Qre8tive wou je weer promos ruilen voor design xDwrote:Qre8tive, halvetammeI'm sorry but the release is in delay beocuse i had some problems with the guy of the arts work ( the cover) i hope the record will be released really soon!!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Zatox Ft. Nikkita - Raw Style
- 02Zatox Ft. Vamper - The Crew
- 03Zatox Ft. Nikkita - Poltergeist
- 04How Much Can U Take
Source: facebook.com
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Ik kan niet wachten op zijn set van Summerfestival dees jaar!
Dat word stampen!
Dat word stampen!
Zatox is idd gelukkig een van de wat meer open gestelde producers! Als je hem wat vraagt over produceren is hij niet te beroerd om te antwoorden, in tegenstelling tot een hoop DJ's.. Net als Bioweapon, die mafkezen geven gewoon hun telefoon nummerwrote:Daarnaast zet hij elke dag ook wel wat op facebook. Best grappig om te zien wat die man doet op een dagwrote:al met al blijft deze man verassen, en het mooiste is dat hij met iedereen die um aanspreekt een praatje maakt. hij heeft geen geheimen over wat hij allemaal aan het producen is.wrote:je hebt ook nog de poltergeist die zatox draaide op Hardbass, die klinkt ook een stuk anders dan die gelekt is bij itunes.
die heeft volgens mij niet de hele tijd dat gepingel in de intro maar een best leuke soort van melodie
diepe buiging voor deze allermans vriend
Ook naar obsession?wrote:Zin in zaterdag
Nee Intentswrote:Ook naar obsession?wrote:Zin in zaterdag
Ich auch!wrote:Nee Intentswrote:Ook naar obsession?wrote:Zin in zaterdag
Dan zie ik je daar ook nog wel denk ik!wrote:Nee Intentswrote:Ook naar obsession?wrote:Zin in zaterdag
Komt goed, got your numberwrote: Dan zie ik je daar ook nog wel denk ik!
-
SHardtraxx Newbie
- 42 posts member since 2010
- last seen Jun 2011
En zo blijven we lekker wachten 
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
me towrote:Nee Intentswrote:Ook naar obsession?wrote:Zin in zaterdag
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Zatox zei op twitter dat die hoopte dat de release voor 14 juni uit kwam
Ik hoop het egt moet Raw Style en How Much Can You Take egt hebben, de andere 2 zijn ook wel aardig
Ik hoop het egt moet Raw Style en How Much Can You Take egt hebben, de andere 2 zijn ook wel aardig
zeker dikke release!!
Zatox vind ik ook tegen woordig wel wat beter worden eerst had ik niet veel mer die goser
Zatox vind ik ook tegen woordig wel wat beter worden eerst had ik niet veel mer die goser
zatox was 5 jaar geleden al een held, hij is nu alleen maar groter geworden.wrote:zeker dikke release!!![]()
dus kan me niet voorstellen dat je hem nu pas goed vind.
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
logisch want hij gaat meer naar nu-stylewrote:zeker dikke release!!![]()
Valt wel mee, Zatox was rond 2007/2008 "commerciëler" dan nu...
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
hoeveel platen heeft hij toen uitgebracht onder de naam zatox? vind je het gek dat de massa hem niet kon
tot de releases choirs heeft zatox tussen 2003 en 2009 12 releases onder de naam zatox uitgebrachtwrote:hoeveel platen heeft hij toen uitgebracht onder de naam zatox? vind je het gek dat de massa hem niet kon
en dan heb ik het nog niet eens over de +- 25 remixen onder deze naam
ik heb nooit echt wat met zatox gehad.. vind 4 nummertjes van hem goed.en dan heb k het ook gehad denk ikwrote:zatox was 5 jaar geleden al een held, hij is nu alleen maar groter geworden.wrote:zeker dikke release!!![]()
dus kan me niet voorstellen dat je hem nu pas goed vind.
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Ik ken zatox al heel lang als DJ. Toen was ik nog meer fan van tatanka maar daar is vorig jaar een grote verandering in gekomen.
hoe dat dan ?wrote:Ik ken zatox al heel lang als DJ. Toen was ik nog meer fan van tatanka maar daar is vorig jaar een grote verandering in gekomen.
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Ik ken hem niet persoonlijk... Ik ken zijn naam al langwrote:hoe dat dan ?wrote:Ik ken zatox al heel lang als DJ. Toen was ik nog meer fan van tatanka maar daar is vorig jaar een grote verandering in gekomen.
Hij bedoelt misschien, hoe komt het dat daar verandering in kwam?wrote:Ik ken hem niet persoonlijk... Ik ken zijn naam al langwrote:hoe dat dan ?wrote:Ik ken zatox al heel lang als DJ. Toen was ik nog meer fan van tatanka maar daar is vorig jaar een grote verandering in gekomen.
-
VHardtraxxer
- 187 posts member since 2010
- last seen Apr 2012
Nu style bestaat niet :')wrote:logisch want hij gaat meer naar nu-stylewrote:zeker dikke release!!![]()