Welke debiel bedacht heeft vloggers een podium te geven mag ook wel in een container de noordzee inwrote:Ben het hier toch deels mee eens. Sowieso alles wat nu podium krijg is kut. Al die tering vloggertjes die 'leuke' grappen uithalen.wrote:Omdat het een enorm stuk uitschot is. Ongelofelijk dat z'n walgelijke vent die zich structureel misdraagt in dit land uberhaupt een podium krijgt. En er ook nog €15.000 per uur voor neerleggen om hem dat poduim te geven :'). Het is dat die, schijnbaar volgens veel mensen goed kan rappen, ik hoor het niet, maar anders zou iedereen die vent uitkotsenwrote:argument?. Hoe is het mogelijk dat z'n man uberhaupt fans heeft. En buiten dat vind ik zijn muziek enorm simpel (net zoals bijna alle populaire neder hop) en krijg ik ooraids als ik sommige van zijn teksten hoor.
Precies. Allemaal killer kamal luisteren broertjes
EEEWAAAA ik pleeg aanslag op de kutje van je moeder!!1wrote:Precies. Allemaal killer kamal luisteren broertjes
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Ik heb altijd zin om die inteeltkop in een badkuip vol accuzuur te drukken.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
wrote:Ik heb altijd zin om die inteeltkop in een badkuip vol accuzuur te drukken.
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Of gewoon Steenwrote:Precies. Allemaal killer kamal luisteren broertjes
Eens & een goeie videoclip.