Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 23:17 
 

Even om te weten het zijn bijna allemaal Nederlands xd en jullie maar kankeren over 'die Belgen dit dat...'.
Wel mooi dat ze aan de schandpaal worden genageld :D....
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 23:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het is sowieso altijd de schuld van iemand anders, het liefst Marokanen maar als er een andere minderheid te pakken valt is dat ook altijd goed. In plaats van dat de regelgeving gewoon aangescherpt wordt en dit soort gasten gewoon een horecaverbod voor de rest van hun jeugd krijgen buigt Nederland zich liever over de afkomst/woonplaats/het inkomen van hun ouders. Werkelijk overal valt te lezen dat het jongens van rijke ouders zijn. Mag iemand mij vertellen wat ik met deze informatie moet? Of stel ´t waren allemaal Belgen.. interesseert me geen snars, passende (creatieve) straf verzinnen zodat zij (en anderen) het voortaan wel uit hun hoofd laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 23:32 
 

Spablauw schreef:
Even om te weten het zijn bijna allemaal Nederlands xd en jullie maar kankeren over 'die Belgen dit dat...'.
Wel mooi dat ze aan de schandpaal worden genageld :D....


Het zijn ook is een keer geen buitelanders....
Toch zitten er wel weer 2 bij van de 8

Lekker op stratumseind zetten aanstaande zaterdag, en dan het zelfde ermee doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 00:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat zeg ik toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 03:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

interesseert mij geen klote wie dits was, marokkies of hollandjes, maak ze deaud aub
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 09:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mooi dat ze zijn gepakt.
Het valt me op dat ik ze geen boevenkop vind hebben.. Zien eruit als prima jongens die gezellig gaan stappen..
Ik wil ze nieteens tuig noemen, het zijn gewoon laffaards en ik hoop dat iemand ze de lieve kop verbouwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 16:25 
 

Wss waren ze een beetje doorgesnoven
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 16:51 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

GeenStijl denkt om populistische redenen boven de wet te staan? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:35 
 

Dit soort tuig heeft geen recht op privacy
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
GeenStijl denkt om populistische redenen boven de wet te staan? :')

Hoezo boven de wet te staan? Wat zegt de wet over zulke feiten dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:44 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
GeenStijl denkt om populistische redenen boven de wet te staan? :')

Denken dat GeenStijl de daders gevonden heeft :')
De gebruikers van GeenStijl hebben ze gevonden, GeenStijl publiceert die bevindingen alleen.

Prima toch, iets wat de politie in weken niet lukt, doet het internet in een dag.

En die jongetjes zitten nu wel lief te huilen oh ik heb spijt oh zo erg maar ze hebben wekenlang de tijd gehad om zich te melden maar hielden gewoon hun bek. Nu ze gesnapt zijn hebben ze opeens spijt :x

Laat ze maar lekker de tering krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Lyst schreef:
GeenStijl denkt om populistische redenen boven de wet te staan? :')

Hoezo boven de wet te staan? Wat zegt de wet over zulke feiten dan?

Als je de comments leest zijn er veel mensen die de verdachten wel eens te lijf zouden willen gaan bijvoorbeeld. Of veel mensen begrijpen niet waarom die gasten nog niet levenslang in een gevangenis in NL zitten. Omdat er dus nog formeel uitgelevert moet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:16 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Lyst schreef:
GeenStijl denkt om populistische redenen boven de wet te staan? :')

Denken dat GeenStijl de daders gevonden heeft :')
De gebruikers van GeenStijl hebben ze gevonden, GeenStijl publiceert die bevindingen alleen.

Prima toch, iets wat de politie in weken niet lukt, doet het internet in een dag.

En die jongetjes zitten nu wel lief te huilen oh ik heb spijt oh zo erg maar ze hebben wekenlang de tijd gehad om zich te melden maar hielden gewoon hun bek. Nu ze gesnapt zijn hebben ze opeens spijt :x

Laat ze maar lekker de tering krijgen.

GeenStijl heeft foto's en namen op het internet gezet, daar waar normaal gesproken het OM hoort te beslissen of dergelijke foto's en namen wel of niet naar buiten worden gebracht. Gezien het OM daarin alles tegen elkaar afweegt en een gefundeerde beslissing maakt, hoort die beslissing ook bij het OM te liggen en niet bij een site als GeenStijl die in feite al om meer aandacht/mensen te trekken er voor kan kiezen om verdachten publiekelijk aan de schandpaal te nagelen. Of zoals nu het geval is, om populistische redenen; Nederland heeft lak aan privacy van deze verdachten. Onze rechtstaat is geen democratie. Een verdachte heeft, hoe erg de misdaad die hij of zij begaan heeft en of je/GS het nu leuk vindt of niet, altijd nog rechten, waaronder het recht op privacy. En als GeenStijl denkt zich niet aan deze wetten te hoeven te houden, dan zijn ze zelf ook in overtreding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het OM had de zoektocht allang afgebroken als GS zich er niet mee had bemoeit

had GS niks gedaan had iedereen weer gaan lopen klagen dat het OM weer te laks is mbt het opzoeken van de verdachten

van mij mogen er vaker foto's verspreid worden via sociale media om zo de daders te vinden.

hele wet en regelgeving in nederland klopt voor geen kut dus daar kan dit ook nog makkelijk bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
het OM had de zoektocht allang afgebroken als GS zich er niet mee had bemoeit

had GS niks gedaan had iedereen weer gaan lopen klagen dat het OM weer te laks is mbt het opzoeken van de verdachten

van mij mogen er vaker foto's verspreid worden via sociale media om zo de daders te vinden.

hele wet en regelgeving in nederland klopt voor geen kut dus daar kan dit ook nog makkelijk bij

Dit. En ook gewoon de beelden/fotos de dag erna publiceren in plaats van zoveel maanden later
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:32 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
het OM had de zoektocht allang afgebroken als GS zich er niet mee had bemoeit

had GS niks gedaan had iedereen weer gaan lopen klagen dat het OM weer te laks is mbt het opzoeken van de verdachten

bron?
Of roep je dit vanuit je onderboekgevoel :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
AniThing schreef:
het OM had de zoektocht allang afgebroken als GS zich er niet mee had bemoeit

had GS niks gedaan had iedereen weer gaan lopen klagen dat het OM weer te laks is mbt het opzoeken van de verdachten

bron?
Of roep je dit vanuit je onderboekgevoel :')



als je op 4 januari iemand bijna doodschopt er niks over hoort ga ik er vanuit dat het OM het dus niet zo boeiend vind om de daders zo snel mogelijk op te pakken. ook al zullen ze zeggen van wel.

er is pas actie ondernomen toen de foto's (bijna 3 weken later) online verschenen zijn en binne 24 uur was het bekend wie het allemaal waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 21:39 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dus als jij niets hoort is het OM er niet mee bezig? Ik weet niet of je het door hebt, maar je krijgt het merendeel van dit soort zaken niet te horen. Alleen als ze niet genoeg aanwijzingen hebben zoeken ze de media op, maar dat lijkt me niet het geval met zon duidelijk filmpje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Alleen als ze niet genoeg aanwijzingen hebben zoeken ze de media op, maar dat lijkt me niet het geval met zon duidelijk filmpje.


http://www.omroepbrabant.nl/?news/18731 ... hoven.aspx

Filmpje is als eerst uitgezonden door opsporingsprogramma Bureau Brabant. Dus kennelijk heeft de politie zelf de media gezocht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 23:12 
 

Entourage schreef:
Dit soort tuig heeft geen recht op privacy


Wow, ik ben het voor het eerst met je eens, Fuck hey.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 13:31 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

http://nos.nl/video/465470-26jarige-man ... -naam.html
http://www.omroepbrabant.nl/?news/18758 ... hoven.aspx

Het boeit immers niet als er met namen en foto's gestrooid wordt. Nogmaals, het OM springt hier niet voor niets erg zorgvuldig mee om. Sterker nog, nu de daders zo publiekelijk aan de schandpaal zijn genageld, krijgen ze waarschijnlijk nog strafvermindering ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 14:50 
 

Lyst schreef:
http://nos.nl/video/465470-26jarige-man-bedreigd-vanwege-zelfde-naam.html
http://www.omroepbrabant.nl/?news/18758 ... hoven.aspx

Het boeit immers niet als er met namen en foto's gestrooid wordt. Nogmaals, het OM springt hier niet voor niets erg zorgvuldig mee om. Sterker nog, nu de daders zo publiekelijk aan de schandpaal zijn genageld, krijgen ze waarschijnlijk nog strafvermindering ook.


Strafvermindering ja dat klopt, maar hun straf komt nog, en die krijgen ze van het volk ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 14:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het volk, je bedoelt een hoop imbecielen die deze mensen bedreigen en in elkaar willen slaan en daarmee geen haar beter zijn? Die middeleeuwse taferelen zijn er niet voor niets niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 15:09 
 

Lyst schreef:
Het volk, je bedoelt een hoop imbecielen die deze mensen bedreigen en in elkaar willen slaan en daarmee geen haar beter zijn? Die middeleeuwse taferelen zijn er niet voor niets niet meer.


Tja, je hebt toch een enkeling er tussen zitten die het wel gaan doen hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Het volk, je bedoelt een hoop imbecielen die deze mensen bedreigen en in elkaar willen slaan en daarmee geen haar beter zijn? Die middeleeuwse taferelen zijn er niet voor niets niet meer.



er zullen idd vast haatreacties naar diegene geuit worden. maar dat verdienen ze gewoon
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Actueel