Ik zou me er eigenlijk ook nog wel graag even mee willen bemoeien.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Helemaal super dat Bass Modulators naar AOC gaan.
Hoop dat ze nu weer met lekker veel releases komen.
Hoop dat ze nu weer met lekker veel releases komen.
-
PHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen 16 days ago
Vandaag bevestigd dat het inderdaad SOH is die bij AOC komt. Morgen wordt het geloof ik officieel gemaakt.
Maar dit was al wel duidelijk volgens mij.
-
B
Nu inderdaad bevestigd.wrote:Vandaag bevestigd dat het inderdaad SOH is die bij AOC komt. Morgen wordt het geloof ik officieel gemaakt.
In 1 klap even je label 2x zo groot maken. Releasebeleid van SoH was bagger, hoop dat het hiermee wel opgelost is
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Jammer dat Atmozfears bij IAH zit en nu dus niet meeverhuisd is.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Hopelijk krijgen ze allemaal wat nieuwe energie en gaan ze er wat moois van maken. Jammer van Atmozfears inderdaad had er mooi bij gestaan
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Ben benieuwd wanneer we die announcement gaan krijgen, duurt wel erg lang. Maar idd jammerwrote:Jammer dat Atmozfears bij IAH zit en nu dus niet meeverhuisd is.
En de kleuren van SoH vervagen naar de AoC kleurenwrote:Gruwelijk hoe ze met de SOH synth naar de AOC melodie gaan
Benieuwd wat hier uit komt, echt een power label zo
Jaa goed gedaan dit! Ben ook erg benieuwd wat er allemaal gaat uit komen!wrote:En de kleuren van SoH vervagen naar de AoC kleurenwrote:Gruwelijk hoe ze met de SOH synth naar de AOC melodie gaan![]()
Benieuwd wat hier uit komt, echt een power label zo
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Ik hoop op veel collabs. Dus collabs die niet voor de hand liggend zijn, bijvoorbeeld Audiotricz & Headhunterz of met Noisecontrollers.
Het huidige AoC lijkt wel erg veel op Scantraxx uit de gloriedagen
Haha, ja alleen The Prophet er nog bij en de hele club is weer bij elkaar
Samenvatting van het filmpje:
* Audiotricz album Januari 2020
* Sound Rush: grote aankondiging op Qlimax en veel nieuwe muziek daar dat niet persé bij hun sound lag (als ik dat goed begreep). XQ of ook een album?
* Tot April 2020 iedere twee weken een AOC release, soms iedere week
* Audiotricz album Januari 2020
* Sound Rush: grote aankondiging op Qlimax en veel nieuwe muziek daar dat niet persé bij hun sound lag (als ik dat goed begreep). XQ of ook een album?
* Tot April 2020 iedere twee weken een AOC release, soms iedere week
Ja en Project One is zo goed als af, ze moeten her en der nog wat mixintro's gemaakt worden en de zin vinden om dat album te releasen 
Misschien wel een anthem (Reverze?)wrote:* Sound Rush: grote aankondiging op Qlimax en veel nieuwe muziek daar dat niet persé bij hun sound lag (als ik dat goed begreep). XQ of ook een album?
Zou natuurlijk ook nog kunnen. Genoeg opties in ieder geval
.
Het zou aanstaande zaterdag bekend worden gemaakt op Qlimax en was een van de grootste achievements in de scene. Lijkt me dus X-Q, werd voorgaande jaren wel vaker dan bekend gemaakt.
Persoonlijk had ik Sound Rush nog niet vooraan in de rij gezet voor een xq.. Maar goed er zit waarschijnlijk een commerciële gedachte achter.
Als ze het hele AOC team meenemen heb je best een leuke line-up.
-
RHardtraxxer
- 114 posts member since 2015
- last seen Jul 2025
Begreep dat Sound Rush ook een raw hardstyle track heeft gemaakt, die ze op Qlimax voor het eerst gaan draaien. Wellicht dat ze daar meer mee willen gaan doen? Hoop het zelf persoonlijk niet. Aankondiging zou ook nog kunnen zijn dat zij het Defqon.1 anthem van aankomend jaar mogen gaan maken?