Active topics in Actueel

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/kapotte ... 1.facebook

NIEUW-WEERDINGE - In de speelvelden van voetbalverenigingen Titan en NWVV in Nieuw-Weerdinge zijn gisteren glassplinters gevonden. Volgens Wim Katoen van Plaatselijk Belang Nieuw-Weerdinge gaat het om kapotgeslagen bierflessen die zijn ingegraven.

De vermoedelijke daders zijn kinderen in de leeftijd van 8 tot 12 jaar. Zij zorgen al langer voor overlast in het dorp. Zo richtten zij vernielingen aan in een leegstaande woning en brachten zij voor 40.000 euro schade toe bij een caravandealer. De jongeren werden daar al voor aangehouden, maar vanwege hun jonge leeftijd kon er volgens Katoen weinig gedaan worden.

Katoen zegt dat het dorp de overlast zat is en hij wil de jongeren samen met de gemeente, politie en justitie aanpakken. Mogelijk worden er straatcoaches ingezet. Bij eerdere overlast door jongeren bleken deze coaches een succes.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
8 tot 12 jaar
:huh:
Bij deze kinderen is het dan al heel vroeg mis gegaan :x
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
online now
Bij Bayern München is laatst ook glas gevonden op het veld. Bleek om Arjen Robben te gaan.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Parvuz wrote:Bij Bayern München is laatst ook glas gevonden op het veld. Bleek om Arjen Robben te gaan.
:lol:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
hahahaha
hier moest ik ook wel om lachen :lol:

Arjen Robben staat in de belangstelling van een nieuwe hamstringblessure. Het contract met zijn ernstige knieblessure loopt aan het einde van het seizoen af. De aanvaller van Bayern München ontkent de geruchten en zegt het nog erg naar zijn zin te hebben met zijn huidige blessure.
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Parvuz wrote:Bij Bayern München is laatst ook glas gevonden op het veld. Bleek om Arjen Robben te gaan.
Jezus xd, ik blijf me maar afvragen of jij deze grappen allemaal zelf verzint :lol:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Stenigen en uitzetten naar een willekeurig land aub >.<
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Hahahah netjes Parvuz! Tussen de reacties op de posts van voetbalzone zitten soms ook dat soort pareltjes.
Hardtraxx Veteran
online now
HardstyleForEvah wrote:
Jezus xd, ik blijf me maar afvragen of jij deze grappen allemaal zelf verzint :lol:
Tuurlijk. :P
Hardtraxx Veteran
online now
AniThing wrote:hahahaha
hier moest ik ook wel om lachen :lol:

Arjen Robben staat in de belangstelling van een nieuwe hamstringblessure. Het contract met zijn ernstige knieblessure loopt aan het einde van het seizoen af. De aanvaller van Bayern München ontkent de geruchten en zegt het nog erg naar zijn zin te hebben met zijn huidige blessure.
http://nos.nl/artikel/603307-opnieuw-bl ... obben.html
:lol:
Toch gekozen voor een liesblessure.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
frankhardenberg wrote:In de speelvelden van voetbalverenigingen Titan
Veel ambities heeft de beste man.
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Zou een goede voorstopper kunnen zijn.