Wat een tracks
Zatox Ft. Nikkita - Raw Style
Zatox Ft. Nikkita - Poltergeist
Zatox Ft. Nikkita - Raw Style
Zatox Ft. Nikkita - Poltergeist
Source: facebook.com
poltergeist is ge edit altans dit is wat ik wijs werd van het gebrekkige engels + hard geluid toen ik met zatox erover sprakwrote:Wat jammer is, is natuurlijk tegen de tijd dat ze uitkomen ze niet interessant meer zijn.
Heb Poltergeist al zeker meer dan een maand full op cd.
Maar helaas gaan wij hier niet over.
Op welke cd staat die?wrote:Wat jammer is, is natuurlijk tegen de tijd dat ze uitkomen ze niet interessant meer zijn.
Heb Poltergeist al zeker meer dan een maand full op cd.
Maar helaas gaan wij hier niet over.
Was toen gelekt op iTunes samen met o.a. On The Rise & Frozenwrote:
Op welke cd staat die?
Oh okewrote:Was toen gelekt op iTunes samen met o.a. On The Rise & Frozenwrote:
Op welke cd staat die?
Nog niet bekend, maar gok dat het niet heel lang meer zal duren.wrote:Wanneer komen ze uit dan?
lees nou eens meerdere paginas van een topic door, deze vraag is al 30 keer beantwoordwrote:Wanneer komen ze uit dan?
Deze release zou al lang uitgekomen zijn als er geen problemen waren geweest met de bedrukking. Helaas is dit vertraagd, kan zatox verder ook niks meer aan doenwrote:wat een lange wachtijd zeg...
zatox had gezegd dat deze vinyl voor defqon zal uitkomen
naa zie er nog nixx van ....
wel een hele dikke vinyl wat het wachten het toch wel weer waard maakt![]()
![]()
Hij kan de WEB toch gewoon eerder vrijgeven?wrote:Deze release zou al lang uitgekomen zijn als er geen problemen waren geweest met de bedrukking. Helaas is dit vertraagd, kan zatox verder ook niks meer aan doenwrote:wat een lange wachtijd zeg...
![]()
Ja dat had van mij ook wel gemogen. Misschien vanmiddag?wrote:Hij kan de WEB toch gewoon eerder vrijgeven?wrote:Deze release zou al lang uitgekomen zijn als er geen problemen waren geweest met de bedrukking. Helaas is dit vertraagd, kan zatox verder ook niks meer aan doenwrote:wat een lange wachtijd zeg...
![]()
Denk et niet, maar laten we het hopen!!wrote: Ja dat had van mij ook wel gemogen. Misschien vanmiddag?
Omdat dat een mening iswrote:Hoezo noem je über en psyko punkz in 1 zin?