Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 15:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aan de andere kant, mocht het hem toch lukken om een muur te bouwen aan de grens met Mexico waardoor alleen legaal passeren van de grens mogelijk is, dan is wel de war on drugs zo goed als voorbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spanning Tree schreef:
Aan de andere kant, mocht het hem toch lukken om een muur te bouwen aan de grens met Mexico waardoor alleen legaal passeren van de grens mogelijk is, dan is wel de war on drugs zo goed als voorbij.


Gaat ie niet voor elkaar krijgen, Mexico gaat dat niet betalen, dan zouden de VS dat moeten doen en dat willen ze niet, dus dat is onmogelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 17:25 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Spanning Tree schreef:
patrickjeb schreef:
Spanning Tree schreef:
Dat laatste heb ik ook, maar ik denk wel dat je eerst voor jezelf moet zorgen en dan pas voor een ander.

En dat is precies wat er mis is met de wereld.

Mwah, dat is gewoon kapitalisme. Zoals dus blijkt zijn die mensen in Amerika klaar met alle goedbedoelde uitspraken en politieke correctheid, ze willen gewoon weg uit de problemen. Ik denk dat trump daar de juiste man voor is want hij is niet rijk geworden van het op z'n luie reet zitten.

Ik zeg niet dat hij op zijn luie reet is gaan zitten, maar hij heeft een erfenis tussen de 40 en 200 miljoen gekregen van z'n pa. Diezelfde pa heeft m ook altijd financieel ondersteund toen ie begon. Klinkt meer als een verwende rijkeluis zoon die altijd zijn zin wil dan een zakenman die bloed, zweet en tranen heeft moeten laten om rijk t worden.
Citaat:
Regardless, a significant portion of his net worth is likely the result of inheritance, financial support from his father, and normal compounding.
https://www.quora.com/Did-Donald-Trump- ... kable-rate
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 22:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik zeg niet dat hij op zijn luie reet is gaan zitten, maar hij heeft een erfenis tussen de 40 en 200 miljoen gekregen van z'n pa. Diezelfde pa heeft m ook altijd financieel ondersteund toen ie begon. Klinkt meer als een verwende rijkeluis zoon die altijd zijn zin wil dan een zakenman die bloed, zweet en tranen heeft moeten laten om rijk t worden.
Citaat:
Regardless, a significant portion of his net worth is likely the result of inheritance, financial support from his father, and normal compounding.
https://www.quora.com/Did-Donald-Trump- ... kable-rate

Dat wist ik niet, maar we zullen zien wat trump amerika (en de wereld) gaat brengen :). Mij gaat het er niet eens per se om dat hij gewonnen heeft maar meer dat hillary verloren heeft, zeker omdat iedereen er vanuit ging dat ze al gewonnen had voordat de stembussen geopend waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar ik overigens wel best bezorgd over ben is de polarisatie die ook in Nederland al een tijdje zijn intrede heeft gedaan. Als je ziet wat er allemaal al gebeurd is met protesten tegen Trump in Amerika houd ik mijn hart vast voor wat hier gaat gebeuren mocht Wilders aan de macht komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grote verschil is dat in nederland het vrijwel onmogelijk is dat 1 partij de absolute meerderheid haalt in de tweede kamer. Er zal dus altijd wel een coalitie gevormd moeten worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Grote verschil is dat in nederland het vrijwel onmogelijk is dat 1 partij de absolute meerderheid haalt in de tweede kamer. Er zal dus altijd wel een coalitie gevormd moeten worden.


Jawel, maar als de PVV de grootste partij wordt kan dat niet genegeerd worden, dus er zal wel samengewerkt MOETEN worden en helaas is dat ook democratie.
En hoe lang zo'n kabinet zal zitten doet hier op dit moment even niks aan af.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Actueel