Wow wat een parel weer van dit team. Zelfde kippenvel gevoel als bij A Different Story destijds 
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
Wildstylez & Noisecontrollers - Cats, Jets and Breaks (LCM005D)
- Label
- Lose Control Music
- Catalogue number
- LCM005D
kan gewoon niet stoppen met luisteren van deze track 
-
GHardtraxxer
- 102 posts member since 2013
- last seen Apr 2017
Wauw

-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
Stukken beter dan de troep van de afgelopen ~anderhalf jaar 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Godallejezus. 
Wat een euforie in deze plaat, heerlijk!
Mwoa, pitchkicks zijn best irritant.
Vind ik die All Around The World vetter.
Vind ik die All Around The World vetter.
Dit is hier juist lekker. Maakt het lekker euforisch ipv vet stoer raw.wrote:Mwoa, pitchkicks zijn best irritant.
Pareltje
Die zijn echt ontzettend lelijk inderdaad. Ik had ze hier graag omlaag zien gaan, had hier denk ik heel gaaf bij gepast.wrote:Mwoa, pitchkicks zijn best irritant.
-
MHardtraxxer
- 605 posts member since 2009
- last seen Oct 2015
Sorry hoor maar dan snap je het volgens mij niet helemaal! Geen pitchkicks en zo rauw mogelijk is niet altijd beter hé! Hier klopt alles gewoon aanwrote:Mwoa, pitchkicks zijn best irritant.
-
MHardtraxxer
- last seen Oct 2015
Dat kan ik niet ontkennen! Had ik ook wel eens willen horenwrote:Ik had ze hier graag omlaag zien gaan, had hier denk ik heel gaaf bij gepast.
Dit is de beste Hardstyle plaat die IK heb gehoord sinds ik op die aardkloot leef, wat een juweel van een plaat 
Zoiets heb ik jou al 3272x zien postenwrote:Dit is de beste Hardstyle plaat die IK heb gehoord sinds ik op die aardkloot leef, wat een juweel van een plaat
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Heerlijke track, al is mijn favoriete nieuwe NC plaat toch echt All Of Kinds Of Light (als deze ook echt zo gaat heten) 
Jawel rawstyle is de bomb. Heb zelfs een Gunz for Hire vest en tattoo en een Zatox pet.wrote:Sorry hoor maar dan snap je het volgens mij niet helemaal! Geen pitchkicks en zo rauw mogelijk is niet altijd beter hé!wrote:Mwoa, pitchkicks zijn best irritant.
Dus als je ergens de pitchkicks irritant vind, hou je automatisch van zo rauw mogelijk?wrote:Sorry hoor maar dan snap je het volgens mij niet helemaal! Geen pitchkicks en zo rauw mogelijk is niet altijd beter hé!wrote:Mwoa, pitchkicks zijn best irritant.
Ook zegt hij niet dat pitchkicks in het algemeen zijn, maar alleen bij deze plaat irritant.
Vind het best een leuke plaat, maar ik kwak er niet zo overheen als de rest
-
MHardtraxxer
- last seen Oct 2015
wrote:Jawel rawstyle is de bomb. Heb zelfs een Gunz for Hire vest en tattoo en een Zatox pet.wrote:Sorry hoor maar dan snap je het volgens mij niet helemaal! Geen pitchkicks en zo rauw mogelijk is niet altijd beter hé!wrote:Mwoa, pitchkicks zijn best irritant.
Hoge pitchkicks zijn altijd irritant, dat is toch gewoon een feit?
Hoge pitchkick (de (m); -s) ZN Hoge bassdrum die voor geen meter klinkt.
Last edited by Lyst on 17 Dec 2013 11:39, edited 1 time in total.
Zo mooi, sferisch, geen rare vocalen. Plaat pakt me iedere keer weer. Supervet!
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Da's een mening.wrote:Hoge pitchkicks zijn altijd irritant, dat is toch gewoon een feit?
Hoge pitchkick (de (m); -s) ZN Hoge bassdrum die voor geen meter klinkt.
Ben ik de enige die hier echt helemaal niks aan vind? Ik vind de kicks eerlijk gezegd echt waardeloos en de sfeer die gecreëerd probeert te worden voel ik ook niet, eerlijk gezegd
Saaie plaat zonder kracht imo 
Beter dan de 13/12 meuk van tegenwoordig hoor, daar niet van. Ik snap dat mensen helemaal lijp kunnen worden hiervan, maar ik zie het niet, en de meeste reacties hier vind ik overdreven, sorry
Beter dan de 13/12 meuk van tegenwoordig hoor, daar niet van. Ik snap dat mensen helemaal lijp kunnen worden hiervan, maar ik zie het niet, en de meeste reacties hier vind ik overdreven, sorry
Nee hoor.wrote:Sorry hoor maar dan snap je het volgens mij niet helemaal! Geen pitchkicks en zo rauw mogelijk is niet altijd beter hé! Hier klopt alles gewoon aanwrote:Mwoa, pitchkicks zijn best irritant.
Als de kick zoals hier dusdanig pitcht wordt het gewoon voor mij niet meer luisterbaar. Drukt de rest ook gewoon compleet weg, wat is daar leuk aan dan?