Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Plot twist, Sound Rush kondigt aan vanaf Qlimax alleen maar raw te draaien, en draait gewoon een gehele raw set.

Dubbele plot twist, na 1 hardstyle nummer kondigen ze aan vanaf nu uptempo te draaien, en draaien vervolgens een heel uur uptempo.

Driedubbele plottwist, de stem kondigt Sound Rush aan, ze pakken de microfoon en doen een 'Phuture Noisje', ze kondigen aan niet meer te willen draaien, flikkeren de microfoon neer en lopen weg waarna een uur stilte volgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 16:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Allemaal het gevolg van de intersubjectieve werkelijkheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, we gaan NC200 dus op Qlimax horen bij HHZ. Ben benieuwd, wel heel veel hype gecreƫerd voor dit nummer.
Bron: HHZ insta
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Plot twist, Sound Rush kondigt aan vanaf Qlimax alleen maar raw te draaien, en draait gewoon een gehele raw set.

Dubbele plot twist, na 1 hardstyle nummer kondigen ze aan vanaf nu uptempo te draaien, en draaien vervolgens een heel uur uptempo.

Driedubbele plottwist, de stem kondigt Sound Rush aan, ze pakken de microfoon en doen een 'Phuture Noisje', ze kondigen aan niet meer te willen draaien, flikkeren de microfoon neer en lopen weg waarna een uur stilte volgt.


Kalm aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 11:49 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Plot twist, Sound Rush kondigt aan vanaf Qlimax alleen maar raw te draaien, en draait gewoon een gehele raw set.

Dubbele plot twist, na 1 hardstyle nummer kondigen ze aan vanaf nu uptempo te draaien, en draaien vervolgens een heel uur uptempo.

Driedubbele plottwist, de stem kondigt Sound Rush aan, ze pakken de microfoon en doen een 'Phuture Noisje', ze kondigen aan niet meer te willen draaien, flikkeren de microfoon neer en lopen weg waarna een uur stilte volgt.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2020 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 19:58 
 
Hardtraxx Veteran

Haha wat een garpenmakers die jongens van Sount Wusj !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2021 20:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Audiotricz verlaat AOC

Bron: Insta Audiotricz en AOC
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2021 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien gaan ze maar IAmHardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2021 09:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Misschien gaan ze maar IAmHardstyle?


Tijdens Headhunterz zn stream had hij het er nog ff over. 1 van de mannen heeft nog een job bij een label aangeboden gekregen buitenom het releasen van muziek. Vandaar dat ze overstappen. Voor de rest niks aan de hand zei Headhunterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2021 19:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sephyx naar AoC dus. Vind hem er niet echt tussen passen. Als het waar is dat die A-Rize ofzo ook komt verliest het label wel zijn glorie vind ik.. Maar business wise snap ik wel waarom ze dit doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2021 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
Sephyx naar AoC dus. Vind hem er niet echt tussen passen. Als het waar is dat die A-Rize ofzo ook komt verliest het label wel zijn glorie vind ik.. Maar business wise snap ik wel waarom ze dit doen.

Waarom zou het zijn glorie verliezen?
Vind het alleen maar verfrissend dan een label te hebben die bijna allemaal de zelfde zeurige leads en type tracks uit brengen. Kijk juist uit naar de talentjes, zeker Sephyx want die maakt toch echt wel hele dikke tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2021 19:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind Sephyx persoonlijk juist supergoed passen bij AoC -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2021 20:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb dit al een tijdje geleden in een ander release topic van AOC gepost, maar de laatste release van NC, They Pretend is ook dus weer door We Are Fireworx geschreven/gecoproduceerd, zou AOC daar bewust voor kiezen? Kwaliteitsgarantie?

Citaat:
Wat me dus ook vooral opvalt is dat AOC er graag voor kiest dat de meeste releases grotendeels door hetzelfde clubje van We Are Fireworx zoals, Jeroen Soers, Freek van der Heide en Bram Boender (vriend van Ruby) geschreven wordt en door onder andere, (Ruby Prophet en Michael Jo) ingezongen wordt.

De kwaliteit is zonder meer hoogstaand van wat ze releasen, maar vraag me toch af of ze daar een contract mee hebben of iets dergelijks?


Zou me dus niks verbazen als de eerste release van Sephyx ism We Are Fireworx wat dus bovenstaand clubje omvat gedaan is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2021 22:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
roy_ schreef:
Sephyx naar AoC dus. Vind hem er niet echt tussen passen. Als het waar is dat die A-Rize ofzo ook komt verliest het label wel zijn glorie vind ik.. Maar business wise snap ik wel waarom ze dit doen.

Waarom zou het zijn glorie verliezen?
Vind het alleen maar verfrissend dan een label te hebben die bijna allemaal de zelfde zeurige leads en type tracks uit brengen. Kijk juist uit naar de talentjes, zeker Sephyx want die maakt toch echt wel hele dikke tracks.


Ik zag AoC eigenlijk alleen voor de elite (los van BM en Audiotricz dan) en dat sound rush erbij kwam was ook niet meer dan logisch ofzo idk. Gevoels kwestie denk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
Ik zag AoC eigenlijk alleen voor de elite


Waarom hebben ze half hardtraxx dan niet bij het label laten tekenen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind Sephyx ook niet echt een naam die ik in het rijtje van AOC vind passen, moet ook eerlijk zeggen dat ik niet heel bekend ben met zijn werk, maargoed.

Ben benieuwd waar hij mee komt :) Tweede naam zou dan wel Aftershock worden, kan me neit voorstellen dat AOC een onbekende naam als A-Riser (?) gaat tekenen.

Al met al doet het imo toch een beetje af aan de "status" van AOC dat dat soort kleinere namen er bij komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 21:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Vind Sephyx ook niet echt een naam die ik in het rijtje van AOC vind passen, moet ook eerlijk zeggen dat ik niet heel bekend ben met zijn werk, maargoed.



Hou je bek dan!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Vind Sephyx ook niet echt een naam die ik in het rijtje van AOC vind passen, moet ook eerlijk zeggen dat ik niet heel bekend ben met zijn werk, maargoed.


Zijn album is wel behoorlijk ondergewaardeerd vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 22:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Heb dit al een tijdje geleden in een ander release topic van AOC gepost, maar de laatste release van NC, They Pretend is ook dus weer door We Are Fireworx wordt geschreven/gecoproduceerd, zou AOC daar bewust voor kiezen? Kwaliteitsgarantie?

Citaat:
Wat me dus ook vooral opvalt is dat AOC er graag voor kiest dat de meeste releases grotendeels door hetzelfde clubje van We Are Fireworx zoals, Jeroen Soers, Freek van der Heide en Bram Boender (vriend van Ruby) geschreven wordt en door onder andere, (Ruby Prophet en Michael Jo) ingezongen wordt.

De kwaliteit is zonder meer hoogstaand van wat ze releasen, maar vraag me toch af of ze daar een contract mee hebben of iets dergelijks?


Zou me dus niks verbazen als de eerste release van Sephyx ism We Are Fireworx wat dus bovenstaand clubje omvat gedaan is. :P


Zijn gewoon singer/songwriters waarmee ze graag samenwerken denk ik. Zou voor hun ook apart zijn om ineens bij een andere aan te kloppen als je een fijne samenwerking hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2021 01:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Fusionmania schreef:
Heb dit al een tijdje geleden in een ander release topic van AOC gepost, maar de laatste release van NC, They Pretend is ook dus weer door We Are Fireworx wordt geschreven/gecoproduceerd, zou AOC daar bewust voor kiezen? Kwaliteitsgarantie?

Citaat:
Wat me dus ook vooral opvalt is dat AOC er graag voor kiest dat de meeste releases grotendeels door hetzelfde clubje van We Are Fireworx zoals, Jeroen Soers, Freek van der Heide en Bram Boender (vriend van Ruby) geschreven wordt en door onder andere, (Ruby Prophet en Michael Jo) ingezongen wordt.

De kwaliteit is zonder meer hoogstaand van wat ze releasen, maar vraag me toch af of ze daar een contract mee hebben of iets dergelijks?


Zou me dus niks verbazen als de eerste release van Sephyx ism We Are Fireworx wat dus bovenstaand clubje omvat gedaan is. :P


Zijn gewoon singer/songwriters waarmee ze graag samenwerken denk ik. Zou voor hun ook apart zijn om ineens bij een andere aan te kloppen als je een fijne samenwerking hebt.

Ja precies, volkomen begrijpelijk natuurlijk!
Vind het altijd interessant hoe dat soort dingen in elkaar steken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2021 10:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Ja precies, volkomen begrijpelijk natuurlijk!
Vind het altijd interessant hoe dat soort dingen in elkaar steken :P


Het gebruik van songwriters in hardstyle is de laatste jaren flink toegenomen. Is ook niet gek. Ga als producer iedere keer maar voor een track lyrics verzinnen etc. Kost wel wat volgens mij, en de schrijvers dingen mee met de royalties doordat ze op deze manier bepaalde tekstschrijvers rechten vergaren, maar het kan een plaat net wat extra richting de pop kant trekken waardoor het meer aanslaat bij het grotere publiek. Je kan het makkelijk checken door de credits te checken op Spotify zoals je denk ik al had gedaan. Op een zelfde manier dat DJs niet per se de muziek maken die onder hun naam wordt uitgebracht, wordt het schrijven / produceren van een hardstyle plaat steeds meer uitbesteed aan meerdere partijen.

Daarnaast lijkt het me voor veel producers ook gewoon leuk en een uitdaging om met anderen samen te werken. Heb zelf ook voorzichtig op de planning staan dit jaar nog een keer met een songwriter te gaan werken :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2021 10:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ik ben een SONGWRITER en soms heb ik afspraakjes laten liggen om te kunnen SONGWRITEN, feestjes voor SONGWRITEN, veel gespaard en in plaats van een iphone te kopen heb ik STUDIO en EEN CONTRACT MET MWAT gekocht; en da interesseert mij niet wat ik door het SONGWRITEN kwijt gespeeld ben omdat ik weet dat echte vrienden da wel begrijpen! We zullen zien hoeveel TROTSE SONGWRITERS dit op hun prikbord zullen zetten. SONGWRITEN is niet enkel een hobby, het is een levenswijze!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2021 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik sta op het punt 112 te bellen, heb het vermoeden dat Dennis een tia heeft gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2021 11:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zou me niets verbazen :P.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen