Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuws van afgelopen vrijdag maar toch,

Citaat:
Een 92-jarige veteraan is uitgerekend op de dag dat D-day werd herdacht, bestolen van 11 medailles die hij had verdiend voor de strijd die hij heeft geleverd tijdens de Tweede Wereldoorlog in Italië en Noord-Afrika.

Vrijdag werd bij de man in een buitenwijk van Londen aangebeld door een onbekende man. Hij deed zich voor als een medewerker van een waterbedrijf die de waterdruk kwam controleren. Eenmaal binnen keek hij kort naar de kraan, maar ging vervolgens stiekem naar de slaapkamer van de bejaarde veteraan en nam de WOII-medailles mee. Verder maakte de dief niets buit.


:sick: Respectloos, hoe kun je zo met je zelf leven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor straf op de kutst mogelijke missie uitzenden zonder training.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 19:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Neu gewoon voor t vuurpeleton waar de beste man zelf mag schieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 02:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat is echt diep triest. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 08:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damn wat sneu.

Maar om het even vanuit het oogpunt van de dief te zien, wat heb je er aan? Je kan die dingen niet verkopen. Op marktplaats: te koop 11 medailles WOII.
Denk dat de politie je dan best snel te pakken heeft. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 08:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Alles valt te verkopen Voessie. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal wel eerst omsmelten dan. Want als je nu die dingen wil verkopen acht ik de kans groot dat je er zo bij bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 09:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Zal wel eerst omsmelten dan. Want als je nu die dingen wil verkopen acht ik de kans groot dat je er zo bij bent.


Klopt, ik denk dat de Medal Of Honor en de Victorian Cross wel wat op vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 09:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe dacht je dat dat gaat met kunstroven dan? Je hebt bijvoorbeeld ook van die mannetjes in de zwarthandel die (illegale) spullen voor jou doorverkopen. Dus zo'n medaillerover belt een heler op met het verhaal dat hij een aantal antieke en zeer kostbare medailles in bezit heeft. Of hij even een koper voor hem wil vinden. Óf andersom natuurlijk; heler belt goede jatdief met het verzoek of hij even een aantal medailles op wil gaan halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 19:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hoe dacht je dat dat gaat met kunstroven dan?


Snap ik dus nooit, degene die zo'n gestolen stuk uiteindelijk koopt, wat moet die ermee? Stiekem in de kelder hangen zodat niemand het ziet? :huh: Want zo'n iemand weet toch wel dat dat ding gestolen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

toffee schreef:
TiMOTHYb schreef:
Hoe dacht je dat dat gaat met kunstroven dan?


Snap ik dus nooit, degene die zo'n gestolen stuk uiteindelijk koopt, wat moet die ermee? Stiekem in de kelder hangen zodat niemand het ziet? :huh: Want zo'n iemand weet toch wel dat dat ding gestolen is.


Hoezo, er zijn zat neppe? plus punt is dat jij weet dat je de echte hebt :P Althans, als je het woord van de verkopers/dieven mag geloven :evil:
Forumoverzicht » Off-topic » Actueel