Versie 1 is vrijgegeven daarvan en versie 2 stond full op Emporium album zelfwrote:emporium anthem is anders ook nog niet uit hoor;)wrote:Slaat toch werkelijk alles, dat het Decibel anthem eerder is gereleased dan het DefQon anthem! B2S heeft zijn zaakjes beter op orde.
OT: Wel een aardig plaatje
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
VHardtraxxer
- 391 posts member since 2010
- last seen 22 hours ago
Stukken beter dan het schijtanthem van vorig jaar!
Vocals vind ik leuk gedaan
Daarnaast zit er een heerlijk drive in de track
. Eén van de betere Zatox tracks van de afgelopen tijd!
Ik krijg hier wel het Decibel gevoel bij! En de kicks vind ik niet heel erg slecht, maar ze kunnen beter! 
Vocals vind ik leuk gedaan
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
maar dus niet officieel dus die seconde mix moet nog komen dan toch?wrote:Versie 1 is vrijgegeven daarvan en versie 2 stond full op Emporium album zelfwrote:emporium anthem is anders ook nog niet uit hoor;)wrote:Slaat toch werkelijk alles, dat het Decibel anthem eerder is gereleased dan het DefQon anthem! B2S heeft zijn zaakjes beter op orde.
OT: Wel een aardig plaatje
HardBass anthem moest ook een lange tijd na het feest via een ander label gereleased worden 
-
VHardtraxxer
- last seen 22 hours ago
Ga er maar van uit dat die niet meer "officieel" komtwrote: maar dus niet officieel dus die seconde mix moet nog komen dan toch?
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
balen was beter als die toolwrote:Ga er maar van uit dat die niet meer "officieel" komtwrote: maar dus niet officieel dus die seconde mix moet nog komen dan toch?
-
VHardtraxxer
- last seen 22 hours ago
Je kan hem gewoon kopen, staat op die emporium cd full...wrote:balen was beter als die toolwrote:Ga er maar van uit dat die niet meer "officieel" komtwrote: maar dus niet officieel dus die seconde mix moet nog komen dan toch?
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
dan moet ik heel die cd kopen haha...