Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2021 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MWAT je vergeet nog te vermelden dat je zelf ook bezig bent 112 te bellen of een tia te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2021 00:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
MWAT je vergeet nog te vermelden dat je zelf ook bezig bent 112 te bellen of een tia te krijgen.


Zit een tarreltje vast. It's in the name.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2021 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2021 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
ik ben een SONGWRITER en soms heb ik afspraakjes laten liggen om te kunnen SONGWRITEN, feestjes voor SONGWRITEN, veel gespaard en in plaats van een iphone te kopen heb ik STUDIO en EEN CONTRACT MET MWAT gekocht; en da interesseert mij niet wat ik door het SONGWRITEN kwijt gespeeld ben omdat ik weet dat echte vrienden da wel begrijpen! We zullen zien hoeveel TROTSE SONGWRITERS dit op hun prikbord zullen zetten. SONGWRITEN is niet enkel een hobby, het is een levenswijze!

ik ben een KARPERVISSER en soms heb ik afspraakjes laten liggen om te kunnen VISSEN, feestjes voor NACHTVISSEN, veel gespaard en in plaats van een iphone te kopen heb ik VISPAS en BOILIES gekocht; en da interesseert mij niet wat ik door het VISSEN kwijt gespeeld ben omdat ik weet dat echte vrienden da wel begrijpen! We zullen zien hoeveel TROTSE KARPERVISSERS dit op hun prikbord zullen zetten. KARPERVISSEN is niet enkel een hobby, het is een levenswijze!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2021 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
MWAT je vergeet nog te vermelden dat je zelf ook bezig bent 112 te bellen of een tia te krijgen.



pffff
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2021 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De volgende nieuwe artiest lijkt Aftershock te worden.
Bron: insta
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2021 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Völser schreef:
De volgende nieuwe artiest lijkt Aftershock te worden.
Bron: insta

Had het ergens wel verwacht. Kan me nog herinneren dat Wildstylez hem echt graag had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2021 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

noisecontrollers schreef:
My first set after more than a year filled with new music! Tonight at 22:00 (CEST) in the @ewaxfestival livestream with @tellemmc #linkinbio

E-WAX FESTIVAL LIVESTREAM
shotgun.live/events/292497/stream


Voor de liefhebbers
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2021 22:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Völser schreef:
De volgende nieuwe artiest lijkt Aftershock te worden.
Bron: insta

Enigzins gek dat hij nu ook ineens zijn masker af heeft gedaan en indentiteit zijn kenbaar heeft gemaakt.
Waarschijnlijk op verzoek van AOC gok ik, wel beter zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2021 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Völser schreef:
De volgende nieuwe artiest lijkt Aftershock te worden.
Bron: insta

Enigzins gek dat hij nu ook ineens zijn masker af heeft gedaan en indentiteit zijn kenbaar heeft gemaakt.
Waarschijnlijk op verzoek van AOC gok ik, wel beter zo :P

Vond het eigenlijk wel wat tofs hebben. Gaf altijd een vette show en toch wel wat speculatie ondanks dat iedereen het wel wist.

Misschien was het wel een IAH trademark?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2021 20:00 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien door het masker is/werd Aftershock een 'act' en zo zonder masker een artiest? Gevalletje Hard Driver toentertijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2021 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2021 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch vrij irritant van die social media clubjes die voor een hele meute aan artiesten het werk doen. Misschien heb ik er het meest last van bij AOC omdat ik daar alle artiesten van volg, of zij zijn er gewoon het meest extreem in. Elke keer met de aankondiging van een nieuwe plaat of artiest of wat ze dan ook aankondigen in onleesbaar alfabet, scroll je 10x langs exacte dezelfde post qua tekst en inhoud die dan allemaal enkele minuten na elkaar zijn geplaatst. Misschien maar allemaal ontvolgen want iets zinnigs of studio previews zoals jaren terug worden daar toch niet meer gepost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2021 23:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Toch vrij irritant van die social media clubjes die voor een hele meute aan artiesten het werk doen. Misschien heb ik er het meest last van bij AOC omdat ik daar alle artiesten van volg, of zij zijn er gewoon het meest extreem in. Elke keer met de aankondiging van een nieuwe plaat of artiest of wat ze dan ook aankondigen in onleesbaar alfabet, scroll je 10x langs exacte dezelfde post qua tekst en inhoud die dan allemaal enkele minuten na elkaar zijn geplaatst. Misschien maar allemaal ontvolgen want iets zinnigs of studio previews zoals jaren terug worden daar toch niet meer gepost.


Marketing, je wilt op zoveel mogelijk kanalen veel te zien zijn! Zo laten ze ook zien dat ze een hechte club zijn die elkaars shit supporten, vinden de fans ook mooi om te zien. Dit doen ze bij roughstate ook. Maar snap best dat het irritant kan worden. Zeker van die info loze aankondigingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
ThaBomba. schreef:
Toch vrij irritant van die social media clubjes die voor een hele meute aan artiesten het werk doen. Misschien heb ik er het meest last van bij AOC omdat ik daar alle artiesten van volg, of zij zijn er gewoon het meest extreem in. Elke keer met de aankondiging van een nieuwe plaat of artiest of wat ze dan ook aankondigen in onleesbaar alfabet, scroll je 10x langs exacte dezelfde post qua tekst en inhoud die dan allemaal enkele minuten na elkaar zijn geplaatst. Misschien maar allemaal ontvolgen want iets zinnigs of studio previews zoals jaren terug worden daar toch niet meer gepost.


Marketing, je wilt op zoveel mogelijk kanalen veel te zien zijn! Zo laten ze ook zien dat ze een hechte club zijn die elkaars shit supporten, vinden de fans ook mooi om te zien. Dit doen ze bij roughstate ook. Maar snap best dat het irritant kan worden. Zeker van die info loze aankondigingen.

Precies, is gewoon marketing/social media anno 2021. Het is zeker niet zo dat dit alleen AOC is.
Voordeel is: als ze het toch allemaal van elkaar delen, kun je er ook 1 blijven volgen om op de hoogte te blijven van de content. Of alleen het AOC kanaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 16:06 
 
Hardtraxx Veteran



Citaat:
Our scene is teeming with talent. There are ideas waiting to enthrall the world. In this day and age, it takes guidance and trust to pave the way for evolution. Expanding the pursuit for quality and greatness in music, Art of Creation launches a brand-new imprint: Eternity.

Art of Creation: Eternity establishes a platform for resourceful producers and serves as a spark for rising talent. Through a visionary approach, it enables them to grow and perfect their musical narrative. The first artists that have signed to Art of Creation: Eternity are A-RIZE, JGSW and Last of Us. They are ready to share their craft with you, the hardstyle community.

Legends formed
In the past, the present and the future
Will last into Eternity
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veelbelovend!! :thumbsup: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jgsw? Liep er een kat over het toetsenbord of wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 18:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jigsaw denk
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 18:05 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

@ULTIMO Nee hoor, staat voor Jigsaw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 18:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik dacht voor Jagdgeschwader
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 18:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik dacht voor Jagdgeschwader


Jagdpanzerschutzwaffe had ook gekund.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JGSWofficial schreef:
@ULTIMO Nee hoor, staat voor Jigsaw.

Kneiterhip iig zonder klinkers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 19:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hopelijk komt Wiqtory daar ook snel bij :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2021 11:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Veelbelovend! :)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen