Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
gister voor het eerst een filmpje gezien van dit volgens velen leuke spelletje..en volgens mij gelijk de beste xd

View on YouTube

10 kudo's als je hem nadoet :lol:
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
eeen kuiken is gewoon een volwassen ei :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 4 hours ago
nielstil wrote:eeen kuiken is gewoon een volwassen ei :lol: :lol:
Vond 'm ook goed.

Dat filmpje is de enige die ik gekeken heb, wel n keer grappig om zo'n gestoorde gast te zien. Verder hoef ik geen van die filmpjes te zien, zonde van m'n tijd.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 5 days ago
Andromeda wrote:
Fluxion wrote:
Andromeda wrote:Moet ondertussen al drie kratjes weggeven ...
Ga je dat doen?
Nee, natuurlijk niet. Ik bepaal zelf wel wat ik doe.
Badass
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 8 days ago
chas1n wrote:
Andromeda wrote:
Fluxion wrote: Ga je dat doen?
Nee, natuurlijk niet. Ik bepaal zelf wel wat ik doe.
Badass
dus tegenwoordig ben je badass als je geen kratje weggeeft aan iemand die je nomineert voor iets via facebook? xd
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Ben bang dat het ook in België populair aan het worden is.. :/
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 5 days ago
Distinctive wrote:
chas1n wrote:
Andromeda wrote: Nee, natuurlijk niet. Ik bepaal zelf wel wat ik doe.
Badass
dus tegenwoordig ben je badass als je geen kratje weggeeft aan iemand die je nomineert voor iets via facebook? xd
Ja.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Vriendenlijst op FB ruimt lekker op op deze manier. ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
sinds eergisteren ook in België op facebook te zien. Vandaag ben ik genomineerd… kunne de boom in met hun spel. Kga echt niet binne 24 uur drinken als verplichting, ik zuip wel als ik daar zelf zin in heb.

komt nog bij dat ik geen filmpje van mezelf als zuipend op youtube ga zetten. Denk dat weinig mensen nadenken dat hun werkbazen etc. dit ook controleren
Hardtraxx Veteran
Het ergste is en ook het meest logische is dat dit voor een groot gedeelte puberende jongeren zijn, of zo tot de 22 ongeveer.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
El Mare wrote:Het ergste is en ook het meest logische is dat dit voor een groot gedeelte puberende jongeren zijn, of zo tot de 22 ongeveer.
Heb er ook al van 40 jaar gezien die het doen :/

ik ben van mijn nominatie afgeraakt door een vriendelijke "ge kunt den boom in me u spel"
Hardtraxx Veteran
En terecht.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Hier zelf niet aan meegedaan, maar je kunt je maar ergens druk om maken zeg xd Laat het lekker langs je heen gaan joh.
Lyst wrote:Ik stel mijzelf ook boven mensen die levensgevaarlijke dingen doen vanwege een hype om stoer te zijn voor een groep (uberhaupt al aan al die hypes meedoen).
Lekker hipster weer. :whistle: Achja, gelukkig is het drinken van 0,5 liter bier niet echt levensgevaarlijk. Mensen willen gewoon niet graag de spelbreker zijn, dat is toch jammer.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Ik had gewoon 3 dingen die me tegenhielden
1) Waarom zou ik in godsnaam een bak bier aan iemand geven die me zegt wat ik MOET doen :huh:
2) Ik ga echt niet zo een filmpje op men facebook zetten op het moment dat ik stages etc. moet zoeken
3) Kutspel. Ik zuip me wel de pleuris als ik daar zin in heb
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 5 days ago
Ik drink bier omdat ik het lekker vind en voor de extra 'gezelligheid' tijdens een avondje uit. Niet om een ander iets te bewijzen of om erbij te horen. Heb dus ook lekker bedankt voor die kuthype.