Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 19 days ago
MWAT je vergeet nog te vermelden dat je zelf ook bezig bent 112 te bellen of een tia te krijgen.
Hardtraxx Veteran
3483 posts member since 2017
last seen 2 days ago
THArdstyler wrote:MWAT je vergeet nog te vermelden dat je zelf ook bezig bent 112 te bellen of een tia te krijgen.
Zit een tarreltje vast. It's in the name.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 18 days ago
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 24 days ago
Broken Balance wrote:ik ben een SONGWRITER en soms heb ik afspraakjes laten liggen om te kunnen SONGWRITEN, feestjes voor SONGWRITEN, veel gespaard en in plaats van een iphone te kopen heb ik STUDIO en EEN CONTRACT MET MWAT gekocht; en da interesseert mij niet wat ik door het SONGWRITEN kwijt gespeeld ben omdat ik weet dat echte vrienden da wel begrijpen! We zullen zien hoeveel TROTSE SONGWRITERS dit op hun prikbord zullen zetten. SONGWRITEN is niet enkel een hobby, het is een levenswijze!
ik ben een KARPERVISSER en soms heb ik afspraakjes laten liggen om te kunnen VISSEN, feestjes voor NACHTVISSEN, veel gespaard en in plaats van een iphone te kopen heb ik VISPAS en BOILIES gekocht; en da interesseert mij niet wat ik door het VISSEN kwijt gespeeld ben omdat ik weet dat echte vrienden da wel begrijpen! We zullen zien hoeveel TROTSE KARPERVISSERS dit op hun prikbord zullen zetten. KARPERVISSEN is niet enkel een hobby, het is een levenswijze!
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 6 days ago
THArdstyler wrote:MWAT je vergeet nog te vermelden dat je zelf ook bezig bent 112 te bellen of een tia te krijgen.

pffff
Hardtraxxer
87 posts member since 2019
last seen May 2026
De volgende nieuwe artiest lijkt Aftershock te worden.
Bron: insta
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 16 hours ago
Völser wrote:De volgende nieuwe artiest lijkt Aftershock te worden.
Had het ergens wel verwacht. Kan me nog herinneren dat Wildstylez hem echt graag had.
Hardtraxxer
127 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
noisecontrollers wrote: My first set after more than a year filled with new music! Tonight at 22:00 (CEST) in the @ewaxfestival livestream with @tellemmc #linkinbio

E-WAX FESTIVAL LIVESTREAM
shotgun.live/events/292497/stream
Voor de liefhebbers
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 8 hours ago
Enigzins gek dat hij nu ook ineens zijn masker af heeft gedaan en indentiteit zijn kenbaar heeft gemaakt.
Waarschijnlijk op verzoek van AOC gok ik, wel beter zo :P
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 16 hours ago
Fusionmania wrote:
Enigzins gek dat hij nu ook ineens zijn masker af heeft gedaan en indentiteit zijn kenbaar heeft gemaakt.
Waarschijnlijk op verzoek van AOC gok ik, wel beter zo :P
Vond het eigenlijk wel wat tofs hebben. Gaf altijd een vette show en toch wel wat speculatie ondanks dat iedereen het wel wist.

Misschien was het wel een IAH trademark?
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 22 days ago
Misschien door het masker is/werd Aftershock een 'act' en zo zonder masker een artiest? Gevalletje Hard Driver toentertijd
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Toch vrij irritant van die social media clubjes die voor een hele meute aan artiesten het werk doen. Misschien heb ik er het meest last van bij AOC omdat ik daar alle artiesten van volg, of zij zijn er gewoon het meest extreem in. Elke keer met de aankondiging van een nieuwe plaat of artiest of wat ze dan ook aankondigen in onleesbaar alfabet, scroll je 10x langs exacte dezelfde post qua tekst en inhoud die dan allemaal enkele minuten na elkaar zijn geplaatst. Misschien maar allemaal ontvolgen want iets zinnigs of studio previews zoals jaren terug worden daar toch niet meer gepost.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
ThaBomba. wrote:Toch vrij irritant van die social media clubjes die voor een hele meute aan artiesten het werk doen. Misschien heb ik er het meest last van bij AOC omdat ik daar alle artiesten van volg, of zij zijn er gewoon het meest extreem in. Elke keer met de aankondiging van een nieuwe plaat of artiest of wat ze dan ook aankondigen in onleesbaar alfabet, scroll je 10x langs exacte dezelfde post qua tekst en inhoud die dan allemaal enkele minuten na elkaar zijn geplaatst. Misschien maar allemaal ontvolgen want iets zinnigs of studio previews zoals jaren terug worden daar toch niet meer gepost.
Marketing, je wilt op zoveel mogelijk kanalen veel te zien zijn! Zo laten ze ook zien dat ze een hechte club zijn die elkaars shit supporten, vinden de fans ook mooi om te zien. Dit doen ze bij roughstate ook. Maar snap best dat het irritant kan worden. Zeker van die info loze aankondigingen.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 19 days ago
roy_ wrote:
ThaBomba. wrote:Toch vrij irritant van die social media clubjes die voor een hele meute aan artiesten het werk doen. Misschien heb ik er het meest last van bij AOC omdat ik daar alle artiesten van volg, of zij zijn er gewoon het meest extreem in. Elke keer met de aankondiging van een nieuwe plaat of artiest of wat ze dan ook aankondigen in onleesbaar alfabet, scroll je 10x langs exacte dezelfde post qua tekst en inhoud die dan allemaal enkele minuten na elkaar zijn geplaatst. Misschien maar allemaal ontvolgen want iets zinnigs of studio previews zoals jaren terug worden daar toch niet meer gepost.
Marketing, je wilt op zoveel mogelijk kanalen veel te zien zijn! Zo laten ze ook zien dat ze een hechte club zijn die elkaars shit supporten, vinden de fans ook mooi om te zien. Dit doen ze bij roughstate ook. Maar snap best dat het irritant kan worden. Zeker van die info loze aankondigingen.
Precies, is gewoon marketing/social media anno 2021. Het is zeker niet zo dat dit alleen AOC is.
Voordeel is: als ze het toch allemaal van elkaar delen, kun je er ook 1 blijven volgen om op de hoogte te blijven van de content. Of alleen het AOC kanaal.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
View on YouTube
Our scene is teeming with talent. There are ideas waiting to enthrall the world. In this day and age, it takes guidance and trust to pave the way for evolution. Expanding the pursuit for quality and greatness in music, Art of Creation launches a brand-new imprint: Eternity.

Art of Creation: Eternity establishes a platform for resourceful producers and serves as a spark for rising talent. Through a visionary approach, it enables them to grow and perfect their musical narrative. The first artists that have signed to Art of Creation: Eternity are A-RIZE, JGSW and Last of Us. They are ready to share their craft with you, the hardstyle community.

Legends formed
In the past, the present and the future
Will last into Eternity
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Veelbelovend!! :thumbsup: :woot:
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 22 days ago
Jgsw? Liep er een kat over het toetsenbord of wat
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
jigsaw denk
1 posts member since 2021
last seen Nov 2021
@ULTIMO Nee hoor, staat voor Jigsaw.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ik dacht voor Jagdgeschwader
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Broken Balance wrote:Ik dacht voor Jagdgeschwader
Jagdpanzerschutzwaffe had ook gekund.
Last edited by Mark With A Tarrel on 01 Jul 2021 18:31, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 22 days ago
JGSWofficial wrote:@ULTIMO Nee hoor, staat voor Jigsaw.
Kneiterhip iig zonder klinkers.
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 8 hours ago
Hopelijk komt Wiqtory daar ook snel bij :worship:
Artiest
640 posts member since 2017
last seen Aug 2026
Veelbelovend! :)