L
1 posts member since 2016
last seen Nov 2016
Mijn naam is Liz en ik maak me hard voor Johan van Laarhoven ( oud-eigenaar van de coffeeshops The Grass Company in Tilburg en Den Bosch) en zijn vrouw Tukta die sinds juli 2014 onschuldig gevangen zitten in Thaise gevangenissen. Onlangs heeft Ard van der Steur, de minister van Veiligheid en Justitie toegegeven dat Nederland fouten heeft gemaakt bij de behandeling van hun zaak. Johan van Laarhoven wordt verdacht van het witwassen van geld waarover hij in Nederland belasting heeft betaald en er zijn nog meer beschuldigingen aan zijn adres geuit. Wil je meer weten ga dan naar de site: www.justiceforjohan.nl en je zult van de ene verbazing vallen.

In Nederland is een petitie gestart, er zijn veel handtekeningen verzameld en deze worden 15 november om 13.30 uur aangeboden aan de Tweede Kamer. Het zou fantastisch zijn als er veel mensen bij aanwezig zijn om te laten zien dat zulk onrecht niet gepikt wordt. Vandaar mijn oproep.

Kom naar deze demonstratie en laten we allemaal een joint opsteken, een spandoek dragen en/of herrie maken om de Tweede kenbaar maken dat je niet straffeloos mensen kunt opsluiten in het buitenland!!

Alvast bedankt
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Nee, want dan moet er weer een petitie getekend worden om de vliegtickets te betalen, zo blijf je bezig met petities.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Hoe was het?
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Gezellig, we hebben eerst met z'n allen een dikke partytoeter gerookt op Johan op het binnenhof. Vervolgens hebben wij een lekker hapje gegeten bij de Grass Company in Tilburg, ook weer onder het genot van een lekker wietje.

Top dag!
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
come to thailand pls?
Hardtraxx Elite
2974 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Rawbin wrote:Gezellig, we hebben eerst met z'n allen een dikke partytoeter gerookt op Johan op het binnenhof. Vervolgens hebben wij een lekker hapje gegeten bij de Grass Company in Tilburg, ook weer onder het genot van een lekker wietje.

Top dag!
:lol: :lol:

wtf is dit voor topic ook
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Mag je ook gewoon kats aan de snats?
Ik ben niet zo van de softdrugs..