Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chester Bennington, de zanger van de Amerikaanse rockband Linkin Park, heeft zelfmoord gepleegd, meldt entertainmentsite TMZ. Zijn lichaam zou in de ochtend zijn gevonden in zijn villa in Los Angeles. Hij zou zichzelf hebben opgehangen.

Bennington worstelde met een drank- en drugsverslaving. Hij was goed bevriend met grunge-icoon Chris Cornell, die zich in mei ook van het leven beroofde. Vandaag zou de 53ste verjaardag van Cornell zijn geweest.

Na de dood van Cornell droeg Bennington het nummer One More Light aan hem op bij de latenightshow van Jimmy Kimmel.


Linkin Park brak in 2000 door. De band verkocht in de loop der jaren meer dan 60 miljoen albums en won twee Grammy's. Ze hadden onder meer succes met de nummers In the End, Numb/Encore en New Divide. De band speelde in 2012 op Pinkpop.

Chester Bennington was 41 jaar. Hij laat zes kinderen achter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RIP... zo jong, weer een talent die zich zelf van het leven beroofd. Erg jammer, die man kon echt prachtig zingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 21:06 
 
Hardtraxx Veteran

RIP, voordat ik (en wss velen met mij binnen hardstyle) de hardere stijlen ontdekte flink fan geweest van Linkin Park. Veel te jong :(

Helaas heeft bekendheid en geld vele negatieve keerzijden. Het lijkt altijd bloemetjes en bijtjes, maarja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu officieel naar buiten gebracht door Mike Shinoda
https://mobile.twitter.com/mikeshinoda/ ... 5190561793

Rest in Peace, zal het optreden afgelopen maand in het ziggodome nooit vergeten :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is de rapper toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike Shinoda is de rapper, zanger & producer, maar ook Fort Minor.

Chester Bennington was de leadzanger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 21:31 
 
Hardtraxxer

Voor mij gewoon 1 van de beste zangers ter wereld. RIP
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben (net zoals vele anderen) met Linkin Park opgegroeid. Op Rock Werchter heb ik ze nog mogen aanschouwen 3 weken geleden. Echt een fenomeen die man. Zo jammer! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 22:01 
 
Hardtraxxer

Ja godverdomme, eerst Chris Cornell eerder dit jaar en nu ook nog Chester :cry: Twee zangers die ik beide nog nooit live heb mogen aanschouwen en nu zijn ze beide dood.... ) heb hier eigenlijk gewoon geen woorden voor, deze band heeft mij gemaakt tot wie ik ben. al fan van LP sinds mijn 4de (Ben nu 18) maar als ik had geweten dat dit zou gebeuren had ik zelfs naar China willen vliegen om de band ook maar een keer live te zien.
RIP Chester, de rock zal nooit meer het zelfde zijn na de dood van zoveel legendes en deze dood is voor mij wel de ergste tot nu toe.
Sorry voor het lange verhaal, maar je moet toch ergens je gevoelens
delen over dit soort dingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 22:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kan het me eigenlijk best voelen dat 't ruk is als je zo'n band al zolang volgt. Waren ze laatst niet in de Ziggo dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Kan het me eigenlijk best voelen dat 't ruk is als je zo'n band al zolang volgt. Waren ze laatst niet in de Ziggo dan?


20 Juni 2017 precies een maand geleden :cry:

Net zoals sommige hierboven eigenlijk opgegroeid met Linkin Park, vanaf de basisschool al aan het luisteren. Altijd tijdens Runescape Linkin Park aan of runescape video's met hun muziek.

Ik ben achteraf gezien superblij dat ik hun concert heb mogen meemaken met het laatste album. De tracks maken nu zoveel meer indruk op me dan voorheen, en met name heel One More light. Sinds deze uit is constant opgehad en achteraf gezien merk je wel dat de nummers een hele ander vorm hebben, veel persoonlijker dan voorheen.
Zoals Heavy, One More Light, Sorry for Now, Nobody Can Save Me....
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 23:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zoals andere hier, ook opgegroeid met LP vanaf de basisschool.
Echt zonde dit, die man had zoveel talent.
:cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 01:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ontzettend zonde. Na vooral vroeger belachelijk veel Linkin Park geluisterd te hebben, heb ik ze vorige maand eindelijk eens live gezien, helaas dus ook de laatste keer. Ik ben wel blij dat ik toch nog de kans heb gehad om een aantal van die oude parels live te horen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 01:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeer droevig nieuws, Ik ben nu een uurtje LP aan het luisteren. Dit doet echt pijn :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 02:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Linkin Park was mijn grootste liefde, voordat ik hardstyle ging luisteren. Onbegrijpelijk dat Chester niet meer is. RIP :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 09:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rip held.

Vroeger toen Hybrid Theory net uit was altijd braaf bij de radio zitten om te wachten tot In The End langs kwam zodat ik hem kon opnemen op cassette.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 11:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hybrid Theory en Meteora helemaal kapot geluisterd vroeger, erg triest dit allemaal :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


(L)n wat een stem
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Show van Rock Werchter 2017:

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was laatst ook nog aanwezig op Rock Werchter, wat naar dit :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 07:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
LP
Dear Chester,
Our hearts are broken. The shockwaves of grief and denial are still sweeping through our family as we come to grips with what has happened.
You touched so many lives, maybe even more than you realized. In the past few days, we’ve seen an outpouring of love and support, both public and private, from around the world. Talinda and the family appreciate it, and want the world to know that you were the best husband, son, and father; the family will never be whole without you.
Talking with you about the years ahead together, your excitement was infectious. Your absence leaves a void that can never be filled—a boisterous, funny, ambitious, creative, kind, generous voice in the room is missing. We’re trying to remind ourselves that the demons who took you away from us were always part of the deal. After all, it was the way you sang about those demons that made everyone fall in love with you in the first place. You fearlessly put them on display, and in doing so, brought us together and taught us to be more human. You had the biggest heart, and managed to wear it on your sleeve.
Our love for making and performing music is inextinguishable. While we don’t know what path our future may take, we know that each of our lives was made better by you. Thank you for that gift. We love you, and miss you so much.
Until we see you again,
LP
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 13:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Beetje raar dat son er tussen staat gezien dat de hele mishandeling door zijn ouders een van de redenen is geweest waardoor hij waarschijnlijk zelfmoord heeft gepleegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Beetje raar dat son er tussen staat gezien dat de hele mishandeling door zijn ouders een van de redenen is geweest waardoor hij waarschijnlijk zelfmoord heeft gepleegd.


The star was abused by a childhood friend for six years as he suffered in silence

https://www.thesun.co.uk/tvandshowbiz/4 ... se-issues/

Het waren niet zijn ouders die hem hebben misbruikt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 18:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet de kans gehad om ze een keer live te zien,
Wel alle albums liggen.. maar je hoort nu waarover de nummers echt gingen

Zo zonde! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:cry: :cry:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Actueel