Welke debiel bedacht heeft vloggers een podium te geven mag ook wel in een container de noordzee inpim__ wrote:Ben het hier toch deels mee eens. Sowieso alles wat nu podium krijg is kut. Al die tering vloggertjes die 'leuke' grappen uithalen.Svbtwee wrote:Omdat het een enorm stuk uitschot is. Ongelofelijk dat z'n walgelijke vent die zich structureel misdraagt in dit land uberhaupt een podium krijgt. En er ook nog €15.000 per uur voor neerleggen om hem dat poduim te geven :'). Het is dat die, schijnbaar volgens veel mensen goed kan rappen, ik hoor het niet, maar anders zou iedereen die vent uitkotsenFothermucker wrote:argument?. Hoe is het mogelijk dat z'n man uberhaupt fans heeft. En buiten dat vind ik zijn muziek enorm simpel (net zoals bijna alle populaire neder hop) en krijg ik ooraids als ik sommige van zijn teksten hoor.
Active topics in Actueel
- View the latest post: Ketamine effectiever tegen depressie dan antidepressiva
- View the latest post: Oegandees door Van Persie dakloos
- View the latest post: Gordon onthult dat zijn date plotseling is overleden: ’Vindt iemand me eindelijk echt leuk, gaat-ie dood’
- View the latest post: Zweedse dj en producer Avicii overleden
- View the latest post: Eerste post in actueel sinds 6 juli ‘21 nu online
Moderators
Precies. Allemaal killer kamal luisteren broertjes
EEEWAAAA ik pleeg aanslag op de kutje van je moeder!!1pim__ wrote:Precies. Allemaal killer kamal luisteren broertjes
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 12 days ago
Ik heb altijd zin om die inteeltkop in een badkuip vol accuzuur te drukken.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
RTM93 wrote:Ik heb altijd zin om die inteeltkop in een badkuip vol accuzuur te drukken.
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 9 hours ago
Of gewoon Steenpim__ wrote:Precies. Allemaal killer kamal luisteren broertjes
Eens & een goeie videoclip.simon10pont wrote:Geen fan van zijn werk of van zijn persoontje, maar deze is wel staalhard.
View on YouTube