Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-03-2019, 21:41 

Hardtraxxer

Als dit waar is.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-03-2019, 22:18 

Hardtraxxer

Freankie schreef:
Als dit waar is.....

Tuurlijk is dit niet waar :huh: AOC zou een label zijn met hoogstaand geproduceerd werk dat fans zonder te luisteren zouden kunnen kopen volgens de heren zelf. Als je dan GPF aan je label toevoegt ben je in één klap al je geloofwaardig kwijt.

Ik ga me vanaf nu hier bij aansluiten:
Alm1ghty schreef:
Geen aandacht aan geven

Dat zal ze leren
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-03-2019, 22:28 

Hardtraxxer

RvD schreef:
Freankie schreef:
Als dit waar is.....

Tuurlijk is dit niet waar :huh: AOC zou een label zijn met hoogstaand geproduceerd werk dat fans zonder te luisteren zouden kunnen kopen volgens de heren zelf. Als je dan GPF aan je label toevoegt ben je in één klap al je geloofwaardig kwijt.

Ik ga me vanaf nu hier bij aansluiten:
Alm1ghty schreef:
Geen aandacht aan geven

Dat zal ze leren

Dat niet waar is moet nog blijken, lijkt mij ook van niet natuurlijk. Maar als....
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-03-2019, 23:06 

Hardtraxxer

Waar een hype is, is Heady. Tuurlijk is dit niet echt. Dit is gewoon voor de lol shit uitmelken. Was wel 1000x leuker geweest als het een ander label betrof. Heb namelijk bij Heady altijd het idee dat het too much is wat betreft het hypen.

Volgens Sound Rush: Gweezy Poessie Fuckewz. No offense ofc ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-03-2019, 10:43 

Hardtraxxer

JeroenB93 schreef:
Volgens Sound Rush: Gweezy Poessie Fuckewz. No offense ofc ^^

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-03-2019, 12:51 

Hardtraxxer

Begint alweer 1 april te worden he! :D

Overigens heb ik er geen moeite mee als GPF Art Of Creation joint, leuke toevoeging! Had alleen eerder Sefa verwacht haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-03-2019, 16:59 

Hardtraxxer

Kan niet wachten op:
- Fuck Civilization
- Fuck Ur Face
- Fucsonic
- Fuck Attack
- Fuckadelic

en nog meer "originele" remixes :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-11-2019, 19:05 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Label uitbreiding.
DBSTF, Audiotricz & Noisecontrollers misschien?
of Bass Modulators ipv DBSTF dat SOH & AOC samen gaan? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-11-2019, 19:09 

Hardtraxxer

MYTZE schreef:
Afbeelding
Label uitbreiding.
DBSTF, Audiotricz & Noisecontrollers misschien?
of Bass Modulators ipv DBSTF dat SOH & AOC samen gaan? xd

Rechts naast heady lijkt wel op noisecontrollers ja :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-11-2019, 19:09 

Hardtraxx Veteran

Denk eerder dat laatste, SOH samen met AOC. Dbstf zitten goed bij scantraxx en lijkt me niet dat die zomaar overstappen.

Misschien sub zero project nog wel, maar dan kan je denk ik de mensen van soh er weer uit halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-11-2019, 19:45 

Hardtraxx Elite

SOH zal wel weer stoppen dan, heel verrassend ook. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-11-2019, 20:59 

Hardtraxx Veteran

Lijkt mij inderdaad een fusie van SOH naar AOC. Buitenste twee zijn Bass Modulators met daarbinnen Audiotricz en naast Hhz staat Noisecontrollers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-11-2019, 21:18 

Hardtraxx Veteran

Zou dit wel jammer vinden. BM doet me echt helemaal niks, NC vanaf pak 'm beet 2016 ook niet meer. Had liever gezien dat er eens in de zoveel tijd 1 act bijkomt die het echt verdient (DBSTF bijvoorbeeld als eerste toevoeging). Of Primeshock/Jay Reeve. Want vooral BM betekent voor mij dat er echt veel zaaddodende releases van AoC aan gaan komen. Ook gelijk minder spul van HHZ & WSZ omdat er plaats gemaakt moet worden voor de releases van anderen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-11-2019, 09:40 

Hardtraxx Addict

Pedaalemre schreef:
Zou dit wel jammer vinden. BM doet me echt helemaal niks, NC vanaf pak 'm beet 2016 ook niet meer. Had liever gezien dat er eens in de zoveel tijd 1 act bijkomt die het echt verdient (DBSTF bijvoorbeeld als eerste toevoeging). Of Primeshock/Jay Reeve. Want vooral BM betekent voor mij dat er echt veel zaaddodende releases van AoC aan gaan komen. Ook gelijk minder spul van HHZ & WSZ omdat er plaats gemaakt moet worden voor de releases van anderen. >.<

Hier helemaal mee eens.. laten ze zo'n populaire label waarvan elke release een hit is zijn charmes verliezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-11-2019, 11:21 

Hardtraxx Elite

Zou hier persoonlijk
Pedaalemre schreef:
Primeshock/Jay Reeve.

graag bij zien ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-11-2019, 12:08 

Hardtraxx Addict

ULTIMO schreef:
Zou hier persoonlijk
Pedaalemre schreef:
Primeshock/Jay Reeve.

graag bij zien ja!

Denk niet dat de talenten als primeshock hier goed tussen passen. Vind hun meer iets voor dirty workz ofzo. En Jay reeve is al lang niet meer interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-11-2019, 16:11 

Hardtraxx Elite

roy_ schreef:
En Jay reeve vind ik al lang niet meer interessant.

FTFY
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-11-2019, 19:46 

Hardtraxx Addict

roy_ schreef:
En Jay reeve is al lang niet meer interessant.

Uitstekende producties, maar zijn laatste platen lijken niet echt voldoende consistent opgepakt te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-11-2019, 20:53 

Kraak... Piep...

roy_ schreef:
Pedaalemre schreef:

Hier helemaal mee eens.. laten ze zo'n populaire label waarvan elke release een hit is zijn charmes verliezen.

Wat boeit dit nou. Dit klinkt of enorm gatekeeperig of enorm autistisch.
Het is maar een label...

En niet elke release was een hit, en zeker niet elke release was goed imo.

En Primeshock en Jay Reeve zitten op het label van Wildstylez dat Wildstylez nog steeds beheert. Ze hebben verder complete productieve vrijheden. Mogelijk dat ze met deze switch van de SoH artiesten misschien LCM daadwerkelijk een talentenlabel maken.

Zelfde reden dat DBSTF niet verkassen denk ik, zij hebben een enorm goede deal met Scantraxx onder hun eigen Evolutionz sublabel dat ze eigenlijk ook zelf compleet beheren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-11-2019, 13:13 

Hardtraxx Veteran

Het ís gatekeeping. Alsof je het moet "verdienen" om op AOC te gaan releasen, wtf man. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-11-2019, 13:24 

Hardtraxx Veteran

Het is ook moeilijk om te begrijpen he. Ik heb gewoon liever een AoC zonder BM en NC omdat ik hun recente muziek minder interessant vind dan de muziek van HHZ & WSZ. Lekker weer een vergrootglas pakken en er verontwaardigd over doen. Hey meningen zijn persoonlijk he, er is geen goed of fout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-11-2019, 13:27 

Kraak... Piep...

Pedaalemre schreef:
Het is ook moeilijk om te begrijpen he. Ik heb gewoon liever een AoC zonder BM en NC omdat ik hun recente muziek minder interessant vind dan de muziek van HHZ & WSZ. Lekker weer een vergrootglas pakken en er verontwaardigd over doen. Hey meningen zijn persoonlijk he, er is geen goed of fout.

He, je kan ook gewoon, zeg maar, de releases van die namen niet luisteren. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-11-2019, 14:05 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:

Ik vind een beetje dat je discussies aangaat als een Trump aanhanger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-11-2019, 14:55 

Hardtraxx Veteran

Ja, dan luister je toch niet, cliche.

Zul je zien dat er 1 HHZ release per jaar komt en 6 van BM. Het is maar een label inderdaad, maar dat kan gewoon ten koste gaan van de releasefrequentie van anderen daar. Zo'n gekke uitspraak is het dus ook weer niet dat het label 'schoon' moet blijven gezien m'n smaak. Ik zeg ook 'zou het jammer vinden', niet 'als AoC BM en NC tekent ga ik AoC een boos mailtje sturen want dat past niet binnen mijn smaak reeeeee'.

Komt ook bij dat ik (en anderen) al langer hopen op een uitbreiding van AoC en dan komt er eindelijk een uitbreiding bij, is een van die acts uitgerekend de meest overrated grote act BM.

Mag ik toch jammer vinden niffo's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-11-2019, 15:04 

Hardtraxx Elite

Pedaalemre schreef:
en dan komt er eindelijk een uitbreiding bij, is een van die acts uitgerekend de meest overrated grote act BM.

Ik ben zelf ook niet bepaald fan van BM, maar als je zulke opmerkingen gaat maken kun je verwachten dat je veel reacties en discussies krijgt/hebt op dit forum. Waar is dit nou weer op gebaseerd, behalve je mening? :huh:
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen