Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
CHardtraxx Newbie
- 42 posts member since 2009
- last seen Jul 2012
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Hmm. Had er bijzonder weinig vertrouwen in en dacht dat het weer een 13562 in een dozijn plaat ging worden. Melodie is wel vet eigenlijk. Kicks ben ik meer dan zat en de vocals slaan weer nergens op, maar over het algemeen klinkt het wel veelbelovend. Benieuwd naar de HQ.
-
MHardtraxxer
- 403 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
als ik het zo snel hoor op lage kwaliteit klinkt het meer als een standaard zatox track ipv. een anthem
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
dit.wrote:Hmm. Had er bijzonder weinig vertrouwen in en dacht dat het weer een 13562 in een dozijn plaat ging worden. Melodie is wel vet eigenlijk. Kicks ben ik meer dan zat en de vocals slaan weer nergens op, maar over het algemeen klinkt het wel veelbelovend. Benieuwd naar de HQ.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Vind deze zelf stukken beter dan de DQ1 anthem van dit jaar .. Hier zit tenminste wat drive in.
De kicks in de DQ anthem zijn dan wel weer beter als deze
De kicks in de DQ anthem zijn dan wel weer beter als deze
-
BHardtraxxer
- 508 posts member since 2012
- last seen Jul 2020
Ik wacht op HQ, interesse is er zeker!
Klinkt weer behoorlijk standaard, niet echt een pakkende melodie. Weer zo'n plaatje dat 'moet', zonder inspiratie. Maar wacht nog even op hogere Q voordat 'k er echt over oordeel.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Vond deze plaat op Defqon lekkerder klinken dan het Defqon anthem zelf 
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
vocals:") nee defqon.1 anthem is stukken beter
gelukkig geen housebreak
vind dit niet echt een hele interessante plaat, en wat al gezegd is, niet echt een anthemfeeling
vind dit niet echt een hele interessante plaat, en wat al gezegd is, niet echt een anthemfeeling
-
IHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen Jun 2024
Klinkt wel lekker heur...
Oei, als je dit gaat vergelijken met voorgaande decibel anthems <2007 
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Is meer een kwestie van smaak denk. Vond het Defqon anthem van dit jaar gewoon ruk. Eigenlijk vind ik dat ieder jaar, maar een half jaar later begin ik het dan toch vrij goede plaatjes te vinden..wrote:vocals:") nee defqon.1 anthem is stukken beter
Last edited by Uberhout on 24 Jun 2012 14:44, edited 1 time in total.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Klinkt als een standaard Zatox plaat. Niet echt een speciale track als ik het zo kan horen, maar dat kan ook aan de kwaliteit liggen.
Even wachten dus op een HQ plaat.
Even wachten dus op een HQ plaat.
Klinkt als een extreem saaie plaat 
Precies wat het is geworden, wat ik uit deze sample kan opmaken.wrote:Hmm. Had er bijzonder weinig vertrouwen in en dacht dat het weer een 13562 in een dozijn plaat ging worden
Live gehoord bij defqon en ik vind hem top! Was echt een gaaf nummer. Maar inderdaad niet helemaal een anthem sfeertje.
Last edited by YWalen on 24 Jun 2012 16:40, edited 1 time in total.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Vroeg me al af wanneer deze reactie zou komen, want ik had het inderdaad verkeerd geformuleerd. Vind ook niet dat het allemaal erg speciaal en vernieuwend is, maar het klinkt in ieder geval op eerste gehoor anders en beter dan de vorige 30 platen die de beste man heeft uitgepoept (naar mijn mening dan natuurlijk).wrote:Precies wat het is geworden, wat ik uit deze sample kan opmaken.wrote:Hmm. Had er bijzonder weinig vertrouwen in en dacht dat het weer een 13562 in een dozijn plaat ging worden
Wat een gru-we-lij-ke meuk. Heb me kapot gelachen om hoe slecht deze plaat is 
Als je het vergelijkt met zijn eigen platen lijkt het me inderdaad anders, als je het vergelijkt met de rest van de mainstream is dit natuurlijk weer meer van hetzelfde.wrote:Vroeg me al af wanneer deze reactie zou komen, want ik had het inderdaad verkeerd geformuleerd. Vind ook niet dat het allemaal erg speciaal en vernieuwend is, maar het klinkt in ieder geval op eerste gehoor anders en beter dan de vorige 30 platen die de beste man heeft uitgepoept (naar mijn mening dan natuurlijk).wrote:Precies wat het is geworden, wat ik uit deze sample kan opmaken.wrote:Hmm. Had er bijzonder weinig vertrouwen in en dacht dat het weer een 13562 in een dozijn plaat ging worden
-
I
Had pas vrij laat door dat het om de anthem van decibel ging, had niet verwacht dat Ran-D hem zou draaien. Hij klonk naar wat ik me kan herinneren zeker niet verkeerd, al moet ik nog even HQ afwachten 
-
DHardtraxxer
- 225 posts member since 2010
- last seen Feb 2025
langere "preview"
View on YouTube
View on YouTube
-
SHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Aug 2025
Vond het echt een heerlijke plaat. Ook een stuk beter dan het Defqon anthem!