Je moet ook niet vergeten dat een Wildstylez er een gezinsleven naast heeft. Met twee koters zou ik ook niet meer iedere week de wereld willen overvliegen.
Van Noisecontrollers heb ik eigenlijk geen idee wat zijn huidige status is, maar voor hetzelfde geld loopt het allemaal niet zo lekker met hem en kiest hij ervoor om in de luwte te blijven. Ik vind het altijd wat voorbarig om maar te roepen dat ze er geen zin meer in hebben oid.
Wat Headhunterz betreft vind ik juist dat hij wel een toffe weg inslaat. Hij released weinig, maar Flame Inside, die conciousness remix en die nieuwe die hij op Defqon draaide

daarnaast vind ik zijn samenwerking met Vertile ook heel tof.
Tja dat P1-album.. Maar ik kan me er wel wat bij voorstellen. P1 is echt een van de meest legendarische acts ooit in de hardstyle. Waarom een album uitbrengen als je zelf nog niet overtuigd bent dat het af is? Daarnaast waren er toch ook wat copyright issues? Meen daar ook wel eens iets over gelezen te hebben.
Ik ben in ieder geval blij dat ik bij Qlimax 2016 was. Nog steeds mijn mooiste ervaring op een feest. P1 live meemaken.