Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 21:58 
 
Hardtraxx Newbie

Mijn naam is Liz en ik maak me hard voor Johan van Laarhoven ( oud-eigenaar van de coffeeshops The Grass Company in Tilburg en Den Bosch) en zijn vrouw Tukta die sinds juli 2014 onschuldig gevangen zitten in Thaise gevangenissen. Onlangs heeft Ard van der Steur, de minister van Veiligheid en Justitie toegegeven dat Nederland fouten heeft gemaakt bij de behandeling van hun zaak. Johan van Laarhoven wordt verdacht van het witwassen van geld waarover hij in Nederland belasting heeft betaald en er zijn nog meer beschuldigingen aan zijn adres geuit. Wil je meer weten ga dan naar de site: www.justiceforjohan.nl en je zult van de ene verbazing vallen.


In Nederland is een petitie gestart, er zijn veel handtekeningen verzameld en deze worden 15 november om 13.30 uur aangeboden aan de Tweede Kamer. Het zou fantastisch zijn als er veel mensen bij aanwezig zijn om te laten zien dat zulk onrecht niet gepikt wordt. Vandaar mijn oproep.


Kom naar deze demonstratie en laten we allemaal een joint opsteken, een spandoek dragen en/of herrie maken om de Tweede kenbaar maken dat je niet straffeloos mensen kunt opsluiten in het buitenland!!

Alvast bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, want dan moet er weer een petitie getekend worden om de vliegtickets te betalen, zo blijf je bezig met petities.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe was het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gezellig, we hebben eerst met z'n allen een dikke partytoeter gerookt op Johan op het binnenhof. Vervolgens hebben wij een lekker hapje gegeten bij de Grass Company in Tilburg, ook weer onder het genot van een lekker wietje.

Top dag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

come to thailand pls?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 18:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Gezellig, we hebben eerst met z'n allen een dikke partytoeter gerookt op Johan op het binnenhof. Vervolgens hebben wij een lekker hapje gegeten bij de Grass Company in Tilburg, ook weer onder het genot van een lekker wietje.

Top dag!


:lol: :lol:

wtf is dit voor topic ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 02:22 
 
Hardtraxx Elite

Mag je ook gewoon kats aan de snats?
Ik ben niet zo van de softdrugs..
Forumoverzicht » Off-topic » Actueel