Ten eerste pitcht ie hier helemaal niet overdreven, ten tweede dat ie voor jou niet luisterbaar is zal wel smaak zijn, en ten derde wordt er helemaal niks weggedrukt (al op een goeie installatie geluisterd?). Conclusie: JA dat is leuk en de pitch is bij deze plaat echt een toevoeging! Maar dan ben ik benieuwd wat in jouw ogen dan wel een goeie (pitch)kick is...wrote:Als de kick zoals hier dusdanig pitcht wordt het gewoon voor mij niet meer luisterbaar. Drukt de rest ook gewoon compleet weg, wat is daar leuk aan dan?
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
Wildstylez & Noisecontrollers - Cats, Jets and Breaks (LCM005D)
- Label
- Lose Control Music
- Catalogue number
- LCM005D
-
MHardtraxxer
- 605 posts member since 2009
- last seen Oct 2015
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Live is een pitch(die omhoog gaat) verschrikkelijk, ik vind het een verkrachting van m'n oren. Pitch die omlaag gaan geven voor mij (live) een stuk meer kracht dan als ze omhoog gaan.
-
DHardtraxxer
- 377 posts member since 2012
- last seen Feb 2016
Wat ga je hier nou klagen over de pitchkickswrote:Nee hoor.wrote:Sorry hoor maar dan snap je het volgens mij niet helemaal! Geen pitchkicks en zo rauw mogelijk is niet altijd beter hé! Hier klopt alles gewoon aanwrote:Mwoa, pitchkicks zijn best irritant.
Als de kick zoals hier dusdanig pitcht wordt het gewoon voor mij niet meer luisterbaar. Drukt de rest ook gewoon compleet weg, wat is daar leuk aan dan?
Dit is gewoon perfectie en alles klopt
idd wtf hahahahahahhawrote: Wat ga je hier nou klagen over de pitchkicks![]()
wrote: Wat ga je hier nou klagen over de pitchkicks![]()
Dit is gewoon perfectie en alles klopt![]()
Hahahahawrote:idd wtf hahahahahahhawrote: Wat ga je hier nou klagen over de pitchkicks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wrote:idd wtf hahahahahahhawrote: Wat ga je hier nou klagen over de pitchkicks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal met jou eens.wrote: Wat ga je hier nou klagen over de pitchkicks![]()
Dit is gewoon perfectie en alles klopt![]()
-
A
Wauw.... Normaal sla ik nummers van Wildstylez lekker over maar ik dacht ik probeer het toch maar even...
ik weet niet wat ik moet zeggen, wat een prachtige plaat
Heerlijke track, zet echt ultieme sfeer neer. Eindelijk weer een track die echt goed gebruik maakt van choirvocalen/choirsynthesizers zoals The R3bels & Zatox - Choirs en Tommyknocker - Learn From The Pain.
-
A
DANKJE voor de verwijzing naar Learn From The Pain, die plaat miste ik al een tijdjewrote:Heerlijke track, zet echt ultieme sfeer neer. Eindelijk weer een track die echt goed gebruik maakt van choirvocalen/choirsynthesizers zoals The R3bels & Zatox - Choirs en Tommyknocker - Learn From The Pain.
En mee eens. Dit is echt zo'n track waarin je helemaal kan wegdromen, en daar is iets speciaals voor nodig. Meesterplaat
-
S
ohhhh wat een heerlijke plaat is dit zeg 
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
Wildstylez & Noisecontrollers - Cats, Jets and Breaks (LCM005D)
Label: Lose Control Music
WEB release: 11/04/2014
Tracks:
Wildstylez & Noisecontrollers - Cats, Jets and Breaks
Samples:
View on SoundCloud
Bron: Lose Control Soundcloud
Label: Lose Control Music
WEB release: 11/04/2014
Tracks:
Wildstylez & Noisecontrollers - Cats, Jets and Breaks
Samples:
View on SoundCloud
Bron: Lose Control Soundcloud
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Lekker snelle release! Wel jammer dat we nu nog langer moeten wachten op Max Enforcer - The Journey.
Edit: Artwork

Edit: Artwork

-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
Eindelijk, lekker snel ook.

-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
wrote:Eindelijk, lekker snel ook.![]()
Snel is anders, hij is er al 4 maanden
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Vet plaatje, maar vind hem bij lange na niet de beste plaat van het album! Vind Light en Down toch stuk fijner