Wildstylez kan beter deze track afmaken ipv Lights Go Out en dan soort kaas...
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Heb een keer gelezen op twitter dat hij hem zou afmaken als hij tijd had :-)
Dood- en doodzonde dat deze plaat is blijven liggen... Risico is dat als hij hem nu afmaakt, dat hij er dan een andere twist aan geeft (hij is ook een jaar verder ondertussen), waardoor hij niet meer klinkt zoals iedereen hem zich voorstelt en de plaat vervolgens alsnog wordt afgebrand...
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Waarom? Dit is toch ook geen kloten aan...wrote:Wildstylez kan beter deze track afmaken ipv Lights Go Out en dan soort kaas...
Dit dus. Denk maar aan Extraordinary Happiness..wrote:Dood- en doodzonde dat deze plaat is blijven liggen... Risico is dat als hij hem nu afmaakt, dat hij er dan een andere twist aan geeft (hij is ook een jaar verder ondertussen), waardoor hij niet meer klinkt zoals iedereen hem zich voorstelt en de plaat vervolgens alsnog wordt afgebrand...
Klonk ook heel anders toen hij uiteindelijk afgemaakt was en werd uitgebracht.
Als dit de 'Decibel sfeer' oproept, dan hoef ik in ieder geval niet naar Decibel.
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Hoe bedoel je?
onder de trailer van '13 zit nieuwe plaat, doet me nog niet veel maar hier staat ie View on YouTube
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Ja dat hoort vooral hier.wrote:onder de trailer van '13 zit nieuwe plaat, doet me nog niet veel maar hier staat ie
[youtube]-[/youtube]
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
Wildstylez? Zany? pls?
doet er iemand mee met een social media spam voor deze track?
wrote:Wildstylez? Zany? pls?doet er iemand mee met een social media spam voor deze track?
Aangezien HS helemaal aan het veranderen is is er misschien hoop voor deze track?
Ik denk dat Wildstylez zelf al vergeten is dat hij deze track nog ergens op zijn computer heeft staan.wrote:Aangezien HS helemaal aan het veranderen is is er misschien hoop voor deze track?
Nouuu het grote wachten wordt beloond
Wildy draaide de track dit weekend in Spanje, met vocals!
Het heeft dan even geduurd maar hij komt dan toch ein-de-lijk!
View on YouTube
Wildy draaide de track dit weekend in Spanje, met vocals!
Het heeft dan even geduurd maar hij komt dan toch ein-de-lijk!
View on YouTube
Nice. Had wel zonder DV8 gekund. 
Iets van Zany & Wildstylez Ft. DV8 - Ready To Go dan?
Iets van Zany & Wildstylez Ft. DV8 - Ready To Go dan?
Mee eens maar beter iets dan nietswrote:Had wel zonder DV8 gekund.
dit dus, vocalen zijn hier totaal overbodig. Maar wel mega nice dat hij er eindelijk gaat komenwrote:Nice. Had wel zonder DV8 gekund.
Ik zie de dv8 toevoeging niet echt, maar goed. Heerlijke track nog steeds 
-
K
DV8 vocals inderdaad niet nodig! Vind het er niet bij passen. Verder wel een fijne track 
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
nooit gedacht dat hier nog iets mee gedaan werd 
Ironisch dat men toentertijd vrij negatief was over deze track, gezien de eerste posts van dit topic. Hedendaags zou dit dan weer worden gezien als een parel, omdat je dit soort tracks vrijwel niet meer hoort.
-
K
Ja nu ga je dus meer waarderen wat je toen had als je kijkt naar de producties van nuwrote:Ironisch dat men toentertijd vrij negatief was over deze track, gezien de eerste posts van dit topic. Hedendaags zou dit dan weer worden gezien als een parel, omdat je dit soort tracks vrijwel niet meer hoort.
Ik kan tegenwoordig ook enorm genieten van bijv Down With The Hardstyle 
-
RHardtraxxer
- 221 posts member since 2014
- last seen Dec 2024
Heerlijk nummer
iedergeval heel veel beter dan dit jaars defqon anthem of intents anthem dat zeker.