Eerder een generatiekloof. Denk dat menig persoon die toen gereageerd heeft dit echt niet ineens een goede track is gaan vinden, puur omdat het (volgens jou) vergeleken met de producties van nu een stuk vetter is.wrote:Ja nu ga je dus meer waarderen wat je toen had als je kijkt naar de producties van nu
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Toen lekker, nu nog steeds.wrote:Eerder een generatiekloof. Denk dat menig persoon die toen gereageerd heeft dit echt niet ineens een goede track is gaan vinden, puur omdat het (volgens jou) vergeleken met de producties van nu een stuk vetter is.wrote:Ja nu ga je dus meer waarderen wat je toen had als je kijkt naar de producties van nu
Inderdaad!wrote:Toen lekker, nu nog steeds.
wrote:Dertien in een dozijn of niet, ik vind het wel een lekker nummer. Niet zo'n dom meezingnummer, maar gewoon een met lekkere synths. Die lange halen van hoge sounds zijn zo lekker een meeslepend. En inderdaadn een simpel nummer, maar gecombineerd met die zweefsynth en het iets lagere tempo, makes me a happy panda.
Jaaaaaaaaa!!!!!
Heerlijke melodie, echt super dat hier toch nog wat mee gaat gebeuren.
Zoals al eerder gezegd, ontzettend jammer van de DV8 vocals, maar dit neem ik maar voor lief.
Hopen dat deze op het album van Wildstylez gaat komen!
Heerlijke melodie, echt super dat hier toch nog wat mee gaat gebeuren.
Zoals al eerder gezegd, ontzettend jammer van de DV8 vocals, maar dit neem ik maar voor lief.
Hopen dat deze op het album van Wildstylez gaat komen!
Nooit echt geluisterd, maar klinkt wel leuk