for back then


Dan moet je het toch juist releasen zoals het is. Dat maakt zo'n album weer een soort van uniek tussen het dominante kick geweld van nu. Snap echt niet dat ze dit aangrijpen om een album niet te releasen, hoezo moet het dezelfde sound zijn als de rest van the scene op dit moment.. wat een bullshit.

Misschien kan Wildstylez zich maar beter bij het Progressive Hardstyle clubje voegen, dan kan headhunterz lekker met Vertile verder ofzo snoeiharde anti climaxen maken.

ja dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2023 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat het niet een album moet zijn dat door andere ontwikkelingen binnen de scene weg gedrukt word. De meerwaarde van een album is langzamerhand in de scene aan het verdwijnen. Zo is eigenlijk een levensduur van één van die platen gewoon te kort en raakt het snel vergeten en krijgt het weinig aandacht. Zeker als je als act weinig doet zul je die platen nooit lang of ergens anders horen.

Blijft een lastige discussie, ook voor een artiest.

Vroeger kon je 5 albums opnoemen die iedereen wel als de beste markeerde.
Nu hoor je dit eigenlijk niet meer behalve nog steeds de toen genoemde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2023 10:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou ja zo langzamerhand kunnen ze beter de platen gewoon los uit gaan brengen. Ik snap dat je een album als verhaal uit wilt brengen, maar voor de fysieke verkoop hoef je het niet te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2023 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maarja, als je de platen onder dat alias uitbrengt wil je vermoedelijk ook onder die naam weer meer optredens gaan doen, weet ook niet of dat in de plannen van de heren past etc etc. Zo blijf je altijd een beetje zoeken voor mijn gevoel
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2023 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het nieuws waarvan we allemaal wel wisten dat zou komen: AOC stopt met het "Eternity" label en aanverwante artiesten.

https://www.instagram.com/p/CyjGTeHrO1T/

Wat heeft een aantal van deze artiesten dan gebracht? Wel een paar jaar bij het label , amper releases.

Dus einde JGSW , A-Rize, Final Day en Wiqtory :(
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen