een vishengel ook niet
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Zatox Ft. Nikkita - Raw Style
- 02Zatox Ft. Vamper - The Crew
- 03Zatox Ft. Nikkita - Poltergeist
- 04How Much Can U Take
Source: facebook.com
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
-
VHardtraxxer
- 187 posts member since 2010
- last seen Apr 2012
Als jij nog nooit een vishengel hebt gezien wil nog niet zeggen dat die niet bestaat :')wrote:een vishengel ook niet
Luister wel als ze uitkomen, verwacht er veel van 
Weer een Zatox E.P met 4 harde nummers!
Één van die nummers heet 'Raw Style', dus dan is het niet echt slim als je met een opmerking komt als;
'logisch want hij gaat meer naar nu-style'. Nu-style bestaat niet!
Één van die nummers heet 'Raw Style', dus dan is het niet echt slim als je met een opmerking komt als;
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Jij vind dat hij niet meer richting nu-style gaat, omdat hij z'n nummer raw-style noemt?
Logisch
poep-eter
Logisch
poep-eter
Als nu-style niet bestaat, bestaat raw-style ook niet :')wrote:Weer een Zatox E.P met 4 harde nummers!![]()
nee, deze discussie gaan we niet hier houden.
koppen dicht en over deze release praten!
koppen dicht en over deze release praten!
zoals eerder vermeld, deze release ging tijdens emporium nog een maand duren.wrote:Zatox schiet is op.
dus minimaal 2 a 3 weken nog
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Geduld is een schone zaak 
Opzich vind ik 't lang duren, maar ik heb ook geen behoefte aan een Zatox overkill.
+ het zijn niet de vier beste Zatox tracks..wrote:Opzich vind ik 't lang duren, maar ik heb ook geen behoefte aan een Zatox overkill.
wrote:+ het zijn niet de vier beste Zatox tracks..wrote:Opzich vind ik 't lang duren, maar ik heb ook geen behoefte aan een Zatox overkill.
je kan ook niet 4 beste zatox tracks opnoemen, omdat gewoon elke track geweldig is
Poltergeist, hoogtepuntje van Zatox vind ik zelf.wrote:+ het zijn niet de vier beste Zatox tracks..wrote:Opzich vind ik 't lang duren, maar ik heb ook geen behoefte aan een Zatox overkill.
De vier beste opnoemen is inderdaad moeilijk, maar voor mij is het wel zeker dat deze vier niet de beste vier zijn. Maar dat zegt eerder iets over het niveau van de rest dan deze platen.wrote:wrote:+ het zijn niet de vier beste Zatox tracks..wrote:Opzich vind ik 't lang duren, maar ik heb ook geen behoefte aan een Zatox overkill.![]()
je kan ook niet 4 beste zatox tracks opnoemen, omdat gewoon elke track geweldig is
Ben ik het helemaal mee eens! Het is gewoon HARDSTYLE, geen gejank!wrote:Als nu-style niet bestaat, bestaat raw-style ook niet :')wrote:Weer een Zatox E.P met 4 harde nummers!![]()
indd logisch!wrote:Jij vind dat hij niet meer richting nu-style gaat, omdat hij z'n nummer raw-style noemt?
Logisch
poep-eter
Creation blijft zijn beste track imowrote:Poltergeist, hoogtepuntje van Zatox vind ik zelf.wrote:+ het zijn niet de vier beste Zatox tracks..wrote:Opzich vind ik 't lang duren, maar ik heb ook geen behoefte aan een Zatox overkill.
Beter dan W.A.S.H - Radio Alarm (Zatox Remix)
of Tatarola Feat. Da Rook MC - Insane (Gesko Remix)
of Zairon - I'm Techno
of Zairon - Acid Park (Zatox Remix)
of Machinehead - Headwave
of Ironblood - Scientists Of The Sound (Zatox Mix)
of Smashing Guys - Step Inside The Party
of ZTX - Microcheck
of ... ga zo maar door: apocalypse, smokin 'n pourin, overload - the anthem, fother mucker, fuck it up, bad time, gold medley with strange, don't let it go, can't stop..
Het komt dr niet eens in de buurt..
of Tatarola Feat. Da Rook MC - Insane (Gesko Remix)
of Zairon - I'm Techno
of Zairon - Acid Park (Zatox Remix)
of Machinehead - Headwave
of Ironblood - Scientists Of The Sound (Zatox Mix)
of Smashing Guys - Step Inside The Party
of ZTX - Microcheck
of ... ga zo maar door: apocalypse, smokin 'n pourin, overload - the anthem, fother mucker, fuck it up, bad time, gold medley with strange, don't let it go, can't stop..
Het komt dr niet eens in de buurt..
Ja dat vind jij.
Als hij Creation de beste track vind, prima toch? Ik vind t persoonlijk een van z'n zwakste nummers ooit, mja.
Als hij Creation de beste track vind, prima toch? Ik vind t persoonlijk een van z'n zwakste nummers ooit, mja.
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Ik vind don't let it go 1 van de betere tracks van Zatox.. Die heb ik toen helemaal grijs geluisterd, luister hem nog steeds wel eens!