Stukken beter als het Defqon anthem van dit jaar .. hier zit tenminste wat drive in.
Minpunt: kicks
Minpunt: kicks
kan er mee door maar zal nou niet een van de hoogtepunten worden op Decibel..wrote:Veels te standaard weer maar op zich best een leuk plaatje
Vond je dat serieus? Ik vond het al een teleurstelling op Defqon, en deze preview bevestigt het wel.wrote:Lekker anthem vind ik zelf.
Knalde goed op Defqon.1 Zaterdag
Omdat pitchkicks die omhoog gaan liken te mainstream is.wrote:I like it:)
die kick naar beneden pitchen _0_
Omdat kicks die naar beneden pitchen (vooral in een intro) een dik gevoel geven, klinkt gewoon heerlijk meestal.wrote:Omdat pitchkicks die omhoog gaan liken te mainstream is.wrote:I like it:)
die kick naar beneden pitchen _0_
Hahaha ik probeer altijd een beetje op mijn taalgebruik te letten om te zorgen dat ik er niet op afgemaakt word maar dit was wel heel erg :').wrote:Is dit een nieuwe stage voor alleen maar drugsgebruikers op Decibel?wrote:Enorm standaard, en zijn stijltje is sowieso niet mijn ding.
En die vocals echt tandenknarstent
wrote:Zaaitox. Volledig mijn interesse verloren... waar blijven die nummers als Creation, How Much Can You Take en Andromeda
emporium anthem is anders ook nog niet uit hoor;)wrote:Slaat toch werkelijk alles, dat het Decibel anthem eerder is gereleased dan het DefQon anthem! B2S heeft zijn zaakjes beter op orde.
OT: Wel een aardig plaatje