Jigsaw heten en dan vrolijke melodietjes maken.
Wel hele vette tracks, daar niet van.
Zo kan je denk ik wel heel veel namen uit proportie trekkenwrote:Jigsaw heten en dan vrolijke melodietjes maken.![]()
How he, niet meteen zo happen omdat het Emre is die het post. Dit is natuurlijk wel degelijk een kwalijke zaak.wrote:Zo kan je denk ik wel heel veel namen uit proportie trekkenwrote:Jigsaw heten en dan vrolijke melodietjes maken.![]()
Eens, zeker zijn er meer namen met zo'n contrast, maar vond dit wel een gevalletje buitencategoriewrote:Zo kan je denk ik wel heel veel namen uit proportie trekkenwrote:Jigsaw heten en dan vrolijke melodietjes maken.![]()
October 1st

Ja dit dus eigenlijk. Heel dat AoC interesseert me ook geen fuck (op Wildstylez na) want 't lijkt allemaal zoveel op elkaar daar en het enige wat ze doen daar is bepaalde hypes uitmelken ipv echt met iets origineels te komen.wrote:Hoop het voor mezelf stiekem van niet. Ben bang dat ik mijn interesse in hem dan net zo snel kwijtraak als in Sephyx. Hopelijk gaat hij niet mee met die zeiksounds van AOC.
Had ik ook stiekem op gehoopt, maar het wordt Final Daywrote:Ik dacht persoonlijk aan Wiqtory als nieuw lid.
Ik denk dat de oude garde vooral bezig is met het naar voren schuiven van jong bloed om zelf (in de toekomst) makkelijk ietsje meer achterover te kunnen leunen.wrote:Ik snap best dat ze (Headhunterz) nieuw talent willen pushen, maar het gaat een beetje ten koste van het hoofdlabel heb ik het idee.
- Van wanneer stamt bijvoorbeeld de laatste Heady plaat? Paper Thin remix en Transcendence in december?
- Noisecontrollers?
De enigen met een beetje steady output zijn Sound Rush en Wildstylez.
Vanaf 2016 toch?wrote:Project One album duurt jaren....
Maar dan kan je toch nog wel vrij voetballen op en om je positie? Zo werkt de sport namelijkwrote:Dat is hetzelfde als dat een voetbaltrainer zegt: ga maar lekker voetballen, ga plezier maken en geniet ervan. Maar wel volgens het 4-3-3 systeem en ga vooral niet mee terug met corners.
Haha dit lijkt mij een geschikte metafoor gezien dit label ja.wrote:Denk dat "Een die coach te horen krijgt dat hij alle vrijheid krijgt maar wel dat deze specifieke spelers wel in de basis 11 moeten staan, hij wel deze formatie moet hanteren en per sé verdedigend moet voetballen" meer is wat je zoekt.wrote:Dat is hetzelfde als dat een voetbaltrainer zegt: ga maar lekker voetballen, ga plezier maken en geniet ervan. Maar wel volgens het 4-3-3 systeem en ga vooral niet mee terug met corners.