Hahaha nooit.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Wat een vage publiciteitsstunt/grap. Waarom bevuilen deze legendes de goede naam van hun label met deze circusact
ik had ze toch wel wat hoger ingeschat.
Q en AoC doen er de laatste tijd echt alles aan om elke hype compleet uit te melken
.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Ja man. Voorbeelden?wrote:Q en AoC doen er de laatste tijd echt alles aan om elke hype compleet uit te melken.
Ik dacht dat 1 april pas volgende week was..
De stunt zou compleet zijn als ze daadwerkelijk een Hard with Style presents GPF podcast doen met een remix EP.
Kan hier wel om lachen eerlijk gezegd
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Nu je dit zo zegt zou dit best nog kunnen ook.wrote:De stunt zou compleet zijn als ze daadwerkelijk een Hard with Style presents GPF podcast doen met een remix EP.
Edit: De manier waarop ze die presspic teasen is wel precies dezelfde manier als ze deden voor KELTEK & Sefa in HWS. Verder hebben GPF Destiny & Lose My Mind geremixt. Gvd, ik wil niet dat dit zo is maar ergens is het ook weer mogelijk dat het gewoon zo is.
Last edited by Pedaalemre on 26 Mar 2019 11:24, edited 1 time in total.
Kan iemand mij vertellen of GPF Destiny en Lose My Mind geremixt hebben? Kan dit niet goed opmaken uit het verhaal van Emre.
Groepsverkrachting heet dat toch?wrote:Remix is wel een beetje veel eer.
Geef ze anders nog meer aandacht. Vinden ze vast niet leuk.
Je moet hun insta eens checken, laatste berichten gaat alleen maar over collab met euporische artiest blablabla. Om deze kon ik dan wel weer lachen: https://www.instagram.com/p/BvEcq5lga12 ... _copy_link
-
FHardtraxxer
- 249 posts member since 2017
- last seen Nov 2023
Als dit waar is.....
Tuurlijk is dit niet waarwrote:Als dit waar is.....
Ik ga me vanaf nu hier bij aansluiten:
Dat zal ze lerenwrote:Geen aandacht aan geven
-
FHardtraxxer
- 249 posts member since 2017
- last seen Nov 2023
Dat niet waar is moet nog blijken, lijkt mij ook van niet natuurlijk. Maar als....wrote:Tuurlijk is dit niet waarwrote:Als dit waar is.....AOC zou een label zijn met hoogstaand geproduceerd werk dat fans zonder te luisteren zouden kunnen kopen volgens de heren zelf. Als je dan GPF aan je label toevoegt ben je in één klap al je geloofwaardig kwijt.
Ik ga me vanaf nu hier bij aansluiten:Dat zal ze lerenwrote:Geen aandacht aan geven
Waar een hype is, is Heady. Tuurlijk is dit niet echt. Dit is gewoon voor de lol shit uitmelken. Was wel 1000x leuker geweest als het een ander label betrof. Heb namelijk bij Heady altijd het idee dat het too much is wat betreft het hypen.
Volgens Sound Rush: Gweezy Poessie Fuckewz. No offense ofc
Volgens Sound Rush: Gweezy Poessie Fuckewz. No offense ofc
wrote:Volgens Sound Rush: Gweezy Poessie Fuckewz. No offense ofc
Begint alweer 1 april te worden he!
Overigens heb ik er geen moeite mee als GPF Art Of Creation joint, leuke toevoeging! Had alleen eerder Sefa verwacht haha!
Overigens heb ik er geen moeite mee als GPF Art Of Creation joint, leuke toevoeging! Had alleen eerder Sefa verwacht haha!
Kan niet wachten op:
- Fuck Civilization
- Fuck Ur Face
- Fucsonic
- Fuck Attack
- Fuckadelic
en nog meer "originele" remixes
- Fuck Civilization
- Fuck Ur Face
- Fucsonic
- Fuck Attack
- Fuckadelic
en nog meer "originele" remixes
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013

Label uitbreiding.
DBSTF, Audiotricz & Noisecontrollers misschien?
of Bass Modulators ipv DBSTF dat SOH & AOC samen gaan?