Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2019 19:09 
 

MYTZE schreef:
Afbeelding
Label uitbreiding.
DBSTF, Audiotricz & Noisecontrollers misschien?
of Bass Modulators ipv DBSTF dat SOH & AOC samen gaan? xd

Rechts naast heady lijkt wel op noisecontrollers ja :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2019 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk eerder dat laatste, SOH samen met AOC. Dbstf zitten goed bij scantraxx en lijkt me niet dat die zomaar overstappen.

Misschien sub zero project nog wel, maar dan kan je denk ik de mensen van soh er weer uit halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2019 19:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SOH zal wel weer stoppen dan, heel verrassend ook. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2019 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt mij inderdaad een fusie van SOH naar AOC. Buitenste twee zijn Bass Modulators met daarbinnen Audiotricz en naast Hhz staat Noisecontrollers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2019 21:18 
 
Hardtraxx Veteran

Zou dit wel jammer vinden. BM doet me echt helemaal niks, NC vanaf pak 'm beet 2016 ook niet meer. Had liever gezien dat er eens in de zoveel tijd 1 act bijkomt die het echt verdient (DBSTF bijvoorbeeld als eerste toevoeging). Of Primeshock/Jay Reeve. Want vooral BM betekent voor mij dat er echt veel zaaddodende releases van AoC aan gaan komen. Ook gelijk minder spul van HHZ & WSZ omdat er plaats gemaakt moet worden voor de releases van anderen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2019 09:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Zou dit wel jammer vinden. BM doet me echt helemaal niks, NC vanaf pak 'm beet 2016 ook niet meer. Had liever gezien dat er eens in de zoveel tijd 1 act bijkomt die het echt verdient (DBSTF bijvoorbeeld als eerste toevoeging). Of Primeshock/Jay Reeve. Want vooral BM betekent voor mij dat er echt veel zaaddodende releases van AoC aan gaan komen. Ook gelijk minder spul van HHZ & WSZ omdat er plaats gemaakt moet worden voor de releases van anderen. >.<


Hier helemaal mee eens.. laten ze zo'n populaire label waarvan elke release een hit is zijn charmes verliezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2019 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou hier persoonlijk
Pedaalemre schreef:
Primeshock/Jay Reeve.

graag bij zien ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2019 12:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Zou hier persoonlijk
Pedaalemre schreef:
Primeshock/Jay Reeve.

graag bij zien ja!


Denk niet dat de talenten als primeshock hier goed tussen passen. Vind hun meer iets voor dirty workz ofzo. En Jay reeve is al lang niet meer interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2019 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
En Jay reeve vind ik al lang niet meer interessant.


FTFY
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2019 19:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
En Jay reeve is al lang niet meer interessant.


Uitstekende producties, maar zijn laatste platen lijken niet echt voldoende consistent opgepakt te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2019 20:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
Pedaalemre schreef:
Zou dit wel jammer vinden. BM doet me echt helemaal niks, NC vanaf pak 'm beet 2016 ook niet meer. Had liever gezien dat er eens in de zoveel tijd 1 act bijkomt die het echt verdient (DBSTF bijvoorbeeld als eerste toevoeging). Of Primeshock/Jay Reeve. Want vooral BM betekent voor mij dat er echt veel zaaddodende releases van AoC aan gaan komen. Ook gelijk minder spul van HHZ & WSZ omdat er plaats gemaakt moet worden voor de releases van anderen. >.<


Hier helemaal mee eens.. laten ze zo'n populaire label waarvan elke release een hit is zijn charmes verliezen.


Wat boeit dit nou. Dit klinkt of enorm gatekeeperig of enorm autistisch.
Het is maar een label...

En niet elke release was een hit, en zeker niet elke release was goed imo.

En Primeshock en Jay Reeve zitten op het label van Wildstylez dat Wildstylez nog steeds beheert. Ze hebben verder complete productieve vrijheden. Mogelijk dat ze met deze switch van de SoH artiesten misschien LCM daadwerkelijk een talentenlabel maken.

Zelfde reden dat DBSTF niet verkassen denk ik, zij hebben een enorm goede deal met Scantraxx onder hun eigen Evolutionz sublabel dat ze eigenlijk ook zelf compleet beheren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het ís gatekeeping. Alsof je het moet "verdienen" om op AOC te gaan releasen, wtf man. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 13:24 
 
Hardtraxx Veteran

Het is ook moeilijk om te begrijpen he. Ik heb gewoon liever een AoC zonder BM en NC omdat ik hun recente muziek minder interessant vind dan de muziek van HHZ & WSZ. Lekker weer een vergrootglas pakken en er verontwaardigd over doen. Hey meningen zijn persoonlijk he, er is geen goed of fout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 13:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Het is ook moeilijk om te begrijpen he. Ik heb gewoon liever een AoC zonder BM en NC omdat ik hun recente muziek minder interessant vind dan de muziek van HHZ & WSZ. Lekker weer een vergrootglas pakken en er verontwaardigd over doen. Hey meningen zijn persoonlijk he, er is geen goed of fout.


He, je kan ook gewoon, zeg maar, de releases van die namen niet luisteren. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Het is ook moeilijk om te begrijpen he. Ik heb gewoon liever een AoC zonder BM en NC omdat ik hun recente muziek minder interessant vind dan de muziek van HHZ & WSZ. Lekker weer een vergrootglas pakken en er verontwaardigd over doen. Hey meningen zijn persoonlijk he, er is geen goed of fout.

Ik vind een beetje dat je discussies aangaat als een Trump aanhanger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 14:55 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, dan luister je toch niet, cliche.

Zul je zien dat er 1 HHZ release per jaar komt en 6 van BM. Het is maar een label inderdaad, maar dat kan gewoon ten koste gaan van de releasefrequentie van anderen daar. Zo'n gekke uitspraak is het dus ook weer niet dat het label 'schoon' moet blijven gezien m'n smaak. Ik zeg ook 'zou het jammer vinden', niet 'als AoC BM en NC tekent ga ik AoC een boos mailtje sturen want dat past niet binnen mijn smaak reeeeee'.

Komt ook bij dat ik (en anderen) al langer hopen op een uitbreiding van AoC en dan komt er eindelijk een uitbreiding bij, is een van die acts uitgerekend de meest overrated grote act BM.

Mag ik toch jammer vinden niffo's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
en dan komt er eindelijk een uitbreiding bij, is een van die acts uitgerekend de meest overrated grote act BM.

Ik ben zelf ook niet bepaald fan van BM, maar als je zulke opmerkingen gaat maken kun je verwachten dat je veel reacties en discussies krijgt/hebt op dit forum. Waar is dit nou weer op gebaseerd, behalve je mening? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 15:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zeg toch ook niet dat het waarheid is gvd :lol: :lol: :lol:

Citaat:
Waar is dit nou weer op gebaseerd, behalve je mening?


Op mijn smaak, dat is nou een mening. Er hoeft niet een verklaarbarende reden te zijn waarom iemand iets vind.

Maar om dan toch iets te noemen, om dezelfde reden als waarom veel mensen HHZ overrated vinden. BM maken kwalitatief goede plaatjes, maar ik vind er geen reet aan. Er zijn ook acts die in mijn ogen wel creatieve/spannende platen maken maar die zijn (nog) niet bekend. Die vind ik underrated. Waarom de fuck loop ik ook weer mezelf te verdedigen terwijl het allemaal doodnormaal is wat ik zeg. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien hè, heel misschien, kun je het advies van BB uit het XXlerator Spotlight topic overnemen betreffende het beter verwoorden van je mening.

Ook hier weer zeg je: is een van die acts uitgerekend de meest overrated grote act BM.

Nou dat is dus niet zo, dat is jouw mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 15:30 
 
Hardtraxx Veteran

Moet ik overal per sé IK VIND voor gaan zetten zodat jij niet denkt dat ik mijn eigen mening als waarheid zie? Volgens mij is het duidelijk genoeg dat dat een mening is, ik claim nergens van niet. Maak je druk man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is r maar 1 die zich hier druk maakt :lol:


Ik denk ook dat door de komst van BM Headhunterz en Wildstylez nu minder gaan releasen ja.


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Af en toe ben je echt heel erg moeilijk in de omgang, Emre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Emre, ik maak me niet druk hoor. Integendeel. Ik stel een fatsoenlijke vraag en jij komt meteen weer met een antwoord 2 benen gestrekt er in met allemaal rofl smileys et cetera. Je kunt wel stellen dat alles zo duidelijk is zoals jij het formuleert, maar als je in verscheidene topics met verscheidene forumleden discussies hebt over (eigenlijk) hetzelfde denk ik toch dat je eens naar je zelf moet kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 15:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Ja, dan luister je toch niet, cliche.



Misschien is het een cliche omdat het ook de waarheid is.

Als je iets niet vet vindt, waarom zou je jezelf dan forceren er naar te luisteren.

De releasefrequentie van Art Of Creation is altijd redelijk snel. Het is niet dat zij een deadline hebben voor artiesten om een plaat af te hebben. Gezien het hun eigen label is, is het gewoon een kwestie van wanneer er een nieuwe plaat klaar is, en een paar keer gedraaid is, releasen we hem (tenzij het Project 1 is).

Een plaat van Headhunterz gaat echt niet een maand op kast liggen omdat NC net een plaat heeft uitgebracht. Denk je nou echt dat Headhunterz of Wildstylez hunzelf gaan limiteren op hun eigen label? Als ze iets willen uitbrengen op een bepaalde datum, dan doen ze dat, ongeacht wie er op het label zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 16:10 
 
Hardtraxx Veteran

Je hebt gelijk, ik reageerde overdreven, kunnen we dan nu verder?
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen