Active topics in Actueel

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Voor de gebruikers van IE onder ons:
De Amerikaanse en Britse overheden adviseren internetters om voorlopig geen Internet Explorer te gebruiken. Er zit een lek in de browser, waardoor hackers de computer kunnen overnemen wanneer de internetter op een verkeerde link klikt.

Het lek in Internet Explorer 6 tot en met 11 werd dit weekend ontdekt. Fabrikant Microsoft werkt aan een oplossing voor het probleem. Die wordt waarschijnlijk pas op 13 mei naar buiten gebracht. Microsoft raadt het gebruikers aan om een firewall en anti-malware-software te installeren.

Voor gebruikers van Windows XP komt er geen oplossing. Microsoft stopte begin deze maand met de ondersteuning van het besturingssysteem. Er komen daarom geen beveiligingsupdates meer en lekken worden dus niet meer gedicht.
E
mediahysterie.

gewoon gezond verstand gebruiken en niet op die link klikken als je m kent :thumbup:
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
El Mare wrote: Voor gebruikers van Windows XP komt er geen oplossing. Microsoft stopte begin deze maand met de ondersteuning van het besturingssysteem. Er komen daarom geen beveiligingsupdates meer en lekken worden dus niet meer gedicht.
:mad:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Welk idioot gebruikt dan ook de downie van alle browsers. Behalve de mensen die 0 ervaringen hebben met een PC
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Broken Balance wrote:Welk idioot gebruikt dan ook de downie van alle browsers. Behalve de mensen die 0 ervaringen hebben met een PC
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Image
Hardtraxxer
395 posts member since 2013
last seen Jan 2016
Image
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
En-er-gy wrote: gewoon gezond verstand gebruiken en niet op die link klikken als je m kent :thumbup:
Goeie tip.
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
SL8492 wrote:
El Mare wrote: Voor gebruikers van Windows XP komt er geen oplossing. Microsoft stopte begin deze maand met de ondersteuning van het besturingssysteem. Er komen daarom geen beveiligingsupdates meer en lekken worden dus niet meer gedicht.
Installeer Firefox en een goede virusscanner, beide up to date houden en je bent al een heel eind.
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
Bas wrote:
SL8492 wrote:
Installeer Firefox en een goede virusscanner, beide up to date houden en je bent al een heel eind.
Ik gebruik Firefox al een tijdje hoor :) vind het alleen beetje gemeen dat ze er niks meer aan gaan doen bij XP, maarja dat begrijp ik opzich wel aangezien de ondersteuning is gestopt :P
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Image
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 4 days ago
Darklevi wrote:Image
:thumbsup:
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Chrome FTW.
Simpel, lichtgewicht en snel!
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Image

Zegt genoeg denk ik. Tegen dat ze daar gegevens gevonden hebben zijn ze al niet meer van toepassing.
Hardtraxx Addict
1450 posts member since 2013
last seen Apr 2017
IE: nee.
Firefox: constant problemen mee, geen pretje.
Chrome: ben principiëel tegen Google.
Safari: temzij je een Mac hebt, rot browser waar ik totaal niet mee kan werken.
Opera: beetje vervelend nu en dan, verder toppie.

Zo werkt ie voor mij :)
Jammer dat IE nog zo veel gebruikt wordt...
Hardtraxxer
758 posts member since 2013
last seen Sep 2024
Ik had laatst internet explorer gebruikt voor de lolen hij is redelijk snel geworden moet ik zeggen. Paginas laden veel sneller op en het scrollen gaat veel soepeler (net of IE een grotere FPS geeft dan chrome). Enige reden waarom ik niet verder ben gegaan met IE is om al die extensies die ik bij chrome wel heb (adblock :loving: ) maar zodra die ook aanwezig zijn op IE ga ik serieus overwegen om daar over te stappen.
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Dat tussen haakjes zou ik maar weg werken als ik jou was, daar doen ze hier heel moeilijk over blijkbaar ;) (heb het over die ads)

Hier zelf natuurlijk ook gewoon Chrome :).
Hardtraxxer
last seen Sep 2024
HardstyleForEvah wrote:Dat tussen haakjes zou ik maar weg werken als ik jou was, daar doen ze hier heel moeilijk over blijkbaar ;) (heb het over die ads)

Adblock mag van mij de reclames van hardtraxx niet blokkeren, omdat ik hardtraxx dan wel graag support. zo heb ik wel meer websites die ik wel gewoon graag wil steunen en adblock dan deactiveert, maar dat irritante reclame van youtube heb ik dan weer geen zin in.
Last edited by Frijolrojo on 04 May 2014 16:32, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Frijolrojo wrote:
HardstyleForEvah wrote:Dat tussen haakjes zou ik maar weg werken als ik jou was, daar doen ze hier heel moeilijk over blijkbaar ;) (heb het over die ads)

ik gebruik voor hardtraxx express geen adblock. zo heb ik een aantal websites die ik wel gewoon support, maar dat irritante reclame van youtube heb ik liever niet.
Dat zou ik ook zeggen :whistle:
Hardtraxxer
last seen Sep 2024
HardstyleForEvah wrote:
Frijolrojo wrote:

ik gebruik voor hardtraxx express geen adblock. zo heb ik een aantal websites die ik wel gewoon support, maar dat irritante reclame van youtube heb ik liever niet.
Dat zou ik ook zeggen :whistle:
hahaha naja, aan jou of je me gelooft of niet
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2014
last seen Jan 2015
ik gebruik Chrome, maar wisten jullie dat Chrome een kleine camera in de browser zit
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
DJ Udjat wrote:ik gebruik Chrome, maar wisten jullie dat Chrome een kleine camera in de browser zit
wut? waar?
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Boeiend, in Firefox zit een 1080p HD camera
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2014
last seen Jan 2015
Paultheone wrote:
DJ Udjat wrote:ik gebruik Chrome, maar wisten jullie dat Chrome een kleine camera in de browser zit
wut? waar?
hij is er maar, niemand weet waar.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Frijolrojo wrote: Adblock mag van mij de reclames van hardtraxx niet blokkeren, omdat ik hardtraxx dan wel graag support. zo heb ik wel meer websites die ik wel gewoon graag wil steunen en adblock dan deactiveert, maar dat irritante reclame van youtube heb ik dan weer geen zin in.
Volgens mij verdient HT (bijna) niets als jij niet op die advertenties drukt, dus wat dat betreft kun je hem gewoon aanlaten.